Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vermoed dat er aan de essentie van de openingspost wordt voorbij gegaan. Ik stelde dat een pack van M, S, OPC, AMG voor mij de indruk geeft van willen maar niet kunnen... Dat dit niet mooi zou zijn, of misstaan zeg ik niet.
    Alleen vindt ik dat fabrikanten dit dan misschien best anders benoemen. S-line is een afgeleide van.... M-pack is een afgeleide van.... AMG- pack is een afgeleide van.... En zo kan ik nog lang doorgaan.
    Een M badge hoort voor mij alleen op een echte M te staan, net zoals een S badge of een AMG badge. Blijf het raar vinden dat fabrikanten dit als adepten aanbieden op hun modellen.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      dag jakkel
      dat is het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Ik vermoed dat er aan de essentie van de openingspost wordt voorbij gegaan. Ik stelde dat een pack van M, S, OPC, AMG voor mij de indruk geeft van willen maar niet kunnen... Dat dit niet mooi zou zijn, of misstaan zeg ik niet.
        Alleen vindt ik dat fabrikanten dit dan misschien best anders benoemen. S-line is een afgeleide van.... M-pack is een afgeleide van.... AMG- pack is een afgeleide van.... En zo kan ik nog lang doorgaan.
        Een M badge hoort voor mij alleen op een echte M te staan, net zoals een S badge of een AMG badge. Blijf het raar vinden dat fabrikanten dit als adepten aanbieden op hun modellen.
        Da's ook een mening. Enfin, die M, AMG, S,.... dat verkoopt goed. En laat verkopen nu net de bedoeling zijn van autofabrikanten.

Comment

• Hoe lang zouden er nog echte M's, AMG's en Rs'en bestaan zonder de verkoop van packs op normale wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
            Hoe lang zouden er nog echte M's, AMG's en Rs'en bestaan zonder de verkoop van packs op normale wagens?
            Heh??
            Is zowiezo een uitstervend ras ,als je eens berekent hoeveel biv je moet betalen vanaf heden ,niet normaal

Comment

• Wat ik dan weer eerder vreemd zijn sportpakketten die aangeboden worden zonder sportophanging. Dan kan je nog eens gaan bijbetalen voor een sportophanging.
              Dan zou ik eerder voor de sportophanging en sportstoelen apart gaan dan voor de looks alleen. Als je die bumpers er nu voor een beperkte prijs kan bijkopen en je ze mooi vindt, dan valt het te overwegen. Maar ik heb het liever eerst onderhuids in orde.

Comment

• De M's en dergelijke bestaan voor het imago van het merk. Om gewone wagens te verkopen die der een fractie dna van meedragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                  De M's en dergelijke bestaan voor het imago van het merk. Om gewone wagens te verkopen die der een fractie dna van meedragen.
                  En zo leert een mens altijd iets bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                    Wat ik dan weer eerder vreemd zijn sportpakketten die aangeboden worden zonder sportophanging. Dan kan je nog eens gaan bijbetalen voor een sportophanging.
                    Optie kan je aanvinken voor 0 euro dacht ik.

Comment

• G*tver zeg, vandaag een S6 gekruist (vanvoor gezien wel toch) en had uiteindelijk maar een dubbele uitlaat links. Wrm toch die fakelogo's... pfff....

Comment

• Ik ga nooit bijbetalen voor een m pack of neven en nichten ervan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                          Ik ga nooit bijbetalen voor een m pack of neven en nichten ervan .
                          Das ieder zen smaak e..

Ieder heeft zen keus om zen eigen wagen die hij aankoopt met zen eigen geld hoe hij de wagen personaliseerd e..

Comment

• Door gebruik van die namen hebben de merken wel al veel geld in het laadje gekregen.
                            Als je bij een BMW of Mercedes of Audi (om nu die 3 te nemen) enkel sportpack zegt gaat dat voor een mens die niet echt op de hoogte is van een auto niet aanspreken. Als je begint te spreken van een M-pack, AMG-pack, S-line, gaan de mensen zich al gauw bedenken waar deze letters voor staan. De merken hebben deze packs goed ingevuld en dat is wat de mensen aanspreekt. Ze kopen iets origineels wat hun auto "specialer" maakt en ze kunnen met de naam pronken. Is dat slecht? neen totaal niet, zowel voor de merken als voor de mens die het wil. Het is gewoon het feit dat het aanspreekt en niet omdat het niet kan of wannebe is.

Neem nu:
                            In 2007 kocht ik mijn focus. Ik ging naar de schowroom en wou een Focus. Nooit met het gedacht binnen gegaan wannebe te zijn ofzo. In de showroom staat er een Focus Francorchamps. Dit model sprak mij onmiddellijk aan om de looks. Hiernaar geïnformeerd en gevraagd wat dit was. Even later met een bestelbon buiten gegaan voor een Focus Francorchamps 1.6TDCi, en zo fier als ne gieter.
                            Het noemt nu francorchamps, maar had dit nu ST-pack of RS-pack genoemd, who care's... ik ging het mij niet gelaten hebben...

Hier wordt echt wel veel heisa gemaakt voor niks vind ik. Er staat toch altijd, pack of line ofzo bij, niet enkel M of AMG of S/RS,...

Mensen die badges beginnen plakken van een RS ofzo vind ik ook belachelijk.

@TS: Als jij dit belachelijk vind, wat denk je dan van de zoveelste 318d die een dubbele uitlaat laat zetten zoals een 325of330? Zelfde verhaal eh.
                            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                              Das ieder zen smaak e..

Ieder heeft zen keus om zen eigen wagen die hij aankoopt met zen eigen geld hoe hij de wagen personaliseerd e..

Hoeveel kopen er een auto met zijn eigen geld ?

Comment

Okee jaa tis meestal het geld van de bank :d :d

Comment

• Euh, elke normale arbeider zoals er zo veel zijn in België... Niet iedereen krijgt een lease slet...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                    Euh, elke normale arbeider zoals er zo veel zijn in België... Niet iedereen krijgt een lease slet...

Sent from my HTC One using Tapatalk
                                    En ambtenaren niet te vergeten :p. Maar ja dat is nog te begrijpen... Stel je de commotie voor als ambtenaren een leasebak zouden krijgen. Haha. Waarschijnlijk 3000+ haatdragende comments op de site van de kwaliteitskrant HLN.

On topic: als je de lijn doortrekt, kan je dus stellen dat eenieder die niet met een M, RS of dergelijks rijdt, een willen-maar-niet-kunnen is... Vaag.

Comment

• Jij gaat ervan uit dat een arbeider die zelf zijn wagen moet betalen dit niet kan uit zijn eigen zak ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                        Jij gaat ervan uit dat een arbeider die zelf zijn wagen moet betalen dit niet kan uit zijn eigen zak ?
                                        Volgens mij gade gij der toch vanuit : D

Comment

• Dus als iemand voor zichzelf beslis om voor een 550i te gaan met M-pack omdat hij deze motorisatie betrouwbaarder/aangenamer vind voor dagdagelijks gebruik is het
                                          "willen maar niet kunnen"....

Ok dan....

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X