Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
    amai en da van iemand die me ne cooper gereden heeft
    Inderdaad! 't Niveau van de MINI haalt hij nog niet, maar hij doet wel aardig zijn best! En dat moet je rekening houden met het feit dat een veel grotere en zwaardere wagen is!

    Comment


    • Vandaag een folderke van Ford op naam gekregen over de econetic modellen
      Weeral een merk dat op de een of andere manier aan mijn adres gekomen is.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

        Alleen de zithouding stoort me. Ik zit precies op de auto ipv in de auto. Te hoog dus en dat zorgt er voor dat je het gevoel hebt van minder betrokken te worden bij het rijden zelf.
        Is een kwestie van gewoon worden, telkens ik met een andere wagen heb gereden moet ik wennen aan de hoge zitpositie in een Focus.






        Comment


        • focus rs 2009
          http://spots.autogespot.com/viewimag...10052009174834

          Comment


          • Compomotives
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

            Comment


            • Onze huurwagen in Florida. Heel toevallig dat we daar een Amerikaanse Focus kregen. Conclusie na een 1000 mile: wij worden enorm verwend door Ford-Europa



              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                Onze huurwagen in Florida. Heel toevallig dat we daar een Amerikaanse Focus kregen. Conclusie na een 1000 mile: wij worden enorm verwend door Ford-Europa
                Vertel

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Vertel
                  Dat was dus een 2.0 benzine met 136pk. Je zou denken dat 136pk wel aangenaam rijdt in dit formaat van auto's maar dat was dan zonder de préhistorische 4-trapsautomaat gerekend. Als je een herneming deed en je drukte het pedaal iets te ver in dan schakelde dat ding dus gewoon terug naar de 1ste vitesse en trok door tot 7000 toeren. Niet dat er dan iets gebeurde want hernemingen waren niet echt aan deze wagen besteed. Eens op snelheid was het wel ok. Bochten nemen was ook niet zijn ding. Dus ik ben tevreden dat de Europese Focus een compleet andere wagen is
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

                  Comment


                  • een reeks RS'en

                    Comment


                    • lang leve ford

                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        lang leve ford

                        zelf in panne gestaan of gwn willekeurige foto van opt net?
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                          zelf in panne gestaan of gwn willekeurige foto van opt net?
                          jammer genoeg zelf in panne gevallen ... oververhit
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

                          Comment


                          • dd
                            Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            meer info?? Want, ik heb overal gezocht en niks gevonden.

                            Bij mijn Focus (MK II facelift) was het zo dat je in de boordcomputer een optie had om het ESP uit te zetten. Het is wel zo dat je moest stilstaan om dit te doen dacht ik. Al rijdende kon je dit niet doen. Net hetzelfde om de "zachtheid" van de stuurbekrachtiging in te stellen.

                            De mijne was een ECONETIC versie zonder opties, dus vrij basis. Ik veronderstel dus dat dit standaard is op alle facelift focussen.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              jammer genoeg zelf in panne gevallen ... oververhit
                              zag er anders wel nen dikke amerikaanse cruisebak uit
                              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                              2009 Porsche Carrera 4S

                              Comment


                              • klepje bij het tanken

                                Via een kennis heb ik vernomen dat er op de naftdop van een Ford een klepje is dat je kan openen om meer te kunnen tanken.

                                Volgens die persoon is er een extra reservoir van een tiental à twaalftal liter die eigenlijk dient als ontluchting van de reguliere nafttank.

                                Weten jullie hier iets van en kan dit effectief gebruikt worden om extra te kunnen tanken.

                                Graag info

                                Comment


                                • Vraagje over airco.
                                  oké het is broeiend heet, maar ik heb wat men twijfels over men airco.
                                  bij men coupé bv. zette ik de airco op na een dag stilstand in de zon, en dan begon die volle bak te blazen zowel aan de voeten als aan het dashboard. tegen dat ik bij wijze van spreken 500m verder was, schakelde hij automatisch al de bovenste ventilatoren uit en ging hij enkel nog door de voeten, en zag je zijn snelheid minderen.
                                  bij de saab duurt het zelfs zo lang niet. bij wijze van spreken 20meter en die is al gekoeld.
                                  Maar met de ford duurd dat echt een eeuwigheid.
                                  die springt op maar gaat zelfs niet op het maximum blazen (1 of 2 streepjes eronder) en blaast enkel via het dashboard. (waar de saab en hyundai dus zowel langs beneden als boven lucht jagen) met als resultaat dat ik na 5kilometer nog steeds met een airco op volle kracht rondrij. als ik dan zelf de icoontjes voeten en gezicht aanklik begint hij wel door die monden te blazen.
                                  maar wat is dan het nut van de automatische stand? normaal gezien zou hij toch via alle kanalen moeten blazen om zo snel mogelijk te koelen.

                                  andere mondeorijders?
                                  wimoptiek.be op

                                  Comment


                                  • Comment


                                    • Comment


                                      • Zijn aan het overwegen om een ST220 aan te schaffen:

                                        Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.



                                        DIe in het zwart vind ik echt knap, maar is wel wat duurder dan de grijze. Wel minder kilometers.
                                        www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          Vraagje over airco.
                                          oké het is broeiend heet, maar ik heb wat men twijfels over men airco.
                                          bij men coupé bv. zette ik de airco op na een dag stilstand in de zon, en dan begon die volle bak te blazen zowel aan de voeten als aan het dashboard. tegen dat ik bij wijze van spreken 500m verder was, schakelde hij automatisch al de bovenste ventilatoren uit en ging hij enkel nog door de voeten, en zag je zijn snelheid minderen.
                                          bij de saab duurt het zelfs zo lang niet. bij wijze van spreken 20meter en die is al gekoeld.
                                          Maar met de ford duurd dat echt een eeuwigheid.
                                          die springt op maar gaat zelfs niet op het maximum blazen (1 of 2 streepjes eronder) en blaast enkel via het dashboard. (waar de saab en hyundai dus zowel langs beneden als boven lucht jagen) met als resultaat dat ik na 5kilometer nog steeds met een airco op volle kracht rondrij. als ik dan zelf de icoontjes voeten en gezicht aanklik begint hij wel door die monden te blazen.
                                          maar wat is dan het nut van de automatische stand? normaal gezien zou hij toch via alle kanalen moeten blazen om zo snel mogelijk te koelen.

                                          andere mondeorijders?

                                          ben juist terug uit zuid frankrijk. Dat de airco niet of niet hard aan de voeten blaast kan ik bevestigen maar da vind ik ni erg aangezien ik anders toch direct koude voeten heb. Het blazen vermindert zodra de auto op temperatuur is, meestal na ne goeie minuut (kan ook langer zijn als hij echt warm was)
                                          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                          2009 Porsche Carrera 4S

                                          Comment

                                          Working...
                                          X