Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik denk dat soms ook, maar mijn longen zijn nog altijd niet 100% door het roken

moest daarnet mijn moeder gaan afzetten bij klina om nog maar eens een hersentumor te laten verwijderen, tot aan de deur mocht ik maar ben blij dat het een relatief rustige - stilte voor de storm - week is
    Ik heb deze week ook tweemaal het ziekenhuis gezien, de tweede keer zag het er echt als in een rampenfilm uit. Ook via Skype FF contact gehad met Corona patiënt op intensieve. Redelijk zot toch allemaal.

Als je een kerngezonde naaste ziet in een sneltempo heel ziek worden, dan is het wel heel gemakkelijk om de regels te volgen!

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik had het hierboven al gepost in post 71, nevermind!
      Oeps niet gezien snorry
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        en Italië: da's bijna 1 op 10 wat daar sterft.
        De gemiddelde leeftijd van de overleden patienten in italie is 80 jaar.
        Dat idee verzacht het leed wel.
        Wat ik heel zorgbarend vind, is dat het virus een hoop schade kan aanbrengen aan je longen zonder dat je je echt ziek hoeft te voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Wat ik heel zorgbarend vind, is dat het virus een hoop schade kan aanbrengen aan je longen zonder dat je je echt ziek hoeft te voelen.
          69 is het gemiddelde
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

cru gezegd: de kosten dat ze nu hebben gaat voor een deel uitgespaard worden door de verminderde pensioenuitgaven. Maar ik denk niet dat ze dat op die manier wilden bereiken.
            www.peugeotforum.be

Comment

cru gezegd: de kosten dat ze nu hebben gaat voor een deel uitgespaard worden door de verminderde pensioenuitgaven. Maar ik denk niet dat ze dat op die manier wilden bereiken.
              de economische schade is 100x keer groter dan de kost van die pensioenen. je zou kunnen zeggen, als ze het goedkoop willen oplossen moeten ze gewoon de economie verder laten draaien en die oude mensen laten dood gaan. maar dan is er nog een probleem: ook veel jonge mensen gaan met een zware longonsteking in de kliniek komen en het mogelijk niet redden, zeker niet als de klinieken vol liggen.

Comment

• den boris had het wel zo willen oplossen...
                www.peugeotforum.be

Comment

• Dat kieken is nu ook zijn kar aan het draaien. Veel te laat echter.

Comment

• Ik vind het allemaal bevreemdend, alsof ge in zo'n b-film à la Outbreak op Q2 zit. Hier is sedert dinsdag 17/03 buiten de sigarettenwinkel, de bakker, apotheek en de supermarkt níks meer open, geen kat op straat (jawel, die van ons) en zo mogelijk nog stiller als anders.
                    Naar de winkel gaan is met uw ingevuld en op eer en geweten ondertekend documentje gedownload van de .gouv.fr website, met max. 1 persoon per auto.
                    Daar aangekomen word de entree gereguleerd (5 klanten buiten/5 binnen), 1 persoon per karreke en op gecontroleerde afstand. Eenmaal binnen iedere 5 minuten de standaard waarschuwingenriedel via radio Intermarché, àlle personeel loopt met mondkapjes en handschoenen en om de twee kassa's is er ééntje open met fluo oranje afstandsmarkers.
                    Ik heb wel de indruk dat het redelijk goed opgevolgd wordt (sta er zelfs een beetje van te kijken, ook van hoe braaf ze in de rij staan bij het binnengaan en nadien bij de kassa) al bevestigen de uitzondering de regel natuurlijk.
                    Vanmiddag, wat rumoer bij de buren (valt nu extra op natuurlijk), zit daar volgens mij de halve familie gezellig op het terras, wat lachen, wat pimpelen, kinderen spelen in de tuin, supergezellig.
                    Tis omdat mij buurmeisje prachtig zwanger is (juni), of ik had als een bezetene staan brullen uit mijn keukenraam. Welk stukje 'Restez chez vous !' is er niet duidelijk ? En dan nog zwanger ! Nu heb ik gelezen dat er + geteste vrouwen probleemloos zijn bevallen, maar zo'n relatief makkelijk in te perken risico zou ik toch niet nemen... :-(

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

• je kan over alles wat zeggen, zij doen een beetje korte pijn, en het gaat erg pijn doen

wij leggen - weeral - beslag op onze kinderen, die schulden gaan nooit kwijtgescholden worden en we blijven die meetorsen
                      maar zowel in engeland als nederland en belgie, houdt het slimme deel van de bevolking zich aan de regels, daar gaat ook colleteral dammage zijn, maar hun volk staat erachter, en ondergaat net als wij...iedereen kan het krijgen alleen hebben zij een beetje meer kans

Comment

ik kan het ook niet... ben een lichte nagelbijter, dus mijn vingers steken bij wijze van spreken constant in mijne mond
                        vingers in tabasco doppen, dan houdt het wel op

Comment

• Was een week geleden nog zo, het wordt nu altijd maar kunstmatiger omdat ze selecteren wie ze gaan behandelen. Geeft een verkeerd beeld.
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Griekenland gaat in volledige lockdown vanaf morgen 06:00h.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Meanwhile in Romania

Ze houden afstand maar ze gebruiken 1 lepel bende debielen maar goed Darwin approves. Godsdiensten en logisch nadenken zit er nog niet in zo te zien.
                              Reactie van de kerk " if even in God's Sanctuary you can get sick we the human race are truly lost"
                              Polo 6n 1.4

Comment

• Top, binnenkort weer wat minder zigueners die hier onze huizen komen leeghalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Top, binnenkort weer wat minder zigueners die hier onze huizen komen leeghalen.
                                  Helaas pindakaas die gaan niet naar de kerk eneh die zitten in het westen hoor in het oostblok valt niks te rapen.
                                  Polo 6n 1.4

Comment

• Die loopt altijd een stuk achter op de realiteit.
                                    Ik volg de laatste week vooral deze: https://www.youtube.com/watch?v=qgylp3Td1Bw

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                    omdat niemand toen al wist hoe erg het zou worden. Het werd in begin afgedaan als een griepke...
                                    Bij ons wel ja, vooral door ons Maggie dan, maar de gegevens die uit China kwamen maakten heel duidelijk dat dit veel meer was dan een simpel griepke.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mja, dat is niet voor Maggie goed te praten, maar gebeurde dat niet overal ? Ik meen mij zelfs Van Ranst (de Jef Vermassen van de virologen qua graag op tv komen) te herinneren die er vrij luchtig over deed ?
                                      Dat gecombineerd met de onverschilligheid van de mensen mbt de eerste maatregelen - en sommige latere- , en we staan vandaag waar we staan zeker ?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

• Achteraf is altijd makkelijk praten, ik denk dat we niet ontevreden mogen zijn hoe het in BE loopt. Ik zie ook in mijn omgeving een heel goede opvolging van de maatregelen, hopelijk houden we het lang genoeg vol.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                        X