Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Spiegel tegen spiegel=als er schade is ,ieder voor zich ,toch...nu veel meer kan je niet doen of eens goed van je kl**** maken,
    Waarom zou dat ieder voor zich zijn? Wie veroorzaakt er schade? Wie gaat er lopen na schade te maken?

Comment

• blijft moeilijk te bewijzen wie er over de schreef ging

Comment

• Bewijzen worden pas belangrijk als beide partijen beweren dat ze niet in fout waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          blijft moeilijk te bewijzen wie er over de schreef ging
          Voila,we zijn er ,pss of iemand in zo'n geval z'n fout zal toegeven..reeds meerdere keren tegengekomen,met de camion vroeger..was altijd ieder voor zich.

Comment

• Dus je vind het normaal dat als iemand een aanrijding veroorzaakt en door rijdt, men het zo-zo laat, nog zonder na te gaan of de andere partij zijn fout al dan niet toegeeft...

Goed om weten dat dat dus normaal blijkt, dat doorrijden na een aanrijding. Ik dacht dat men niet met vluchtmisdrijf kon lachen, maar dat blijkt dus wel mee te vallen.

Comment

• ik heb nog nooit tegen iemand zijn spiegel gereden, ze hebben alleen nog maar tegen de mijne gereden (1 keer)

als ik stop...sta ik lang te wachten

Comment

• Allee zenne,ik zeg niet dat Ik doorreed,ik zeg alleen dat bij spiegel/spiegel kontakt de schade elk voor zich is,zo was het toch bij mij,en als de tegenpartij doorrijdt,is het niet effkes van met een camion om te keren,want mocht je veel plaats hebben,zou je geen kontakt met de spiegel maken ..

Comment

• Hollandse snotneus die ze ook een camionrijbewijs gegeven hebben. Ventje van nog geen 20 haalt de file in via de pechstrook en duwt mij dan van de weg om terug in te voegen. Stukske konijnentand dacht zeker de man te zijn met zijn aftandse DAF. Ik word zelden echt kwaad achter het stuur, maar nu wel. En mijn hartslag was opeens x10. Wat die mongool bezielde weet ik toch echt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Daar klopt toch iets niet
                    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Wat klopt er niet?
                    ?????
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ergernissen van de dag:

Lul met een vrachtwagen die door vlamde terwijl ik voorrang van rechts had, nog net kunnen remmen / mij aan de kant kunnen smijten.
                      Toen ik terug kwam van het werk op een plaats waar ik links af moest slaan was er tot drie maal toe een lul die snel het gat tussen hem en zijn voorligger nog dichtreed zodat ik niet kon afslaan.
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ergernissen van de dag:

Lul met een vrachtwagen die door vlamde terwijl ik voorrang van rechts had, nog net kunnen remmen / mij aan de kant kunnen smijten.
                        Toen ik terug kwam van het werk op een plaats waar ik links af moest slaan was er tot drie maal toe een lul die snel het gat tussen hem en zijn voorligger nog dichtreed zodat ik niet kon afslaan
                        .
                        Zulk volk moeten ze ophangen aan hun ballen.
                        Deze week ook nog een gehad. T-splitsing met voorrang van rechts. Ik moet rechtdoor en de zijstraat is voor mij links. Ik heb een tegenligger en die stopt om voorrang te geven aan de auto in de zijstraat, maar die auto keek niet meer naar rechts en reed gewoon uit, vlak voor mij.

Comment

• tuningkid.
                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                            tuningkid.

Comment

• U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                tuningkid.
                                Zoiets? (aixam met spoiler en 4 uitlaatpijpjes)

Polo 6n 1.4

Comment

• Oei de illegale straatversie ervan zeker en vast iligaal getuned, zie je direct aan de vier uitlaten
                                  www.skodaforum.eu

Comment

• zo was er de kanten van ninove ook altijd ene. ne rode, traanplaat als nr plaat, ferrari logos erop.

als ge die smorgens in de spits tegenkwam. ineens diene voor u die zich op het andere rijvak GOOIT om die te ontwijken. gij kijkt naar diene en roept: ZOT. en dan ziet gij diene tuf tuf aan 45km/h voor u (ge mocht toen 90 op ninoofsesteenweg).
                                    na die elke dag haast tegen te komen was die van de ene op de andere dag WEG, nooit meer gezien. toen reed er altijd zo een camionetje zonder rijbewijs rond.

waarschijnlijk toch eens ene die hem nie kon ontwijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Caravanhollands die maar 75 rijden op de snelweg.
                                      is zuinig é

Comment

• Ik weet iets dat nog zuiniger is, caravan thuis laten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Ik weet iets dat nog zuiniger is, caravan thuis laten!
                                          Nog zuiniger voor de hollander is gewoon niet op vakantie gaan en dus niet in onze weg rijden

Comment

Working...
                                          X