Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele voordelen van het pano-dak :
    - Ruimtelijk effect
    - Je hebt een compromis tss. een gewoon schuifdak en een cabrio (alhoewel dit laatste wat (lees : sterk) overdreven uitgedrukt is).
    - Gordijn ter beschikking om evt. lichtinval/reflecties buiten te houden.
    - Kinderen op achterbank kunnen v.h. panoramische uitzicht genieten.

Enkele nadelen :
    - Hoger gewicht (hoger zwaartepunt)
    - windgeruis van de windvang bij open rijden (vnl. bij +120km/h) (ik twijfel sterk of je de knappe sound v.d. 5-cilinder (door dit optredend geruis), nog zal kunnen horen?
    - is de windvang wel RS3-bestendig?!
    - hoger verbruik tijdens open rijden

Comment

• Voor de liefhebbers: check http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/...epl_online.pdf & de konfigurator.
      Geen panoramadak beschikbaar, (heel) weinig standaardkleuren beschikbaar. Wellicht moet je je tot Exclusive wenden om er iets deftigs van te maken?

Comment

• Metallic-/Perleffect-lackierungen (pag. 10) staan er in ieder geval bij (zijn volgens mij identieke kleuren als op A3).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
          Voor de liefhebbers: check http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/...epl_online.pdf & de konfigurator.
          Geen panoramadak beschikbaar, (heel) weinig standaardkleuren beschikbaar. Wellicht moet je je tot Exclusive wenden om er iets deftigs van te maken?
          Het is dat het allemaal nog niet duur genoeg is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Het is dat het allemaal nog niet duur genoeg is
            Je hebt alvast jouw pano-dak uitgespaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
              Metallic-/Perleffect-lackierungen (pag. 10) staan er in ieder geval bij (zijn volgens mij identieke kleuren als op A3).
              Kijk op de konfigurator: Zwart, grijs en rood mettalic...

Comment

• Panoramisch dak vergelijken met een cabrio dat is idd NOT DONE dus die valt af
                Kinderen in een RS3, sinds wanneer is dit een gezinswagen? Lijkt mij dus ook geen voordeel in deze auto
                Dan kan je het dak toeschuiven met een bescherming, ja ik weet dat, men vrouwke heeft dat ook, maar waarom heb je dan in godsnaam dat dak? :p Als het donker is, heeft het geen nut, en als de zon schijnt is het ambetant dus moet het gordijntje toe Tis gewoon een gadget dat niet praktisch is maar blijkbaar wel gewild. Dus no offence voor diegenen die pro zijn, maar ik vind het dikke brol voor veel geld

Meer ruimtelijk zicht is idd een voordeel, maar je hebt er dan die ook getinte ruiten nemen dan denk ik bij mezelf waarom neem je dan dat pano dak :p

Comment

• Met getinte ruiten valt zicht naar buiten toch heel goed mee?

Ik vind panodak meer iets voor monovolumes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    Met getinte ruiten valt zicht naar buiten toch heel goed mee?
                    Idd, binnenin merk je daar weinig van.

Comment

• Mijn vrouw heeft zo'n panoramisch dak, ik niet ... en ik mis het eigenlijk wel op mijn wagen.
                      (al is het maar om af en toe eens open te kunnen rijden...).
                      Zo'n optie blijft steeds een persoonlijke overweging.

Soit, het gaat hier om de RS3 en hier is deze optie dan toch niet mogelijk...
                      Standaardkleuren zijn inderdaad beperkt in aanbod, maar zo lang ze (het niet-exclusieve) 'zwart' aanbieden, ben ik al tevreden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                        Voor de liefhebbers: check http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/...epl_online.pdf & de konfigurator.
                        Miljaar, als ge dus die kuipkes in full colour wilt, met die knappe lederuitvoering, dan moogt ge maar liefst 2.855 + 1.950 + 3.490 = 8.295 EUR bijdokken (Duitse prijzen, reken in België nog 'es 5 à 10% erbovenop). Op hunne kop gestuikt ofwa?

Comment

• Helemaal van de pot gerukt, idd

Comment

• 't Spel kost naar m'n goesting (zonder alles aan te klikken) in Duitsland 66.260 EUR. Veel geld voor een "A3".

Then again, daar heb je nog geen RS5 voor (en de RS3 haalt ook "zo" 450pk).

Comment

• Maar dan heb je wel een RS5. Wat mij toch nog altijd meer doet dan een RS3. Maar de RS3 heeft dan die 2.5, daarvoor alleen al .. Maar voorlopig zal het bij dromen blijven.

Comment

• net 1'tje samen gesteld.. 62K jawadde duur speelgoedje... kan je eigenlijk 2dehands RS4 voor kopen of C 63 of dergelijke..

Comment

• Prijzen zijn echt niet meer normaal. Als ik een doodgewone 2 liter A4 Avant wil configen moet ik moeite doen om op 45k te blijven, zonder dure MMI dan nog.

Comment

• Mjah, Audi verkoopt beter en beter dus veel mensen laten zich hier blijkbaar toch niet door tegenhouden. Ik vind Audi momenteel nog altijd mooie wagens creeeren die voor iedereen wel mooi kunnen ogen. En daar hebben de klanten centjes voor over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      't Spel kost naar m'n goesting (zonder alles aan te klikken) in Duitsland 66.260 EUR. Veel geld voor een "A3".

Then again, daar heb je nog geen RS5 voor (en de RS3 haalt ook "zo" 450pk).
                                      66260€ voor een A3?Daar de BIV en de tax nog bij en je zit ver over de 70000€ Das er zwaar over!

Comment

• Kan je bij een RS ook onderhandelen over de prijs? Of is dit 0% korting vanwege de exclusiviteit?
                                        Ik ben eveneens benieuwd naar de levertijden van deze machines... (zijn te verkrijgen vanaf april dacht ik).

Bij het configureren van een RS3 (Aussenansicht vollbild), valt er ook een uitstekend lipje op, bij de achterste wielkassen.
                                        Hadden ze, wat mij betreft, deze wielkassen iets meer mogen uitkloppen
                                        Last edited by ; 17/12/2010, 22:20.

Comment

• Ik las in een of ander automagazine dat bij de RS3 de voorbanden breder zijn dan de achterbanden.

Dat heb ik nog van geen enkele andere auto gehoord.

Comment

Working...
                                          X