Maar als ik nu een Carrera S bestel kan die PASM er dan af?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenMaar als ik nu een Carrera S bestel kan die PASM er dan af?
Ik zou het persoonlijk niet doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenJa, als je die optie -20mm en differentieel neemt, zoals Porker dus getypt heeft.
Ik zou het persoonlijk niet doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGoh reVel, zoveel discussiestof met u
Ik moet een Carrera S hebben, om nog comfortabel mijn sportieve km's te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk wil ook een Carrera S. Liefst een zwarte 4S met tiptronic S...
Jouw midlife-crisis komt vroeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendus revel die -20mm is een wereld van verschil??
Maar de sportstand van PASM is voor mij persoonlijk al voldoende.
En als je dagelijks met je Carrera S wil rijden zal je blij zijn dat je vantijd die comfortstand kan inschakelen, zeker met onze Belgische wegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenje kunt dakdragers op je porsche nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichtenik zou ook de -20mm optie nemen
win-win situatie voor beide he Dennis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten1 naam: loe!
win-win situatie voor beide he Dennis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenGeen idee, nooit mee gereden.
Maar de sportstand van PASM is voor mij persoonlijk al voldoende.
En als je dagelijks met je Carrera S wil rijden zal je blij zijn dat je vantijd die comfortstand kan inschakelen, zeker met onze Belgische wegen.
Het -20mm onderstel sluit meer aan bij het onderstel van de 996 (turbo), maar uiteraard verder doorontwikkeld.
Wat in elk geval een feit is, is dat je met een 997 S in de gewone stand comfortabel hard kan gaan, zonder dat het rijden te zweverig wordt. Wat ik wel bemerkte is dat je minder stuurgevoel hebt dan in mijn 996 4S : daar voel je echt elke reactie van je banden in je stuur.
Voor elk wat wils, maar het is zeker de moeite om de verschillen eens te testen.
De 997 C4 (dus zonder PASM) die ik testte, verraste mij bvb zeer positief : ook vrij comfortabel maar toch zeer competitief als je hard wil gaan in de bochten.
Wat de GT3 betreft : ook daar deed Porsche er goed aan om een normale PASMstand in te voeren, want op die manier is de GT3 menselijker geworden. Ik lees zelfs van vsch. GT3rijders dat ze zelfs op circuit de sportstand niet kiezen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenOranje wordt je snel beu, denk ik...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenTT duidt op Turbo eh? Maar vanwaar dan die tweede T?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenTT duidt op Turbo eh? Maar vanwaar dan die tweede T?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWat de GT3 betreft : ook daar deed Porsche er goed aan om een normale PASMstand in te voeren, want op die manier is de GT3 menselijker geworden. Ik lees zelfs van vsch. GT3rijders dat ze zelfs op circuit de sportstand niet kiezen !----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment