Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
M'n wagen heeft het voorbije weekend op het verkeerde moment van het jaar onder een berkenboom gestaan. Toen ik 'm vandaag in de was zette, merkte ik op de horizontale delen allemaal kleine puntjes.
Mijn vraag nu met welk product kan ik dit er best vanaf krijgen?
De kofferdeksel heb ik al gereinigd met het beetje simonis wat ik nog had, maar dit ging vrij moeizaam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenklei is in zo'n geval normaal de beste oplossing...
Ga asap daar eens voor kijken. Ik veronderstel dat des te sneller je erbij bent, des te makkelijker het eraf komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDat dacht ik ook al...
Ga asap daar eens voor kijken. Ik veronderstel dat des te sneller je erbij bent, des te makkelijker het eraf komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichteneven tussendoor,
de Poorboy's Waffle Weave Towel mocht je die gewoon in de wasmachine steken? maar zonder verzachter zeker?
groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichteneven tussendoor,
de Poorboy's Waffle Weave Towel mocht je die gewoon in de wasmachine steken? maar zonder verzachter zeker?
groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten@Wax-it: Waar zijn je Blackfire producten?
"Er bevinden zich geen artikelen in deze categorie."
Verkoop je ze niet langer of is de stock tijdelijk uitgeput?
Het zit zo dat ik nu rechtstreeks bij de leveranciers heb ingekocht in hoge oplage.
Dit heeft een investering met zich meegebracht.
Ik kon het niet voor alle producten in mijn shop op het zelfde moment doen en daarom heb ik blackfire effe gescharpt omdat dit de duurdere lijn is.
Eens de huidige stock wat begint te lopen koop ik dan grote hoeveelheid Blackfire in zodat deze weer beschikbaar zal zijn. Hopelijk een van de volgende weken.
Ik hoop dat ook de klant van deze situatie zal profiteren. Nu ik een degelijke stock heb zou ik sneller alle producten moeten kunnen leveren zonder steeds op mijn stock te moeten wachten.
Ook mogen jullie binnekort enkele promoties verwachten
Dus misschien even op de tanden bijten zodat je er achteraf de vruchten zou kunnen van plukken
PS: Als je iets specifiek van blackfire zou willen kan ik je dat nog steeds leveren hoor, je dient me gewoon te mailen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPS: Als je iets specifiek van blackfire zou willen kan ik je dat nog steeds leveren hoor, je dient me gewoon te mailen.
Comment
-
Ik heb gisteren voor het eerst de Menzerna 7.5 wheel & tyre cleaner gebruikt. Echt onder de indruk was ik niet eigenlijk, maar m'n velg was ook niet echt vuil. Zo'n busjes zijn trouwens ook vrij snel leeg. Een bus Meg's Wheel brightener (3.78 liter) lijkt mij een betere keuze de volgende keer, een goed product (zo lijken de meningen toch te vertellen) en aangezien het geconcentreerd is kom je er veel langer mee toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk heb gisteren voor het eerst de Menzerna 7.5 wheel & tyre cleaner gebruikt. Echt onder de indruk was ik niet eigenlijk, maar m'n velg was ook niet echt vuil. Zo'n busjes zijn trouwens ook vrij snel leeg. Een bus Meg's Wheel brightener (3.78 liter) lijkt mij een betere keuze de volgende keer, een goed product (zo lijken de meningen toch te vertellen) en aangezien het geconcentreerd is kom je er veel langer mee toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk heb gisteren voor het eerst de Menzerna 7.5 wheel & tyre cleaner gebruikt. Echt onder de indruk was ik niet eigenlijk, maar m'n velg was ook niet echt vuil. Zo'n busjes zijn trouwens ook vrij snel leeg. Een bus Meg's Wheel brightener (3.78 liter) lijkt mij een betere keuze de volgende keer, een goed product (zo lijken de meningen toch te vertellen) en aangezien het geconcentreerd is kom je er veel langer mee toe.
MAAR , en het is een grote 'maar' erg argressief. Als je mooie velgen hebt zou ik toch bij de Menzena Gel blijven hoor ! Of je zou er nogal snel doffe plekken of witte aanslag op kunnen veroorzaken !
Blijf iig af gepolierde velgen met de wheel brightner, een colega van me heeft de fout gemaakt en heeft een halve dag staan polieren om ze terug op punt te krijgen
Een tussenweg tussen wheelgel en de wheelbrightner is bvb Poorboy's Spray & Rinse. Die is veel minder strek dan de wheelbrighter, maar zuiver kan hij toch redelijk wat vuil los krijgen. Voor wekelijks gebruik toch strek aanlengen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chutney Bekijk BerichtenIk gebruik al jaren Meg's WB en vind nog steeds dat het het beste product is. Wel opletten dat je het niet te lang op de wielen laat zitten want het is zeer aggressief. Enkele minuten maximum, dan uitvrijven en onmiddellijk spoelen) Ik heb al eens de bouten moeten veranderen want ze waren geroest.Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichtenwheelbrightner is idd erg goed.
MAAR , en het is een grote 'maar' erg argressief. Als je mooie velgen hebt zou ik toch bij de Menzena Gel blijven hoor ! Of je zou er nogal snel doffe plekken of witte aanslag op kunnen veroorzaken !
Blijf iig af gepolierde velgen met de wheel brightner, een colega van me heeft de fout gemaakt en heeft een halve dag staan polieren om ze terug op punt te krijgen
Een tussenweg tussen wheelgel en de wheelbrightner is bvb Poorboy's Spray & Rinse. Die is veel minder strek dan de wheelbrighter, maar zuiver kan hij toch redelijk wat vuil los krijgen. Voor wekelijks gebruik toch strek aanlengen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenHmm wist niet dat het zo agressief kon zijn. Ik zal nog wel zien wat ik doe na mijn bus Menzerna, ze is nog niet op.
En werk nooit op warme velgen !
Comment
-
Juist nog even gaan zien naar het Meguiar's gamma (was eigenlijk gaan kijken voor een poliermachien).
Man wat een prijzen toch:
De water magnet -> 25€
Die microfiber washmit -> 18€
Gold class shampoo -> 27€
Toch een beetje erover vind ik. Zeker als je ziet dat wax-it diezelfde washandschoen kan aanbieden voor 13€ ofzo... .
Het zijn allemaal leuke dingen maar ik begin toch verder te kijken nu... . Het enige wat ik nog wil van Meguiar's is de handschoen en die verstelbare borstel voor het interieur. De rest zal van andere merken komen denk ik.
Hoewel ik moet toegeven dan die leder cleaner/voeder van Meg's me heeft verbaasd op de detailing day...
Achja, het blijft zoeken ...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment