Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
    Dankzij dit filmpje heb ik ook mijn 4 toerekes so far zonder problemen gereden.

aan de hand van dit filmpje wist ik de ingang zijn :-)
    anders kan je daar redelijk lang zoeken, vind ik.

Comment

• Serieuze boterham om te onthouden, miljaarde

Comment

• ik bekijk deze altijd een paar keer voor ik ga ...
        Last edited by ; 10/10/2013, 01:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
          Voor mij is het meer als 400 kilometer maar ja dat neem je erbij en als autoliefhebber ver rijden is niet erg.
          Voor mij is het ook 400km enkel en dat vind ik zeker niet erg maar vind het dan wel jammer dat je langer onderweg bent dan dat je aan de Ring bent.
          Daarom nemen de de tent en een BBQ mee en overnachten we op de parking van Brunchen, altijd dikke leute daar!

Comment

• ik ga deze zondag mijn laatste rondjes van dit jaar rijden, vanaf nu zal het weer toch maar slecht beginnen te worden en zit ik meer op Zandvoort en op Zolder wat toch net iets dichter bij is
            BMW X5 45e

Comment

• Bestaan er eigenlijk nog van die gentlemen trackdays zoals diegene die gTa op poten zette?

Comment

• Ik heb goei ervaringen met deze mannen:

9 nov ga ik met hun op ascari rijden
                BMW X5 45e

Comment

• Al dieje commentaar op kris c is toch voor niks nodig...dieje kerel kan ferm mee ne otto rije!! Kzou wel mee een eike zitten alsk moest meerijden

Comment

• Da valt nog goe mee... ge voelt gewoon dat diene mens weet waar m mee bezig is...net zoals bij Dixie,ivan,...
                    Heb bij Kris totaal geene schrik, en dan onlangs een enkele toeren meegereden met ne beginneling dat er 12 minuten over deed..awel, nog nooit zoveel schrik gehad in nen otto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      ik ga deze zondag mijn laatste rondjes van dit jaar rijden, vanaf nu zal het weer toch maar slecht beginnen te worden en zit ik meer op Zandvoort en op Zolder wat toch net iets dichter bij is
                      Ik ga er ook zijn zal eens op nen belgische leon letten..

Comment

• Ik ben der vanavond & morgen. Ze voorspellen wel redelijk wisselvallig weer

Comment

• Dat is juist goed. Dan is het lekker kalm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                            Da valt nog goe mee... ge voelt gewoon dat diene mens weet waar m mee bezig is...net zoals bij Dixie,ivan,...
                            Heb bij Kris totaal geene schrik, en dan onlangs een enkele toeren meegereden met ne beginneling dat er 12 minuten over deed..awel, nog nooit zoveel schrik gehad in nen otto!
                            Spijtig dat VT4 Superfans afgevoerd heeft. Je zou een gedroomde kandidaat geweest zijn.

Comment

• Ik moet dringend nog eens gaan. Heb nog 5 rondjes die ik "moet" oprijden

Comment

• Ik denk er aan om 03/11 nog eens te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thiva Bekijk Berichten
                                  Spijtig dat VT4 Superfans afgevoerd heeft. Je zou een gedroomde kandidaat geweest zijn.
                                  Ik had me nochtans aangemeld... spijtig maar helaas.

Zoals u ziet, kan ik al even domme antwoorden geven op reply's die al evenveel nut hebben als een emmer zonder bodem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    Ik denk er aan om 03/11 nog eens te gaan.
                                    Kan wel eens een ideale dag zijn om te gaan, weinig drukte verwacht tot nu toe op 3/11

Comment

• Kan je dat ergens zien?
                                      Ik zie ook op de kalender van Ringportal.nl dat de hij niet verder gaat dan 10/11/13.
                                      Kan er daarna niet meer gereden worden?

Comment

• nope, 10/11 is de laatste dag dit jaar. Dan beginnen de jaarlijkse winterwerken aan de ring.
                                        Over de drukt: ik merk dat aan de verhuur bij rent4ring ... Als ze volgeboekt zijn, verwacht dan maar een matige tot enorme drukte, hebben ze nog wagen vrij, is het over het algemeen er redelijk kalm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                          Ik denk er aan om 03/11 nog eens te gaan.
                                          Idem.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X