Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 997 GT3 facelift
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenir_fuel, langs waar komt er nu nog lucht binnen? ik vind dat echt verrassend hoe klein dat inlaat gat is
En een 911 wordt gekoeld door de luchtstroom onder de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenpffff whatever de enige Clubsport die wil is een Corvette (hoe fout het ook klinkt)
neen serieus, ik vind dat erg knappe stoelen voor dagelijks gebruik.. nu ja moest ik een GT3 kopen zou het sowieso het meest extreme mogelijk zijn, en dan nog eens naar Mantey
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDie sleuven in het motorkapdeksel pakken toch aardig wat lucht.
En een 911 wordt gekoeld door de luchtstroom onder de wagen
Alle andere gaten zijn voor koeling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNah, vind ik niet. Die kuipjes kan je op alle 911 krijgen, schijnen no way zo goed te zijn als de GT3-kuipjes. Doe mij maar een Clubsport.Met de échte GT3-kuipjes (Carrera GT based).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenkomt enkel lucht binnen onder de achterspoiler idd. Maar dat is wel zo ontworpen dat de lucht erin geduwd wordt.
De lucht onder de wagen wordt deels rond de motor geleidt voor koeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHier kan je de test lezen: http://www.carenthusiast.co.uk/revie...rst+drive.htmlAlthough the GT3 is clearly a homologation model to allow Porsche to race the 911, the real winners are those who get to drive it on road. It's much firmer than the standard 911, but the chassis engineers have worked miracles with the ride quality, the GT3 riding with remarkable suppleness given its focus on going quickly. Press the PASM (Porsche Active Suspension Management) button with a damper icon on it and that fluidity on the road is ruined, the firmer setting stiffening up the suspension to a point where it's severely compromised on road.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenGaten achteraan om de hitte uit de motorruimte te krijgen zeker
De lucht onder de wagen wordt deels rond de motor geleidt voor koeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenZo extreem mogelijk, zoals die groene RS op Porsche Days vorig jaar, al het tapijt eruit vanachter, dakhemel eruit, volledige rolkooi,... racy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOMG WTF BBQ @ die rode !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDoe mij dan toch maar de pré-facelift, die achterkant en meer bepaald de achterspoiler was massa's knapper.
Ze volgen althans dezelfde evolutie als bij de 996 GT3. De Mk1 daarvan had ook zo'n platte spoiler en de Mk2 zoiets als dit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDoe mij dan toch maar de pré-facelift, die achterkant en meer bepaald de achterspoiler was massa's knapper.
Maar ik ben doorgaans een facelift-peet. Er zijn maar weinig auto's die 'k knapper vind in eerste versie dan in de laatste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAgreed wat de achterspoiler betreft, alsook de velgen. Al de rest : na-ah. 'k Vind de facelift vooraan meer karakter hebben (gewone 911 alsook GT3), en de achterlichten vind 'k veel spritziger. Als je nu een pre-facelift 997 ziet vind ik 'm plots wat karakter missen.
Maar ik ben doorgaans een facelift-peet. Er zijn maar weinig auto's die 'k knapper vind in eerste versie dan in de laatste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAgreed wat de achterspoiler betreft, alsook de velgen. Al de rest : na-ah. 'k Vind de facelift vooraan meer karakter hebben (gewone 911 alsook GT3), en de achterlichten vind 'k veel spritziger. Als je nu een pre-facelift 997 ziet vind ik 'm plots wat karakter missen.
Oorspronkelijk geplaatst door gta Bekijk BerichtenMaar ik ben doorgaans een facelift-peet. Er zijn maar weinig auto's die 'k knapper vind in eerste versie dan in de laatste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSo?
Er zijn zoveel karren gevaarlijk als ge er niet verstandig mee omspringt of niet voldoende bagage hebt of dat ding rijdt alsof het een stadsmusje is of wat dan ook.
Net om wille van z'n karakter en z'n agressieve rijgedrag trekt 'ie me zo aan, en zou ik daarmee willen rijden.Die lichtgewicht-achterwielaangedreven-turbo kar is nogal tricky om snel mee te rijden. Vandaar ir_fuel's: "do you wanna die?"
(ik kan je uit goede bron bevestigen dat dit ook effectief een nerveuzer beestje is dan vergelijkbare (super)cars)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenZo extreem mogelijk, zoals die groene RS op Porsche Days vorig jaar, al het tapijt eruit vanachter, dakhemel eruit, volledige rolkooi,... racy.
Paar pics gevonden, wat een kar
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMoest jij een GT3 kopen was het budget dus onbeperkt (lees naar Manthey .. )een gewone GT3 is al zo schitterend
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenkomt enkel lucht binnen onder de achterspoiler idd. Maar dat is wel zo ontworpen dat de lucht erin geduwd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenHey, ik heb die naam er niet opgeplakt hé?Die lichtgewicht-achterwielaangedreven-turbo kar is nogal tricky om snel mee te rijden. Vandaar ir_fuel's: "do you wanna die?"
(ik kan je uit goede bron bevestigen dat dit ook effectief een nerveuzer beestje is dan vergelijkbare (super)cars)is me allemaal genoegzaam bekend. En ik blijf bij m'n standpunt. I want one, and I'd drive it. Hard.
Comment
Comment