Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mx

deze week nieuwe sloefkes gaan bestelle ^^ kan nie wachten tot volgende week als ze dr zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door devx Bekijk Berichten
      deze week nieuwe sloefkes gaan bestelle ^^ kan nie wachten tot volgende week als ze dr zijn
      En welke sloefkes zijn het geworden?

Ik heb achteraan nu Yokohama's S01 sDrive opliggen.
      Een band speciaal ontworpen voor kleine roadsters en voorlopig heel tevreden van.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Telkens ik een foto ervan zie, begin ik wel topics te doorspitten waarin de montage van Elisezetels getoond wordt
        Bump

Comment

• Daar is wel heel wat werk aan medunkt. Een echte uitdaging.

Comment

• @ Goodwood

RX7

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• MX5

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      En welke sloefkes zijn het geworden?

Ik heb achteraan nu Yokohama's S01 sDrive opliggen.
                      Een band speciaal ontworpen voor kleine roadsters en voorlopig heel tevreden van.
                      bellini condor's (model als op foto, alleen binnekant zwart afgewerkt),, voorlopig met iets goedkopere banden op,, B-merk van goodyear,, volgende keer wss terug bridgestone lijk op m'n originele velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Dat is een beest....

Als je kijkt naar die afwerking langs binnen, voor zijn tijd...

²
                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• m'n mazdas

Als mazdaliefhebber in hart en nieren heb ik er ook 'n paar staan:
                          626 sedan 1980:

1800 1970:

929 sedan 1985:

626 coupé 1982:

Grtz,
                          Pieter
                          Last edited by ; 18/05/2010, 12:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter H Bekijk Berichten
                            Als mazdaliefhebber in hart en nieren heb ik er ook 'n paar staan:
                            626 sedan 1980:

1800 1970:

929 sedan 1985:

626 coupé 1982:

Grtz,
                            Pieter
                            Lid van het rode kruis?

Al je foto's zijn rode kruisjes. Link klopt niet.

Comment

• Weet er iemand waaraan je een LSD kan herkennen op een MX5?

Op deze site kan je je VIN nummer ingeven en krijg je de opties, en die zegt dat ik er één zou hebben, maar ik kan het precies moeilijk geloven?

Comment

• Hmm, die site had ik nog niet gevonden. (Wel een andere, maar die werkte alleen voor Japanse VIN-nummers). Nice

Bij mij geeft hij ook aan dat ik een LSD zou hebben, maar daar twijfel ik ook aan.
                                Wel bevestigd de site mijn vermoeden: de mijne is gebouwd halfweg '93 (28 mei to be exact, dus nog 11 dagen voor z'n verjaardag) en is pas in '94 ingeschreven. Kans dat het een showroommodel geweest is? Misschien binnenkort eens proberen de eerste eigenares te bereiken, haar naam staat in het onderhoudsboekje. (En woonde indertijd in hetzelfde dorpje als waar ik hem gekocht heb)

Anyway, een LSD zou aan de hand van deze how-to te herkennen moeten zijn.

Andere optie is om de achterkant van de wagen op te krikken en aan 1 van de wielen te draaien. Afhankelijk van of het andere wiel meedraait, dan wel tegendraait weet ge of ge een LSD hebt of niet.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• (Q) How do I tell if I have a Limited Slip differential in my 1990-1993 Miata?

(A) You can't.
                                  D'oh!

Als hij ooit eens omhoog staat zal ik dat eens testen, binnenkort doe ik hem toch eens binnen voor een volledige checkup.

Wel leuk als je zo'n volledige historiek hebt, de mijne heeft dat jammer genoeg niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                    Wel leuk als je zo'n volledige historiek hebt, de mijne heeft dat jammer genoeg niet.
                                    De naam van de eerste eigenaar is dan ook de enige historiek die ik heb.

Geen enkele onderhoudsbeurt is ingevuld in het boekje, volledig leeg. Maar motorisch voelde hij goed aan en hij zag er redelijk goed uit (roestplekjes negeren), dus het was een min of meer berekend risico. Zoon van de vorige eigenaar deed het gewone onderhoud en voor de grotere dingen ging hij bij een bevriende garage langs.
                                    Plan is om die traditie verder te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Spijtig dat die Eunos J-spec limited I niet meer online staat...€2000 vraagprijs was een koopje (zelfs als er dan nog dingen als koplampen/gordels/achterste mistlicht moesten vervangen worden om hem in België in te schrijven).
                                      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Prijs is een heel pak omhoog gegaan, maar hij is dan ondertussen ook al zo goed als klaar om ingeschreven te worden.

Damn, ik wil die. Nog altijd
                                      Softtop met glazen ruit, hardtop,..... Kar in goede staat en waarschijnlijk rond de 100.000 km (owv een keuring die Japanse wagens moeten ondergaan rond die kmstand, veel wagens worden op dat moment verkocht of uitgevoerd).

Waarom heeft die kar de laaste 6 maanden niet meer online gestaan.

Comment

• Als je 'm wat uitlokt, voel je dat wel hoor, LSD of niet. Heb dat ook niet, maar het stoort omzeggens nooit. Behalve als 't goed glad is en je wil mooie driften aanhouden.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                          Weet er iemand waaraan je een LSD kan herkennen op een MX5?
                                          Toch makkelijk?

Comment

Working...