Net op het nieuws gemeld dat het door gaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosalon 2020
Collapse
X
-
Probleem als ge echt geintresseerd zeit om te vergelijken dat er teveel volk is om alles deftig te kunenn bekijken en de hostessen op de stand ook niets nuttig kunnen zeggen. ( toch de tijd dat ik als verkoper bij Opel werkte, die op de Opel stand waren hopeloos.. Wat die op het salon aan de mensen wijsmaakten man man man..)2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Inderdaad.. LOVE IT.. , raar maar waar.
Vooral ook waaltjes kijken die geilen op een BMW die ze NOOIT van hun leven kunnen betalen.
Of mensen kijken in't algemeen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Ik ben nogal een homo mundiales.
Iedereen gelijk wat mij betreft.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Enerzijds begrijp ik het wel, anderzijds, we hopen toch allemaal dat tegen kerst en Nieuwjaar de cijfers al heel wat beter gaan zijn, maar toch zitten ze alles voor doe periode en zelfs daarna nu al af te lassen. Wacht toch nog een paar weken om te zien wat de cijfers effectief gaan doen, en als dan blijkt dat het toch nodig is kunnen al die zaken alsnog afgelast wordenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenanderzijds, we hopen toch allemaal dat tegen kerst en Nieuwjaar de cijfers al heel wat beter gaan zijn
Comment
-
Als de regering fatsoenlijke maatregelen zou treffen die iets uithalen, dan zou dat effectief mogelijk zijn. Maar gisteren hebben ze weeral maar eens bewezen dat ze alleen maar de mensen wat willen pesten en geen stappen willen ondernemen die er effectief iets toe zouden kunnen doen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls de regering fatsoenlijke maatregelen zou treffen die iets uithalen, dan zou dat effectief mogelijk zijn. Maar gisteren hebben ze weeral maar eens bewezen dat ze alleen maar de mensen wat willen pesten en geen stappen willen ondernemen die er effectief iets toe zouden kunnen doen.
Welke zogenaamde fatsoenlijke maatregelen zouden dat dan wel moeten zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWacht toch nog een paar weken om te zien wat de cijfers effectief gaan doen, en als dan blijkt dat het toch nodig is kunnen al die zaken alsnog afgelast worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten.. en geen stappen willen ondernemen die er effectief iets toe zouden kunnen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls de regering fatsoenlijke maatregelen zou treffen die iets uithalen, dan zou dat effectief mogelijk zijn. Maar gisteren hebben ze weeral maar eens bewezen dat ze alleen maar de mensen wat willen pesten en geen stappen willen ondernemen die er effectief iets toe zouden kunnen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenNu ben ik eens benieuwd.
Welke zogenaamde fatsoenlijke maatregelen zouden dat dan wel moeten zijn?Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenZoals ?
Zelfs dokters zijn het niet eens met de huidige voorgeschreven teststrategie.
We weten ondertussen allemaal dat het virus als een lopend vuurtje gaat via onze jeugd in de scholen, maar he de scholen mogen niet dicht, dus gaan we de horeca nog maar een beetje kloten met opnieuw een sluitingsuur.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenDenk dat we ondertussen allemaal wel al weten wat we moeten doen zeker? Waarom wachten terwijl je er eigenlijk zelf iets kan aan doen?
Als mensen hun kinderen gaan thuis houden van school, dan zijn ze ongewettigd afwezig, als jij gaat thuis blijven van je werk zonder ziekenbriefje ga je ook in de problemen komen (tenzij je van thuis uit kunt werken, maar dat kan niet iedereen he)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
De volledige regeling rond testen en quarantaine wanneer er mensen positief getest zijn, zowel binnen scholen als binnen het gezin trekt op geen zak en zorgt er alleen maar voor dat het virus verder blijft verspreiden. En het word allemaal maar erger met de laatste aanpassingen
Zelfs dokters zijn het niet eens met de huidige voorgeschreven teststrategie.
We weten ondertussen allemaal dat het virus als een lopend vuurtje gaat via onze jeugd in de scholen, maar he de scholen mogen niet dicht, dus gaan we de horeca nog maar een beetje kloten met opnieuw een sluitingsuur.
Vertel ons eens welke fatsoenlijke maatregelen jij zou nemen, stel dat je minister was.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEnerzijds begrijp ik het wel, anderzijds, we hopen toch allemaal dat tegen kerst en Nieuwjaar de cijfers al heel wat beter gaan zijn, maar toch zitten ze alles voor doe periode en zelfs daarna nu al af te lassen. Wacht toch nog een paar weken om te zien wat de cijfers effectief gaan doen, en als dan blijkt dat het toch nodig is kunnen al die zaken alsnog afgelast worden
Standontwerp, bestellen van materialen, huren van toestellen en meubilair....
En de facturen komen in die maanden vooraf vlot binnen.
Dus als je wacht tot eind December, en dan moet afgelasten, dan zijn alle kosten gemaakt...
Bovendien was het al een heel mager salonneke met een paar grote spelers die afgehaakt hadden.
Als je dan als organisatie de resterende exposanten met een dikke kater opzadelt, dan is de zin om volgende keer toch nog deel te nemen helemaal weg.
Mijn mening: Brussel autosalon is dood, maar ze beseffen het nog niet.
Ik ga er niet meer naar toe, al heb ik gratis tickets.
- beetje tussen de massa gaan wriemelen om 1 minuut achter het stuur te kruipen van een auto.
- echte premieres en nieuwigheden komen al lang niet meer naar Brussel
- ik heb nooit een long list van meer dan 4 auto's, dus als ik die in detail wil bekijken dan ga ik wel naar een dealer
- als je iets wil eten of drinken betaal je je blauw voor rotkwaliteit
- heb je een vraag over een auto, dan weet ik meestal meer dan de studenten die daar ingehuurd worden om hun marketing riedel 400 keer per dag af te rammelen
- en dan het klootjesvolk dat probeert eens aan een auto te geraken die ze toch nooit gaan (kunnen) kopen.
Meerwaarde = 0
Kosten = veel te veel tijd en geld voor wat je krijgt en ziet
Comment
-
Ik kreeg de laatste jaren 'VIP' tickets van BMW, eerst receptie bij de dealer, dan met busje naar Brussel, voor de deur afgezet worden en dan gratis binnen. Alhoewel het de laatste keer al wel 5 euro kostte.
Ik ging eigenlijk vooral om naar de moto's te kijken. En de komende jaren ben ik ook niet echt van zin om een andere auto te kopen, dus interesse is wat weg.
Comment
Comment