Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenen paljaskes van op het vorige blad er bestaan wel meer Opels met RWD sinds '79 dan alleen maar de Rekord en de Omega.
Commodore C, Manta B, Senator A en B, Monza.
Allemaal plots vergeten of wa?
edit: en de Speedster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenIk bedoel van de omega alleen maar 100 stuks.
Daar heb ik toch zéér sterk mijn twijfels over hoor.
Ten eerste had je ook in de andere modellen de 100-Edition en die was gewoon om het 100 jarige bestaan van Opel (1899) te vieren.
Die 100 heeft dus niks te maken met het aantal geproduceerde wagens.
Anderzijds...
-De 100-series zijn gekomen in 1999. Jouw model Omega werd in dat jaar afgelost door de facelift versie.
Van jouw model zullen er dus in 100-versie niet al te veel gemaakt zijn.
Weetje:
Iets later dan de 100-serie, is de Edition 2000 op de markt gekomen, om het millenium goed te beginnen
Goh 1999, al even geleden, wat een zalige periode toch. Toen moest ik helemaal niks van deze wagens weten, het enige wat vr mij bestond waren ascona,s viva's en kadetten
Comment
-
Dit vond ik in '99 de leukste:
Opel Astra G 'Alcantara'
Enkel met 1.8 16v motor
Comment
-
@Taldega:
Die astra twintop op je foto, is dat bij garage Willemoons?
Vandaar kwam de ascona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDit vond ik in '99 de leukste:
Opel Astra G 'Alcantara'
Enkel met 1.8 16v motor
Blijf ik ook graag zien, verder ook dezelfde velgen als op de mijne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten@Taldega:
Vandaar kwam de ascona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten@Taldega:
Vandaar kwam de asconaOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenik denk dat ik zo een astra voor men vriendin ga bestellen maar dan in het wit... maar zeker met de opc-kit en de pano-ruit
Ik heb tot nu toe helaas nog geen foto gevonden met de pano-ruit i.c.m wit.
Ik zou ook meteen verkocht zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenIk heb tot nu toe helaas nog geen foto gevonden met de pano-ruit i.c.m wit.
Ik zou ook meteen verkocht zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenals ik ze over de lijn krijg zie je foto's binnen een maand of twee
Sjiek in het wit En welke motor zou je dan nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenJa inderdaad, daar is onze auto gekocht, die staat daar nu nog steeds normaal gezien, tot de 6de februari, dan is hij in ons bezit .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
Sjiek in het wit En welke motor zou je dan nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenZijn er aanpassingen gebeurd aan het OPC-line geheel? Aan de achterbumper zie je op die rode GTC een aantal posts terug ronde reflectoren in de bumper, op de witte zijn ze langgerekt.
Zo hebben ze tussen MY05 en MY07 3x de inleglijsten bij de cosmo-modellen gewijzigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenZijn er aanpassingen gebeurd aan het OPC-line geheel? Aan de achterbumper zie je op die rode GTC een aantal posts terug ronde reflectoren in de bumper, op de witte zijn ze langgerekt.
Inderdad valt mij ook op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenNieuw modeljaar waarschijnlijk.
Zo hebben ze tussen MY05 en MY07 3x de inleglijsten bij de cosmo-modellen gewijzigd.
Er zijn meerdere verschillen zelfs: de voorbumper is helemaal anders, die heeft veel meer weg van de OPC. Beide bumpers lijken wel uit 1 geheel te bestaan, de stootrandjes in de bumper zijn verdwenen.
Comment
Comment