Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Maar toch meer dan honderd

Van de Astra G en de Vectra B had je destijds ook een 100-serie.
    Ik bedoel van de omega alleen maar 100 stuks.
    Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
    Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
    VW Caddy 2008 1.9TDI
    _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      en paljaskes van op het vorige blad er bestaan wel meer Opels met RWD sinds '79 dan alleen maar de Rekord en de Omega.

Commodore C, Manta B, Senator A en B, Monza.

Allemaal plots vergeten of wa?

edit: en de Speedster
      Allemaal sjieke voituren hé!, behalve de speedster dan, das menne winkel nie
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
        Ik bedoel van de omega alleen maar 100 stuks.

Daar heb ik toch zéér sterk mijn twijfels over hoor.
        Ten eerste had je ook in de andere modellen de 100-Edition en die was gewoon om het 100 jarige bestaan van Opel (1899) te vieren.
        Die 100 heeft dus niks te maken met het aantal geproduceerde wagens.

Anderzijds...

-De 100-series zijn gekomen in 1999. Jouw model Omega werd in dat jaar afgelost door de facelift versie.
        Van jouw model zullen er dus in 100-versie niet al te veel gemaakt zijn.

Weetje:

Iets later dan de 100-serie, is de Edition 2000 op de markt gekomen, om het millenium goed te beginnen

Goh 1999, al even geleden, wat een zalige periode toch. Toen moest ik helemaal niks van deze wagens weten, het enige wat vr mij bestond waren ascona,s viva's en kadetten
        www.opelklassiek.be

Comment

• Dit vond ik in '99 de leukste:

Opel Astra G 'Alcantara'
          Enkel met 1.8 16v motor

www.opelklassiek.be

Comment

• @Taldega:

Die astra twintop op je foto, is dat bij garage Willemoons?
            Vandaar kwam de ascona
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Dit vond ik in '99 de leukste:

Opel Astra G 'Alcantara'
              Enkel met 1.8 16v motor

Blijf ik ook graag zien, verder ook dezelfde velgen als op de mijne.

Comment

@Taldega:

Vandaar kwam de ascona
                ja, ik herken precies ook de haag van willemoons

Comment

• Hier ook nog eens wat foto's van die zalige panoramische voorruit van de GTC

Comment

• Ik zou er zo graag is mee gaan rijden, maar dan ben ik verkocht denk ik .. goohh

Comment

• ik denk dat ik zo een astra voor men vriendin ga bestellen maar dan in het wit... maar zeker met de opc-kit en de pano-ruit

Comment

@Taldega:

Vandaar kwam de ascona
                        Ja inderdaad, daar is onze auto gekocht, die staat daar nu nog steeds normaal gezien, tot de 6de februari, dan is hij in ons bezit .
                        Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
                        Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
                        VW Caddy 2008 1.9TDI
                        _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                          ik denk dat ik zo een astra voor men vriendin ga bestellen maar dan in het wit... maar zeker met de opc-kit en de pano-ruit

Ik heb tot nu toe helaas nog geen foto gevonden met de pano-ruit i.c.m wit.

Ik zou ook meteen verkocht zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            Ik heb tot nu toe helaas nog geen foto gevonden met de pano-ruit i.c.m wit.

Ik zou ook meteen verkocht zijn
                            als ik ze over de lijn krijg zie je foto's binnen een maand of twee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                              als ik ze over de lijn krijg zie je foto's binnen een maand of twee

Sjiek in het wit En welke motor zou je dan nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
                                Ja inderdaad, daar is onze auto gekocht, die staat daar nu nog steeds normaal gezien, tot de 6de februari, dan is hij in ons bezit .
                                ik ga kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Sjiek in het wit En welke motor zou je dan nemen?
                                  Zijn er aanpassingen gebeurd aan het OPC-line geheel? Aan de achterbumper zie je op die rode GTC een aantal posts terug ronde reflectoren in de bumper, op de witte zijn ze langgerekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                    Zijn er aanpassingen gebeurd aan het OPC-line geheel? Aan de achterbumper zie je op die rode GTC een aantal posts terug ronde reflectoren in de bumper, op de witte zijn ze langgerekt.
                                    Nieuw modeljaar waarschijnlijk.

Zo hebben ze tussen MY05 en MY07 3x de inleglijsten bij de cosmo-modellen gewijzigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten

Inderdad valt mij ook op.

Comment

• Ik blijf zot van het model Jammergenoeg hebben we nu al 3X prijs gehad door lichte schade op een goede 10 maanden ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Nieuw modeljaar waarschijnlijk.

Zo hebben ze tussen MY05 en MY07 3x de inleglijsten bij de cosmo-modellen gewijzigd.
                                          Waarschijnlijk.

Er zijn meerdere verschillen zelfs: de voorbumper is helemaal anders, die heeft veel meer weg van de OPC. Beide bumpers lijken wel uit 1 geheel te bestaan, de stootrandjes in de bumper zijn verdwenen.

Comment

Working...
                                          X