Maar bloederig duur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Comment
-
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Hot / Not?
Vind de velgen nog cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHot / Not?
Vind de velgen nog cool.
Comment
-
Wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Ik zou m'n ruitenwissermechanisme willen smeren met WD40, hoe begin ik daaraan? Er moet blijkbaar iets openklikken, gaat het dan over die centrale kap (grote bobbel helemaal voor de ruitenwisser, of de kap aan het begin van de ruitenwisser zelf? En hoe klikt dat open, platte schroevendraaier ertussen wringen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk zou m'n ruitenwissermechanisme willen smeren met WD40, hoe begin ik daaraan? Er moet blijkbaar iets openklikken, gaat het dan over die centrale kap (grote bobbel helemaal voor de ruitenwisser, of de kap aan het begin van de ruitenwisser zelf? En hoe klikt dat open, platte schroevendraaier ertussen wringen?
Hoe dat juist los moet weet ik ook niet, bij mij brak het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk zou m'n ruitenwissermechanisme willen smeren met WD40, hoe begin ik daaraan? Er moet blijkbaar iets openklikken, gaat het dan over die centrale kap (grote bobbel helemaal voor de ruitenwisser, of de kap aan het begin van de ruitenwisser zelf? En hoe klikt dat open, platte schroevendraaier ertussen wringen?
Het gemakkelijkste is dat je de arm afneemt, en de in- en uitgaande piston, + het schuifende stuk smeert.
Om de arm af te nemen, dekseltje:
Openen met fijne platte schroevendraaier
Imbus uitvijzen, en volgens mij kan je dan gewoon de arm eraf trekken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat gaat over dat kleine kapje.
Hoe dat juist los moet weet ik ook niet, bij mij brak het
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet gemakkelijkste is dat je de arm afneemt, en de in- en uitgaande piston, + het schuifende stuk smeert.
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBij recentere modellen is dat kleine klepje er niet meer, maar moet je heel dat deel van +/- 10 cm omhoog klikken (zit los aan de basis van de arm).
Comment
Comment