Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 911 (992) - (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb problemen met de wielen, die lijken mij echt te groot voor de wagen. Die fijne spaken met donkere binnenafwerking zijn ook niet mijn smaak. Voor de rest idd mooie wagen.
    ligt niet aan jou, want ik had hetzelfde idee.
    Maar IRL ziet het er mss wel anders uit dan op de foto?

Comment

• Benieuwd hoe het blauw op de velgen uitkomt met de zon er op.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• PORSCHE 911 GTS CABRIOLET BETRAPT

De 911-familie zal geheel volgens traditie uit een hele reeks uitvoeringen bestaan. Vandaag waagt de op stapel staande 911 Cabriolet GTS zich buiten de deur.

De vorig jaar gepresenteerde generatie 911 kennen we al als 450 pk sterke Carrera S en 4S en vorig jaar kwam daar de 385 pk sterke Carrera en Carrera 4 bij. Op termijn komen er nog een Turbo en Turbo S bij en daarboven verschijnen ongetwijfeld heftige GT2- en GT3-varianten. De 911 Convertible GTS die op deze foto's over de Nürburgring wordt gejaagd, is een variant die zich tussen de Carrera S en de nog te verschijnen GT3-versie nestelt.

Achterin ligt een krachtiger versie van de geblazen 3.0-boxermotor, een zescilinder die in de nieuwe GTS zo'n 470 pk zal leveren. We mikken erop dat de 911 GTS net als die versie van de vorige 911 standaard is voorzien van een handgeschakelde transmissie, al zal de PDK-automaat gewoon optioneel leverbaar zijn.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• edit.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• het is natuurlijk de bedoeling dat die bewegende spoiler bewust wel wat opvalt, kwestie van high tech, maar eigenlijk is het een erg onafgewerkt zicht wat je eronder te zien krijgt, op foto zo althans
              dat zou toch beter moeten kunnen

Comment

• Dat is altijd al zo geweest bij die uitklappende spoilers van Porsche. Is inderdaad zo'n gadget wat ze veel beter anders hadden aangepakt IMO

Comment

• Tot de 997 viel het best mee. Dat was maar een stukje 'grille' dat omhoog kwam en je zag maar heel weinig of niks van eronder.
                  Sinds de 991 is dat een halve auto welke omhoog komt. Ik had het ook graag anders gezien.

Comment

• Bovendien lijkt me dat effect op de openbare weg redelijk verwaarloosbaar. In ieder geval niet van die aard dat het niet esthetischer op te lossen valt.

Vangt bovendien ook nog eens veel vuiligheid. Ik herinner me zo'n aflevering van Wheeler dealers, waar men zo'n systeem herstelden. Wat een prut daar allemaal in zat.
                    Ok was nu wel niet de meest onderhouden wagen in kwestie, maar toch.

Comment

• Bron: https://www.porsche.com/belgium/nl/m...egend-edition/

Comment

• 199.911€. Slik.

Comment

• Wel een schitterende kar.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• TOT 650 PK!

MEER BEKEND OVER VERMOGEN PORSCHE 911 TURBO (S)

In de nieuwe AutoWeek is te lezen hoe onze collega’s van AutoBild een rondje meerijden met de ingenieurs van Porsche tijdens de laatste afstellingsritten van de 911-reeks. Tijdens het spektakel weten ze meer informatie over de extreme Turbo-versies los te peuzelen.

De huidige Porsche 911 Turbo is goed voor een al niet te bescheiden 540 pk met een maximum koppel van 710 Nm. De top bedraagt 320 km/h, een sprint vanuit stilstand naar de 100 neemt precies 3,0 seconden in beslag. Bij de Turbo S wordt daar volgens bekend recept een schepje bovenop gedaan: namelijk 40 pk en 40 Nm koppel. Hoewel officiële cijfers nog ontbreken, weet AutoBild erachter te komen dat de komende 911 Turbo-reeks een stuk meer vermogen krijgt.

De Turbo zonder S zal van Porsche 600 pk meekrijgen. Onder de kap houdt een 3,8-liter zescilinder boxermotor huis. De Turbo mét S is naar verluidt goed voor 650 pk. Het maximum koppel zou circa 800 Nm moeten gaan bedragen. Van de bestaande sprinttijd (0-100 km/h) van 2,9 seconden voor de Turbo S zou nog wat tijd worden gesnoept. Volgens de Duitse collega’s, die enkel op de bijrijdersstoel mochten plaatsnemen, doet de nieuwe 911 Turbo (S) een dergelijke sprint als vanouds met een vertrouwde mix van moeiteloosheid en een flinke portie spektakel.

Comment

• Blijft toch een mooie auto.

Comment

• DIKKER EN STERKER

NIEUWE PORSCHE 911 TURBO (S) DUIKT OP

De nieuwe Porsche 911 is inmiddels alweer ruim een jaar onder ons, maar zoals altijd is Porsche na de onthulling van de 'basis-911' weer druk met diverse heftigere varianten. De Turbo doemt nu weer eens op voor de lens van de spionagefotograaf.

Op dit moment is het aanbod van de Porsche 911 nog vrij overzichtelijk. Zo zijn er de Carrera, Carrera 4 en de S-versies van beiden. De Turbo komt een flinke tree hoger in het gamma te staan en die zien we nu weer eens voorbij schuiven. Hoewel de 911 van zichzelf in de basis al een stukje breder is dan zijn voorganger, zorgen luchthappers in de wielkasten en een stevige spoiler ervoor dat de Turbo zich duidelijk onderscheidt. Een iets scherper gevormde achterbumper en een hogere plaatsing van de kentekenplaat vallen op.

De Turbo krijgt in de nieuwe 911 weer een flinke klap vermogen erbij ten opzichte van zijn voorganger. Voortaan is de geblazen 3,8-zescilinder boxermotor naar verluidt goed voor 600 pk (50 erbij) en de Turbo S zou zelfs op 650 pk uitkomen. Mild-hybridtechniek met 12 volt-boordspanning draagt naar verluidt aan deze vermogenstoename bij. Al met al moet het goed zijn voor een sprint van 0-100 km/h die sneller achter de rug is dan de huidige 2,9 seconden.

Comment

• Porsche verstopt 992 GT3 in superbowl reclame.

There are Pretenders among us.....
                                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• 2021 Porsche 911 Targa GTS Spied Undisguised, Could Have Up To 473 HP

Comment

• En ook de GTS al in zijn blootje met een witte poep

Comment

• Toch wel lekker die nieuwe 992

Comment

Working...
                                          X