Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk Berichten
    Schone bak die 9-5 :-), kheb nog dezelfde Aero gehad in facelift. Ik ben tot Stage 3 gegaan bij BSR. Waar heb jij je upgrades gehaald?
    deze upgrates zijn door de vorige eigenaar( zeer goede kennis) gebeurd dus van waar dat deze gebeurt zijn enz?????.
    ge kunt mss wel helpe ma wa adresse want zou ng wa wille verandere ma weet ni echt veel adresse ervoor. grts

iemand mss idee?zou andere remmen moeten hebben. deze (orginele) kunnen niet zo goet tegen men rijstijl

mn schijven worden nogal rood http://i44.tinypic.com/25ja62a.jpg[/IMG
    ]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomhirsch Bekijk Berichten
      deze upgrates zijn door de vorige eigenaar( zeer goede kennis) gebeurd dus van waar dat deze gebeurt zijn enz?????.
      ge kunt mss wel helpe ma wa adresse want zou ng wa wille verandere ma weet ni echt veel adresse ervoor. grts

iemand mss idee?zou andere remmen moeten hebben. deze (orginele) kunnen niet zo goet tegen men rijstijl

mn schijven worden nogal rood http://i44.tinypic.com/25ja62a.jpg[/IMG
      ]
      Die schijven
      Hoe doe je dat

Comment

• is andere remmen steken niet illegaal in belgië?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
          is andere remmen steken niet illegaal in belgië?
          Kdenk idd dat ze daar op de keuring niet mee lachen. Maar er zijn er toch veel die andere remmen steken? Misschien kun je daar zo'n certificaat voor krijgen ofzo (CE)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Die schijven
            Hoe doe je dat
            hehe HEEEEEL hard remmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              is andere remmen steken niet illegaal in belgië?
              voor de meeste (duurdere) hich preformans remmen is er een certificaat van te krijgen heb ik me laten wijslmaken.
              het doet er wel ni toe want heb ze echt nodig

Comment

hehe HEEEEEL hard remmen
                Een keer heel hard of de hele tijd stampen? Ik wil dat ook eens doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Buiten wat 'hahahahaha's' en nen hoop uitroeptekens moet je niet teveel verwachten denk ik.
                  B,

tga er niet beter op worden , geloof

Comment

• jouw posts worden er qua zinsbouw inderdaad niet beter op...
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thebeast Bekijk Berichten
                      B,

tga er niet beter op worden , geloof
                      Flauw,
                      je komt hier eerst wat lachen met SAAB, je zegt dat je er dingen over weet, en dan wil je niet zeggen wat, zeg dan gewoon niets hé

Comment

Een keer heel hard of de hele tijd stampen? Ik wil dat ook eens doen
                        als ge van kdenk al 200 naar 0 in een stuk doorremt zulle ze al wel beginne kleure uw remschijfkes. deze foto van die van mij was getrokken van 240 na 0. ma wel GOE doorstampe ze
                        dus proberen maar!!!!!!!!!!!

Comment

Flauw,
                          je komt hier eerst wat lachen met SAAB, je zegt dat je er dingen over weet, en dan wil je niet zeggen wat, zeg dan gewoon niets hé
                          Zijn vrienden zullen hem meer aanvaarden met een BMW waarschijnlijk.

Comment

als ge van kdenk al 200 naar 0 in een stuk doorremt zulle ze al wel beginne kleure uw remschijfkes. deze foto van die van mij was getrokken van 240 na 0. ma wel GOE doorstampe ze
                            dus proberen maar!!!!!!!!!!!
                            Haha merci maar ik ga al blij zijn als mijn kar de 200 haalt

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                            Zijn vrienden zullen hem meer aanvaarden met een BMW waarschijnlijk.
                            Nice one

Comment

Haha merci maar ik ga al blij zijn als mijn kar de 200 haalt

Nice one
                              Een 9000 haalt wel 200 hoor
                              Last edited by ; 07/05/2009, 19:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                Een 9000 haalt wal 200 hoor
                                Bad one

Neenee, ik ben van het 9000-plan afgestapt, wegens te groot, te zwaar en te comfortabel.
                                Momenteel gaat het dus nog tussen de 9-3 SS (als papa akkoord gaat), anders waarschijnlijk een andere 190E, als ik zelf moet dokken kan ik me eigenlijk geen betere auto voorstellen voor mezelf: compacte sedan (ik hou van sedans), licht, evenwichtig, leuke motor, RWD, toch nog veel comfort,...
                                Last edited by stradge; 07/05/2009, 18:55.

Comment

Bad one

Neenee, ik ben van het 9000-plan afgestapt, wegens te groot, te zwaar en te comfortabel.
                                  Momenteel gaat het dus nog tussen de 9-3 SS (als papa akkoord gaat), anders waarschijnlijk een andere 190E, als ik zelf moet dokken kan ik me eigenlijk geen betere auto voorstellen voor mezelf: compacte sedan (ik hou van sedans), licht, evenwichtig, leuke motor, RWD, toch nog veel comfort,...
                                  Een 900NG Coupé dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                    Een 900NG Coupé dan?
                                    Ook niet
                                    Knappe bakken idd, maar ik hoor niet veel goeds over het weggedrag en het algemene gevoel, ik vind hem niet sportief genoeg en wil een sedan

Comment

• zoek andere velgen voor men saabke maar vind ni zo direck iets da goe zou passen kwa uitzicht. iemand een idee??
                                      moeten wel 19duimers zijn en redelijk breed.

http://i43.tinypic.com/3538fua.jpg[/IMG]

Comment

• deze!
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• [hmm de echte hirsch velgen. zou deze zeker willen maar me hun prijs van +-550€/st zonder er een rubberke op zijn ze toch net iets te duur ze.

Comment

Working...
                                          X