Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Maar als ik nu een Carrera S bestel kan die PASM er dan af?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Maar als ik nu een Carrera S bestel kan die PASM er dan af?
      Ja, als je die optie -20mm en differentieel neemt, zoals Porker dus getypt heeft.

      Ik zou het persoonlijk niet doen!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Ja, als je die optie -20mm en differentieel neemt, zoals Porker dus getypt heeft.

        Ik zou het persoonlijk niet doen!
        Goh reVel, zoveel discussiestof met u

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Goh reVel, zoveel discussiestof met u
          Jij moet een GT3 hebben, en niet een Carrera S om er met lapmiddeltjes (X51, -20mm) een halve GT3 van te maken.

          Ik moet een Carrera S hebben, om nog comfortabel mijn sportieve km's te doen.

          Comment


          • Ik wil ook een Carrera S. Liefst een zwarte 4S met tiptronic S...
            OO 00 OO

            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik wil ook een Carrera S. Liefst een zwarte 4S met tiptronic S...
              Tiptronic S?

              Jouw midlife-crisis komt vroeg

              Comment


              • dus revel die -20mm is een wereld van verschil??

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  dus revel die -20mm is een wereld van verschil??
                  Geen idee, nooit mee gereden.

                  Maar de sportstand van PASM is voor mij persoonlijk al voldoende.
                  En als je dagelijks met je Carrera S wil rijden zal je blij zijn dat je vantijd die comfortstand kan inschakelen, zeker met onze Belgische wegen.

                  Comment


                  • je kunt dakdragers op je porsche nemen

                    Comment


                    • ik zou ook de -20mm optie nemen

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        je kunt dakdragers op je porsche nemen
                        Stel je voor!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
                          ik zou ook de -20mm optie nemen
                          1 naam: loe!

                          win-win situatie voor beide he Dennis

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            1 naam: loe!

                            win-win situatie voor beide he Dennis
                            hehe, mijn (moreel) budget is waarschijnlijk niet toereikend

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                              Geen idee, nooit mee gereden.

                              Maar de sportstand van PASM is voor mij persoonlijk al voldoende.
                              En als je dagelijks met je Carrera S wil rijden zal je blij zijn dat je vantijd die comfortstand kan inschakelen, zeker met onze Belgische wegen.
                              Ik ben er 100% zeker van dat de sportstand van het PASM veel harder is dan het -20mm onderstel. 997Srijders beschrijven de sportstand als onbruikbaar op gewone wegen. Na een testrit moet ik dat min of meer beamen : als je echt hard wil gaan op een bochtig parcours, moet je de gewone stand kiezen, tenzij het wegdek echt biljartvlak is. In de sportstand gaat de wagen snel stuiteren.

                              Het -20mm onderstel sluit meer aan bij het onderstel van de 996 (turbo), maar uiteraard verder doorontwikkeld.


                              Wat in elk geval een feit is, is dat je met een 997 S in de gewone stand comfortabel hard kan gaan, zonder dat het rijden te zweverig wordt. Wat ik wel bemerkte is dat je minder stuurgevoel hebt dan in mijn 996 4S : daar voel je echt elke reactie van je banden in je stuur.

                              Voor elk wat wils, maar het is zeker de moeite om de verschillen eens te testen.

                              De 997 C4 (dus zonder PASM) die ik testte, verraste mij bvb zeer positief : ook vrij comfortabel maar toch zeer competitief als je hard wil gaan in de bochten.


                              Wat de GT3 betreft : ook daar deed Porsche er goed aan om een normale PASMstand in te voeren, want op die manier is de GT3 menselijker geworden. Ik lees zelfs van vsch. GT3rijders dat ze zelfs op circuit de sportstand niet kiezen !

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                Oranje wordt je snel beu, denk ik...
                                Ja, is ook zo, alleen zou ik de zwarte met oranje velgen etc. sneller beu zijn denkik

                                Comment


                                • TT duidt op Turbo eh? Maar vanwaar dan die tweede T?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                    TT duidt op Turbo eh? Maar vanwaar dan die tweede T?
                                    TwinTurbo, alhoewel het eigenlijk een biturbo is
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                      TT duidt op Turbo eh? Maar vanwaar dan die tweede T?
                                      TwinTurbo. er zitten 2 turbo's op zo'n ding geloof ik.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Wat de GT3 betreft : ook daar deed Porsche er goed aan om een normale PASMstand in te voeren, want op die manier is de GT3 menselijker geworden. Ik lees zelfs van vsch. GT3rijders dat ze zelfs op circuit de sportstand niet kiezen !
                                        Hehe, da's eerder omwille van het lawaai
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

                                        --------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

                                        --------------------------------------------------------------------------------------------

                                        Comment

                                        Working...
                                        X