Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    2 banden en een klein onderhoud voor 2K ... valt veel beter mee dan ik verwacht had ..
    Op bougies na ,ist bijna een groot onderhoud
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Hier nog een artikel uit het nieuwsblad ivm Garage Monza waarin hij het ook heeft over onderhoudsprijzen etc.

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Heerlijke sounds!

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Schitterende wagen. Dit weekend stond er zo eentje in Sint Martens Latem als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Deze kleur staat hem goed!

Comment

• gisteren ook zien staan en is inderdaad niet mis. Dacht dat er ook al eens een blauwe gestaan heeft maar heb die enkel buiten gezien.

Comment

• Iemand een indicatie wat de verzekeringspremie van de 250 GTO is? ik las gisteren in top gear dat BBC het niet kon betalen
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                    Hier nog een artikel uit het nieuwsblad ivm Garage Monza waarin hij het ook heeft over onderhoudsprijzen etc.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=2O1MKJFG
                    mooi.. ik herinner me dat artikel van toen nog.. nu je 't zegt
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                      ICM ging bij Monza met hun F430..

Uit dit topic:

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=33154&page=5
                      Valt beter mee dan verwacht, precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Iemand een indicatie wat de verzekeringspremie van de 250 GTO is? ik las gisteren in top gear dat BBC het niet kon betalen
                        UK=ander verzekeringssysteem, vaak "op bestuurder"
                        ivm GOT: zo'n wagen wordt via een patrimoniumverzekering geregeld,
                        en is onderhavig aan "dagwaarde"
                        dus als die wagen morgen dubbel zoveel waard, schiet je premie ook door het dak

ivm TG
                        9/10 = nonsens verhaal,
                        wss mochten ze niet omdat ze al genoeg schade hebben gereden,
                        de wagens van N.Mason worden vaak genoeg door journo's gebruikt
                        zijn Enzo zou meer km met journo's gedaan hebben dan dat hij er zelf mee reed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          UK=ander verzekeringssysteem, vaak "op bestuurder"
                          ivm GOT: zo'n wagen wordt via een patrimoniumverzekering geregeld,
                          en is onderhavig aan "dagwaarde"
                          dus als die wagen morgen dubbel zoveel waard, schiet je premie ook door het dak

ivm TG
                          9/10 = nonsens verhaal,
                          wss mochten ze niet omdat ze al genoeg schade hebben gereden,
                          de wagens van N.Mason worden vaak genoeg door journo's gebruikt
                          zijn Enzo zou meer km met journo's gedaan hebben dan dat hij er zelf mee reed
                          Bedankt,

Is nu ook niet slim van Mason dan om al zijn wagens uit te lenen. Welke heeft hij dan al gegeven? die GTO, Enzo, 288 GTO ook?
                          BMW X5 45e

Comment

• Mason now has plans to rationalise the collection. Having raced for four decades without hurting himself — “It probably means I’ve not been trying hard enough” — he wants to concentrate on cars his family can enjoy, “and those that don’t frighten me”. He has already sold his fearsome BRM V16, described by Stirling Moss as “the worst car I’ve ever driven”. Of the remainder, two cars will never leave Mason’s side. One is the 1960 Maserati Birdcage in which he scored his finest victory: “It was the support race for the 1990 British Grand Prix and I got the lead on the last corner of the last lap, overtaking Frank Sytner to take the flag. Just perfect, really.”

The other is the 250GTO. “I saw one racing at Goodwood in the early 1960s and thought it was one of the most beautiful things I had ever seen. Years later I was able to buy one and it was only when I’d got the log book that I realised it was the same car.
                            “It is as close to perfection as you can get: it looks fantastic, has the heritage, you can race it, you can rally it, and you can even get the kids to school in it.”

The GTO dates from an era when racing cars of its type were required to be road-registered. One freezing morning, Mason discovered none of his modern cars would start, so the children went to school in the GTO (worth several million pounds). “It’s surprisingly good in snow, too.”

Comment

• Kleur

Iemand die 'n link heeft met alle kleurcodes + samples (vooral de vroegere kleuren)?

Edit: dit is er eentje, maar precies vrij beperkte lijst: http://www.uniquecarsandparts.com.au...es_ferrari.htm

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dé livery bij uitstek, naar mijn zin. Al kan 'n warmrode kleur er wel knap op staan.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X