Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Vandaag een folderke van Ford op naam gekregen over de econetic modellen
Weeral een merk dat op de een of andere manier aan mijn adres gekomen is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Alleen de zithouding stoort me. Ik zit precies op de auto ipv in de auto. Te hoog dus en dat zorgt er voor dat je het gevoel hebt van minder betrokken te worden bij het rijden zelf.
Comment
-
-
Onze huurwagen in Florida. Heel toevallig dat we daar een Amerikaanse Focus kregen. Conclusie na een 1000 mile: wij worden enorm verwend door Ford-Europa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenOnze huurwagen in Florida. Heel toevallig dat we daar een Amerikaanse Focus kregen. Conclusie na een 1000 mile: wij worden enorm verwend door Ford-Europa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVertel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenlang leve ford
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzelf in panne gestaan of gwn willekeurige foto van opt net?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
ddOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenmeer info?? Want, ik heb overal gezocht en niks gevonden.
Bij mijn Focus (MK II facelift) was het zo dat je in de boordcomputer een optie had om het ESP uit te zetten. Het is wel zo dat je moest stilstaan om dit te doen dacht ik. Al rijdende kon je dit niet doen. Net hetzelfde om de "zachtheid" van de stuurbekrachtiging in te stellen.
De mijne was een ECONETIC versie zonder opties, dus vrij basis. Ik veronderstel dus dat dit standaard is op alle facelift focussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenjammer genoeg zelf in panne gevallen ... oververhit
Comment
-
klepje bij het tanken
Via een kennis heb ik vernomen dat er op de naftdop van een Ford een klepje is dat je kan openen om meer te kunnen tanken.
Volgens die persoon is er een extra reservoir van een tiental à twaalftal liter die eigenlijk dient als ontluchting van de reguliere nafttank.
Weten jullie hier iets van en kan dit effectief gebruikt worden om extra te kunnen tanken.
Graag info
Comment
-
Vraagje over airco.
oké het is broeiend heet, maar ik heb wat men twijfels over men airco.
bij men coupé bv. zette ik de airco op na een dag stilstand in de zon, en dan begon die volle bak te blazen zowel aan de voeten als aan het dashboard. tegen dat ik bij wijze van spreken 500m verder was, schakelde hij automatisch al de bovenste ventilatoren uit en ging hij enkel nog door de voeten, en zag je zijn snelheid minderen.
bij de saab duurt het zelfs zo lang niet. bij wijze van spreken 20meter en die is al gekoeld.
Maar met de ford duurd dat echt een eeuwigheid.
die springt op maar gaat zelfs niet op het maximum blazen (1 of 2 streepjes eronder) en blaast enkel via het dashboard. (waar de saab en hyundai dus zowel langs beneden als boven lucht jagen) met als resultaat dat ik na 5kilometer nog steeds met een airco op volle kracht rondrij. als ik dan zelf de icoontjes voeten en gezicht aanklik begint hij wel door die monden te blazen.
maar wat is dan het nut van de automatische stand? normaal gezien zou hij toch via alle kanalen moeten blazen om zo snel mogelijk te koelen.
andere mondeorijders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk BerichtenVraagje over airco.
oké het is broeiend heet, maar ik heb wat men twijfels over men airco.
bij men coupé bv. zette ik de airco op na een dag stilstand in de zon, en dan begon die volle bak te blazen zowel aan de voeten als aan het dashboard. tegen dat ik bij wijze van spreken 500m verder was, schakelde hij automatisch al de bovenste ventilatoren uit en ging hij enkel nog door de voeten, en zag je zijn snelheid minderen.
bij de saab duurt het zelfs zo lang niet. bij wijze van spreken 20meter en die is al gekoeld.
Maar met de ford duurd dat echt een eeuwigheid.
die springt op maar gaat zelfs niet op het maximum blazen (1 of 2 streepjes eronder) en blaast enkel via het dashboard. (waar de saab en hyundai dus zowel langs beneden als boven lucht jagen) met als resultaat dat ik na 5kilometer nog steeds met een airco op volle kracht rondrij. als ik dan zelf de icoontjes voeten en gezicht aanklik begint hij wel door die monden te blazen.
maar wat is dan het nut van de automatische stand? normaal gezien zou hij toch via alle kanalen moeten blazen om zo snel mogelijk te koelen.
andere mondeorijders?
ben juist terug uit zuid frankrijk. Dat de airco niet of niet hard aan de voeten blaast kan ik bevestigen maar da vind ik ni erg aangezien ik anders toch direct koude voeten heb. Het blazen vermindert zodra de auto op temperatuur is, meestal na ne goeie minuut (kan ook langer zijn als hij echt warm was)
Comment
Comment