Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• B3S Biturbo

Geachte,

Het zit er dik in dat ik voor deze Alpina ga opteren. Er is echter één groot twistpunt in de familie. We hebben allen een verschillende smaak. Ik zie graag een groene, mijn echtgenote een blauwe en mijn zoon een zwarte. Ik hoop dat we er ooit uit raken want na bestelling moet ik nog 5 maanden wachten op de levering.

Indien ik voor de Alpina opteer dan komt mijn 335d witte coupé natuurlijk in verkoop. Een prachtexemplaar van 2008 met slechts 80.000 km op de teller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoomtrein Bekijk Berichten
        Geachte,

Het zit er dik in dat ik voor deze Alpina ga opteren. Er is echter één groot twistpunt in de familie. We hebben allen een verschillende smaak. Ik zie graag een groene, mijn echtgenote een blauwe en mijn zoon een zwarte. Ik hoop dat we er ooit uit raken want na bestelling moet ik nog 5 maanden wachten op de levering.

Indien ik voor de Alpina opteer dan komt mijn 335d witte coupé natuurlijk in verkoop. Een prachtexemplaar van 2008 met slechts 80.000 km op de teller.
        Stoomtrein,

Welke B3S Biturbo zou je kiezen, 'n coupé, cabrio, sedan of touring?
        Als je zelf fan bent van 'n B3 in het Alpinagrün, member MrQ rijdt met eentje rond.

Foto's er van kan je hier vinden: http://www.m5board.com/vbulletin/alp...t-arrived.html

Het is ook zijn wagen welke gebruikt is voor de persfoto's van Alpina zelf.

Ikzelf ben wild van de kleur, en heb gezorgd dat mijn Alpina ook die kleur had. 't Heeft een enorm mooi effect in de zon. Anderzijds, als dagelijkse wagen zou je er mogelijks wel op uitgekeken raken, denk ik.
        Het Alpinablau is niet mijn smaak. Zwart is te saai. Probeer dan minstens Azuritschwarz (zwart met een blauwe glans in, één van de knapste kleuren uit het BMW-gamma) of Rubinschwarz (zwart met een rode glans in, ook erg mooi).

Succes ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Stoomtrein,

Welke B3S Biturbo zou je kiezen, 'n coupé, cabrio, sedan of touring?
          Als je zelf fan bent van 'n B3 in het Alpinagrün, member MrQ rijdt met eentje rond.

Foto's er van kan je hier vinden: http://www.m5board.com/vbulletin/alp...t-arrived.html

Het is ook zijn wagen welke gebruikt is voor de persfoto's van Alpina zelf.

Ikzelf ben wild van de kleur, en heb gezorgd dat mijn Alpina ook die kleur had. 't Heeft een enorm mooi effect in de zon. Anderzijds, als dagelijkse wagen zou je er mogelijks wel op uitgekeken raken, denk ik.
          Het Alpinablau is niet mijn smaak. Zwart is te saai. Probeer dan minstens Azuritschwarz (zwart met een blauwe glans in, één van de knapste kleuren uit het BMW-gamma) of Rubinschwarz (zwart met een rode glans in, ook erg mooi).

Succes ermee!

Ik ben er helemaal niet mee eens ik vin persoonlijn alpina Grun II heel mooi maar op de duur zou ik het beu zijn, hetzelfde met alpina blauw. Zwart vin ik da weer super schoon en blijft in . Ik rij persoonlijk nu rond met een zwarte en moet zeggen dat ik er nog steeds van zot ben. Binnenkort bestel ik een nieuwe die wordt terug zwart. Trouwens zwart is veel discreter van kleur dan de andere zeker als je de wagen gebruikt voor het werk.

Comment

• Smaken, kleuren...

Ik had de nuance moeten maken dat ikzelf zwart wat te saai vind!

Comment

• Vandaag nieuwste folders BMW ALPINA B5 TOURING + prijslijst + gamma 2011 ontvangen ! Begin mei bezoek Alpina te Buchloe + trip BMW WELT München + BMW MUSEUM + BMW WERK DINGOLFING !

Comment

Geachte,

Ik vind het blauw persoonlijk wel mooi (ben een echte blauwliefhebber )
                Groen met een mooie interieurkleur kan ook zeer knap zijn, zeker het groen van alpina.
                Zwart zou ik al zeker niet nemen, past niet op een alpina vind ik.
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Gisteren een mooie D3 gezien... Die kleur staat hem heel goed vind ik.

Comment

Geachte,

Zwart of blauw zou het bij mij zijn. Hangt ook een beetje af van de velgen en het interieur.

Comment

• Ik ben namelijk op zoek naar enkele beelden van alpina interieurs met volgende afwerking :vierkantjes zoals u hieronder op de foto kan terugvinden maar dan wel in het saddlebrown. Ik ben aan het wachten op de prijs daarvan maar had graag geweten wat de iedeale combinatie zou zijn met saddlebrown zetels en saphir zwart aan de buitenkant. Had gedacht van saddlebrown zetels en de vierkantjes in het zwart.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Schitterende kar, staat heel knap met die kleur. En die nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          En die nummerplaat
                          ?
                          I don't get it.... FL 138 U = FLIEBU?

Comment

• Ah nee hoor, gewoon Liechtensteinse nummerplaten zijn per definitie vet bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daann Bekijk Berichten
                              ah nee hoor, gewoon liechtensteinse nummerplaten zijn per definitie vet bij mij.

2222222222222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                http://www.autogespot.com/nl/viewima...11032011215333

Schitterende kar, staat heel knap met die kleur. En die nummerplaat
                                Da's al de mooiste die ik heb gezien!

En idd, die platen.

Comment

• Azuritschwarz lijkt me? Ik zou 't de laatste tijd zelfs boven Alpinagrün durven kiezen, dat zwart met blauwe tint in vind 'k ongelooflijk knap!

Comment

• Mijn impressie van de volgende B6.

Comment

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=1

Iemand sprak hier overlaatst over een B10 3.3 Touring? De E39's blijken meer en meer betaalbaar te worden, heb ik de indruk.
                                      Aanwezig!
                                      Dikke en betaalbare ketel, zowel aankoopprijs als taksen...

Comment

Los in m'n broek.

Comment

Working...
                                        X