Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

FF offtopic maar hebben jullie dit al overwogen om te doen?
    Ik zit met een volle harde schijf en ga dit volgende week waarschijnlijk zelf eens proberen. Hopelijk zonder al te veel problemen

Comment

• Al enige tijd geleden gedaan,en de oude disk ook bewaard,als de ps3 stuk gaat stuur ik hem op met de oude disk en kan de nieuwe disk in een nieuwe ps3 en speel ik gewoon door alsof er niet gebeurt was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
        Al enige tijd geleden gedaan,en de oude disk ook bewaard,als de ps3 stuk gaat stuur ik hem op met de oude disk en kan de nieuwe disk in een nieuwe ps3 en speel ik gewoon door alsof er niet gebeurt was.
        Welke heb je gestoken? Ik ga me waarschijnlijk een Western Digital Scorpio 250Gig kopen...

Comment

• Ik ga dadelijk een tsukuba battle lounge'ke opstarten

M'n NSX-R eens loslaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
            Welke heb je gestoken? Ik ga me waarschijnlijk een Western Digital Scorpio 250Gig kopen...
            Goh geen idee meer maar het was een WD,kan ook een momentus zijn echt geen idee meer ,maar het is wel een aan te raden upgrade

Comment

• Al meer dan een uur bezig met de Top Gear Lotus Elise Challenge: nog maar 2 keer aan de 2e ronde mogen beginnen, nog geen enkele keer uitgereden. De ene keer wordt je geDQ voor een kusje, de andere keer mag je volop rammen zonder DQ, echt geen lijn in te trekken! 4 op 5 geraak ik zelfs niet voorbij de eerste bocht.

Frustraties!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                Al enige tijd geleden gedaan,en de oude disk ook bewaard,als de ps3 stuk gaat stuur ik hem op met de oude disk en kan de nieuwe disk in een nieuwe ps3 en speel ik gewoon door alsof er niet gebeurt was.
                Ben dit ook van plan te doen, maar heb nog een vraagje: moet je op je externe harde schijf dan een mapje aanmaken waar die backup in komt of mag je dat gewoon doen zoals in 't filmpje?

Comment

• Wat is de beste manier om uw B-spec rijder te laten beginnen?

Mijn 250pk mini kan ie de sunday cup niet winnen, idem met de Giulia sprint. Is nu met de Vitz aan het rijden, maar dat vlot ook niet echt. Of is dat echt eerst 10 keer die race rijden tot ie toevallig eens wint?

Comment

• B-spec rijders zijn idioten. Op Daytona ook, hij is meer aan het remmen dan gas aan het geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Wat is de beste manier om uw B-spec rijder te laten beginnen?

Mijn 250pk mini kan ie de sunday cup niet winnen, idem met de Giulia sprint. Is nu met de Vitz aan het rijden, maar dat vlot ook niet echt. Of is dat echt eerst 10 keer die race rijden tot ie toevallig eens wint?
                      In het begin kan je 'm gewoon met de dikske bak laten rijden die je hebt bij veel races. Soms heeft ie het wel moeilijk met grip te vinden door de bandenrestricties. Maakt dit echter meestal wel goed op het rechte stuk. Bij de Vitz moet je echt wel goed coachen, in het begin pushen tot ie eerste is en dan rustiger laten rijden. Je moet je kar wel zeker genoeg vermogen geven, Bspec rijders zijn prullemannen.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      B-spec rijders zijn idioten. Op Daytona ook, hij is meer aan het remmen dan gas aan het geven.
                      Ik zat eerst ook met dat probleem, heb het opgelost door een 2de rijder aan de maken die meer verhit is en dus later zal remmen en sneller probeert in te halen. Toen ik dit gedaan had was ik van de eerste keer proberen eerste geworden...

Comment

• Trouwens nog maar eens vragen, kan iemand mij een DTM of NASCAR wagen sturen? Je krijgt 'm heel terug. Ruilen wil ook altijd wel doen... Transacties gaan terug vlot, heb pas nog een Ferrari 330ontvangen, daar was ik bij mee, expert reeks is ook volledig uitgereden nu. Thx Grizzly!

PSN: Jerain

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          In het begin kan je 'm gewoon met de dikske bak laten rijden die je hebt bij veel races. Soms heeft ie het wel moeilijk met grip te vinden door de bandenrestricties. Maakt dit echter meestal wel goed op het rechte stuk. Bij de Vitz moet je echt wel goed coachen, in het begin pushen tot ie eerste is en dan rustiger laten rijden. Je moet je kar wel zeker genoeg vermogen geven, Bspec rijders zijn prullemannen.

Ik zat eerst ook met dat probleem, heb het opgelost door een 2de rijder aan de maken die meer verhit is en dus later zal remmen en sneller probeert in te halen. Toen ik dit gedaan had was ik van de eerste keer proberen eerste geworden...
                          Ik ben nog niet door de sunday cup

Heb al geprobeerd met alles ondertussen.

Eens de UrQuattro geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Brecht, nog eens bedankt he.
                            Hoe doen we dat voor die R8? Ik heb hem al gekocht en wil hem gerust doorsturen, maar als ik dat hier zo lees is de kans groter dat ie onderweg verloren gaat dan dat je hem ontvangt
                            no problem. Stuur em maar door, de problemen lijken in orde nu met dat doorsturen

Comment

• Waar kan je een XF kopen?

Comment

Ik ben nog niet door de sunday cup

Heb al geprobeerd met alles ondertussen.

Eens de UrQuattro geven
                                Amai, die is nog poepsimpel! Ik heb alles van de eerste keer gewonnen met Bspec behalve die historic races heb ik een 2de keer met de ferrari 330 laten rijden...

Geef 'm gewoon je C AMG en hij wint direct!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                  Waar kan je een XF kopen?
                                  occasie, moet je regelmatig checken.

Comment

Trouwens nog maar eens vragen, kan iemand mij een DTM of NASCAR wagen sturen? Je krijgt 'm heel terug. Ruilen wil ook altijd wel doen... Transacties gaan terug vlot..

PSN: Jerain
                                    Niemand iets staan? Je krijgt 'm straks nog terug...

Comment

Amai, die is nog poepsimpel! Ik heb alles van de eerste keer gewonnen met Bspec behalve die historic races heb ik een 2de keer met de ferrari 330 laten rijden...

Geef 'm gewoon je C AMG en hij wint direct!
                                      Hij heeft nu mijn Gallardo.

Met de C zit hij constant naast het circuit

Comment

• Net aan een endurance race begonnen, 2 uurtjes gapen dus ...

Comment

Hij heeft nu mijn Gallardo.

Met de C zit hij constant naast het circuit
                                          Ahja, vergeten zeggen. Als ie niet direct eerste geraakt met je 2 of 3 keer achter elkaar zeggen snelheid minderen. Eens ie vooraan zit doet ie dat wel zowiezo... Wat ook helpt is als je met de Gallardo 4WD laat rijden dat je het diff 50/50 gaat instellen, maakt ie niet zoveel schuivers...

Comment

Working...
                                          X