Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenCool, temperatuurmeter ... wij zeggen gewoon thermometer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Ik knapte bij mijn Smart Roadster al af op de 250 euro die ze voor een olietemp- en turbodrukmeter vragen, en die hadden tenminste nut...
Comment
-
Vanmorgen, op weg naar het werk, zag ik een nieuwe reclame-affiche hangen met volgende slogan erop:
SINT-MINI-LATEM
Geen foto. Gewoon die drie woorden in het groot. Zwarte achtergrond, eerste en laatste woord in het wit, "MINI" in het geel.
Best geslaagd, vind ik.
Daeninck maakt tegenwoordig veel reclame in en rond Oudenaarde omdat Vandekerckhove geen concessiehouder meer is en Daeninck daardoor een volledig nieuwe garage aan het bouwen is.
Comment
-
"I’ve said it before but it bears repeating: what a cracking motor. Our Clubman started out feeling fast and by the time it left us it had become almost laughably rapid. I doubt it was producing quite as much power as our previous Cooper S (hatch) long-termer, which showed 208bhp on the dyno, but I’d have been surprised if the Clubman was far shy of 200bhp. The consensus seems to be that these engines consistently punch above their weight."
EVO mag
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenKnokke?
Leuke JCW, maar een iets te anonieme kleur imo.
Kon tenminste een striping op idd
Comment
-
Comment