Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar bloederig duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
      Maar bloederig duur.
      bloederig dan nog

Comment

• das echt wel duur.
        en nog liever ugeken zijne ex bak

Comment

• Wat een geluid
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Hot / Not?

Vind de velgen nog cool.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                typisch Ian

Comment

• Wat?

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Vet hok.

Comment

• Comment

• Tjoening maar vettig!

Comment

• Dik ding, idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Mooi wit is niet lelijk.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Dik

Comment

• Ik zou m'n ruitenwissermechanisme willen smeren met WD40, hoe begin ik daaraan? Er moet blijkbaar iets openklikken, gaat het dan over die centrale kap (grote bobbel helemaal voor de ruitenwisser, of de kap aan het begin van de ruitenwisser zelf? En hoe klikt dat open, platte schroevendraaier ertussen wringen?

Comment

• Daarstraks wat toerkes gedaan met m'n maat z'n standaard 190E 1.8 met 2.0 motor er in.

Ik was compleet vergeten hoe dat ding eigenlijk standaard rijdt, 2 identieke auto's de zijne en de mijne en toch een lichtjaar of 2 verschil ertussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Ik zou m'n ruitenwissermechanisme willen smeren met WD40, hoe begin ik daaraan? Er moet blijkbaar iets openklikken, gaat het dan over die centrale kap (grote bobbel helemaal voor de ruitenwisser, of de kap aan het begin van de ruitenwisser zelf? En hoe klikt dat open, platte schroevendraaier ertussen wringen?
                                    Dat gaat over dat kleine kapje.

Hoe dat juist los moet weet ik ook niet, bij mij brak het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Ik zou m'n ruitenwissermechanisme willen smeren met WD40, hoe begin ik daaraan? Er moet blijkbaar iets openklikken, gaat het dan over die centrale kap (grote bobbel helemaal voor de ruitenwisser, of de kap aan het begin van de ruitenwisser zelf? En hoe klikt dat open, platte schroevendraaier ertussen wringen?

Het gemakkelijkste is dat je de arm afneemt, en de in- en uitgaande piston, + het schuifende stuk smeert.

Om de arm af te nemen, dekseltje:

Openen met fijne platte schroevendraaier

Imbus uitvijzen, en volgens mij kan je dan gewoon de arm eraf trekken.

Comment

• Bij recentere modellen is dat kleine klepje er niet meer, maar moet je heel dat deel van +/- 10 cm omhoog klikken (zit los aan de basis van de arm).
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Dat gaat over dat kleine kapje.

Hoe dat juist los moet weet ik ook niet, bij mij brak het
                                          Sjaans dat ik het hier nog even kom vragen, was die grote al aan het open wringen

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Het gemakkelijkste is dat je de arm afneemt, en de in- en uitgaande piston, + het schuifende stuk smeert.
                                          Bedankt voor de goede beschrijving, maar de mijne heeft zo geen klepje

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                          Bij recentere modellen is dat kleine klepje er niet meer, maar moet je heel dat deel van +/- 10 cm omhoog klikken (zit los aan de basis van de arm).
                                          Ik veronderstel dat ik dan zoeen heb (1992), gewoon dat stuk met de hand lostrekken aan de basis dan met de wisser in het midden van de ruit?

Comment

Working...