Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n roadster coupe in 2L moet toch plezant rijden. Ik vind dat interieur van de Zamante toch niet mis, met die leren recaro's en zo.
Idd jammer dat hij niet in 2L komt.
Zo'n roadster coupe in 2L moet toch plezant rijden. Ik vind dat interieur van de Zamante toch niet mis, met die leren recaro's en zo.
Idd jammer dat hij niet in 2L komt.
't Is dat dat ik ook denk. 160 pk in, wat, 1100 kg? Dat is tenminste nog redelijk qua belastingen.
Ik vind alleen dat het optiebeleid zo slecht is. Nu, dat ligt niet volledig aan de invoerder blijkbaar, want in andere landen kan je ook maar de niveaus kiezen volgens de motor. Als je zeventienduimvelgen wilt, kan je eigenlijk al beter het hoogste niveau kiezen of je betaalt sowieso evenveel en je krijgt minder (dat is dus als je de 1.8 neemt). Alleen moet je dan wel een 2.0 nemen. Niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar een 1.8 is qua belastingen enzovoort toch net iets interessanter.
En dan ook dat gebrek aan cruise control in België? Raar.
Streefdoel voor de nieuwe MX5 is
een 800 kilo droog aan de haak en een 1.5 turbomotor erin.
In place of today’s 1.8 and 2.0-litre engines, the next MX-5 will use a small direct-injection four-cylinder turbocharged engine of around 1.5 litres. It will feature variable cam phasing, lighter, low-friction reciprocating parts, and possibly a new exhaust manifold design that achieves more effective exhaust gas evacuation.
Many of these developments are part of Mazda’s SkyActiv engineering campaign, which aims to improve the efficiency of every aspect of its cars.
The new MX-5 will be more compact than today’s design, particularly narrower in width, which will also reduce the frontal area. And the styling will almost certainly be an evolution of the previous three generations of the MX-5.
The design language will be the new Kodo theme first seen on the Shinari concept at Paris last year and interpreted on our artist’s impression.
Nja, atmo's zijn aan het uitsterven.
The sad facts of life
wel van het gewicht
Eerst zien en dan geloven wat dat betreft.[/quote]
Idem en idem.
Verschillende merken zijn bezig met gewichten voorop te stellen die niet makkelijk haalbaar zijn (zie Alfa 4C)...tenzij aan zotte prijzen.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment