Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Slecht ... goh ja ... tis mij nu recent ook opgevallen in die vervangwagen. De accessoiresteun komt verder en is veel steviger ... ik kan me er gerust aan opduwen; bij de optie-steun zou ik dat precies niet durven riskeren
Als ik me niet vergis heeft William Cornflakes ook zo'n optionele steun in zijn auto en loopt hij te pas en te onpas te mekkeren over de schabouwelijke kwaliteit ervan!
Net even meegereden met de (overbekende) MINI van Greg
Wel veel te kort, en 't centrum van Duffel is ook niet ideaal om de ware paarden tot zijn recht te laten komen, maar wat een looks (véél beter dan op foto) en wat een sound
Wel veel te kort, en 't centrum van Duffel is ook niet ideaal om de ware paarden tot zijn recht te laten komen, maar wat een looks (véél beter dan op foto) en wat een sound
Is dat die rode MCS met gouden BBS velgen? Anders kan ik niet volgen.
Slecht ... goh ja ... tis mij nu recent ook opgevallen in die vervangwagen. De accessoiresteun komt verder en is veel steviger ... ik kan me er gerust aan opduwen; bij de optie-steun zou ik dat precies niet durven riskeren
Als ik me niet vergis heeft William Cornflakes ook zo'n optionele steun in zijn auto en loopt hij te pas en te onpas te mekkeren over de schabouwelijke kwaliteit ervan!
Me ³, ik durf me er absoluut niet aan opduwen, maar heb toch al zotte dingen gedaan in mijn auto () en die heeft de armsteun toch goed overleeft ..
Comment