Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
FF offtopic maar hebben jullie dit al overwogen om te doen?
Ik zit met een volle harde schijf en ga dit volgende week waarschijnlijk zelf eens proberen. Hopelijk zonder al te veel problemen
Al enige tijd geleden gedaan,en de oude disk ook bewaard,als de ps3 stuk gaat stuur ik hem op met de oude disk en kan de nieuwe disk in een nieuwe ps3 en speel ik gewoon door alsof er niet gebeurt was.
Al enige tijd geleden gedaan,en de oude disk ook bewaard,als de ps3 stuk gaat stuur ik hem op met de oude disk en kan de nieuwe disk in een nieuwe ps3 en speel ik gewoon door alsof er niet gebeurt was.
Welke heb je gestoken? Ik ga me waarschijnlijk een Western Digital Scorpio 250Gig kopen...
Al meer dan een uur bezig met de Top Gear Lotus Elise Challenge: nog maar 2 keer aan de 2e ronde mogen beginnen, nog geen enkele keer uitgereden. De ene keer wordt je geDQ voor een kusje, de andere keer mag je volop rammen zonder DQ, echt geen lijn in te trekken! 4 op 5 geraak ik zelfs niet voorbij de eerste bocht.
Ben dit ook van plan te doen, maar heb nog een vraagje: moet je op je externe harde schijf dan een mapje aanmaken waar die backup in komt of mag je dat gewoon doen zoals in 't filmpje?
Wat is de beste manier om uw B-spec rijder te laten beginnen?
Mijn 250pk mini kan ie de sunday cup niet winnen, idem met de Giulia sprint. Is nu met de Vitz aan het rijden, maar dat vlot ook niet echt. Of is dat echt eerst 10 keer die race rijden tot ie toevallig eens wint?
Wat is de beste manier om uw B-spec rijder te laten beginnen?
Mijn 250pk mini kan ie de sunday cup niet winnen, idem met de Giulia sprint. Is nu met de Vitz aan het rijden, maar dat vlot ook niet echt. Of is dat echt eerst 10 keer die race rijden tot ie toevallig eens wint?
In het begin kan je 'm gewoon met de dikske bak laten rijden die je hebt bij veel races. Soms heeft ie het wel moeilijk met grip te vinden door de bandenrestricties. Maakt dit echter meestal wel goed op het rechte stuk. Bij de Vitz moet je echt wel goed coachen, in het begin pushen tot ie eerste is en dan rustiger laten rijden. Je moet je kar wel zeker genoeg vermogen geven, Bspec rijders zijn prullemannen.
B-spec rijders zijn idioten. Op Daytona ook, hij is meer aan het remmen dan gas aan het geven.
Ik zat eerst ook met dat probleem, heb het opgelost door een 2de rijder aan de maken die meer verhit is en dus later zal remmen en sneller probeert in te halen. Toen ik dit gedaan had was ik van de eerste keer proberen eerste geworden...
Trouwens nog maar eens vragen, kan iemand mij een DTM of NASCAR wagen sturen? Je krijgt 'm heel terug. Ruilen wil ook altijd wel doen... Transacties gaan terug vlot, heb pas nog een Ferrari 330ontvangen, daar was ik bij mee, expert reeks is ook volledig uitgereden nu. Thx Grizzly!
In het begin kan je 'm gewoon met de dikske bak laten rijden die je hebt bij veel races. Soms heeft ie het wel moeilijk met grip te vinden door de bandenrestricties. Maakt dit echter meestal wel goed op het rechte stuk. Bij de Vitz moet je echt wel goed coachen, in het begin pushen tot ie eerste is en dan rustiger laten rijden. Je moet je kar wel zeker genoeg vermogen geven, Bspec rijders zijn prullemannen.
Ik zat eerst ook met dat probleem, heb het opgelost door een 2de rijder aan de maken die meer verhit is en dus later zal remmen en sneller probeert in te halen. Toen ik dit gedaan had was ik van de eerste keer proberen eerste geworden...
Brecht, nog eens bedankt he.
Hoe doen we dat voor die R8? Ik heb hem al gekocht en wil hem gerust doorsturen, maar als ik dat hier zo lees is de kans groter dat ie onderweg verloren gaat dan dat je hem ontvangt
no problem. Stuur em maar door, de problemen lijken in orde nu met dat doorsturen
Amai, die is nog poepsimpel! Ik heb alles van de eerste keer gewonnen met Bspec behalve die historic races heb ik een 2de keer met de ferrari 330 laten rijden...
Trouwens nog maar eens vragen, kan iemand mij een DTM of NASCAR wagen sturen? Je krijgt 'm heel terug. Ruilen wil ook altijd wel doen... Transacties gaan terug vlot..
PSN: Jerain
Niemand iets staan? Je krijgt 'm straks nog terug...
Amai, die is nog poepsimpel! Ik heb alles van de eerste keer gewonnen met Bspec behalve die historic races heb ik een 2de keer met de ferrari 330 laten rijden...
Ahja, vergeten zeggen. Als ie niet direct eerste geraakt met je 2 of 3 keer achter elkaar zeggen snelheid minderen. Eens ie vooraan zit doet ie dat wel zowiezo... Wat ook helpt is als je met de Gallardo 4WD laat rijden dat je het diff 50/50 gaat instellen, maakt ie niet zoveel schuivers...
Comment