Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Hoeveel lager zit dat? Da's knap!
    Hangt veel af van de onderstellen. Met de Elise-onderstellen zou het ongeveer even hoog zijn als origineel (of zelfs net iets hoger owv de bevestigingspunten onder de Elisezetel), met custom-made onderstellen zou er toch een centimeter of 5 te winnen zijn.

Maar het ziet er inderdaad heerlijk uit

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
    De mijne zal iig nog niet voor direct zijn.
    Oei, tegengevallen?
    (ik gok dat de combinatie van de zijruit + roest + deuk in de deurdrempel net iets te veel was?)
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Plots toch even goesting in
      Doe dat eens!

En als ge over een jaar een Elise/Exige koopt, dan neem ik uw zetels wel over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Doe dat eens!

En als ge over een jaar een Elise/Exige koopt, dan neem ik uw zetels wel over
        Over een jaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Oei, tegengevallen?
          (ik gok dat de combinatie van de zijruit + roest + deuk in de deurdrempel net iets te veel was?)
          Ik heb hem niet eens te zien gekregen... Een paar uur voor ik moest gaan kijken kreeg ik een sms'je dat iemand "onverwachts" was komen kijken en hem gekocht had.

Comment

• Spijtig

Comment

• Als dit nu eens 4 velgen waren geweest ipv 2, dan had ik waarschijnlijk al aan z'n deur gestaan.
              De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Zou er dan zo ongeveer uitzien (minus stickers en met iets meer terreincapaciteiten)

Comment

• Als je nieuwe velgen koopt, importeer dan van de eerste keer een setje Enkei RPF1's

Comment

• Inderdaad lekker met die NB-velgen...

Gisteren trouwens nog thumbs gehad van een vrouw in een open NB, en een begroeting van een NC. MX-5-gevoel
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                    Als je nieuwe velgen koopt, importeer dan van de eerste keer een setje Enkei RPF1's
                    Dat zijn geen nieuwe

Kostprijs setje OEM-velgen =/= setje RPF's + invoertaksen en de hele zever, laat staan de eventuele wachttijden.

Dat zijn eigenlijk de enige OEM-velgen die ik knap vind onder een verlaagde 5 (eventueel ook nog de oem Minilite-achtige met een spacer tussen). Als ik een setje tegenkom aan een redelijke prijs, zou ik toch ff serieus twijfelen.

Comment

• Machtige velgen die van de NB maar op een NA weet ik het toch niet echt....

Comment

• Bij bmw: E36-velgen op E30 ==> past er niet bij
                        bij Mazda: nb-velgen op na ==> geen probleem (volgens mij)

Een NA verschilt weinig van een NB (geen klaplichten, iets meer afgerond vanachter), waardoor ik het niet "fout" vind. Plus het is een heel simpele 5-spaaksvelg, tijdloos-achtig

Comment

• Comment

• Als het goed gaat staat normaal gezien deze week dit karretje op mijn oprit:

Comment

• Ei ma mannen!

Dat is hier goed he.

Proficiat met de aankoop!
                              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Na de E36 M3, de GT3 en de Lotus Exige ook een massale aankoop van de MX-5! Goe bezig mannen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Ja, naar die Elise stoeltjes in MX-5 heb ik ook al gelonkt, knap! Maar dat ben ik niet van zin.

Enkele jaren geleden trouwens wat over en weer gemaild met een Nederlander om 2 Elise zitjes te kopen, die ik dan op een onderstel zou laten lassen als 'zetel' voor in m'n kot. 250 euro voor 2, maar 't is er toch niet van gekomen
                                  Zot jong! Je moet kuipjes hebben Thomas! Hardcore!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Zot jong! Je moet kuipjes hebben Thomas! Hardcore!
                                    Telkens ik een foto ervan zie, begin ik wel topics te doorspitten waarin de montage van Elisezetels getoond wordt
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mocht ik ooit van plan zijn om een tweede wagen voor de fun te kopen dan zou zo'n mx5 hoog op mijn verlanglijst staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Na de E36 M3, de GT3 en de Lotus Exige ook een massale aankoop van de MX-5! Goe bezig mannen!
                                        Het enige verschil is dat er hier niet wordt over gezeverd.

Alles wordt gewoon droog gekocht.
                                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                          Nice, toch nog tamelijk snel eentje gevonden.
                                          Proficiat

Meer info?

Comment

Working...