Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2016: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer bingo in de Vuelta, nu Van Genechten, nice! 3 van de 7 ritten al gewonnen, het is ooit anders geweest :-)
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Weer bingo in de Vuelta, nu Van Genechten, nice! 3 van de 7 ritten al gewonnen, het is ooit anders geweest :-)
      Het is al een mooi sport jaar geweest voor België (als we het EK voetbal even vergeten). De Tour was geslaagd, in Rio hebben ze top prestaties geleverd en dan nu al 3 ritten in de Vuelta, ze zijn goed bezig.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
        Het is al een mooi sport jaar geweest voor België (als we het EK voetbal even vergeten). De Tour was geslaagd, in Rio hebben ze top prestaties geleverd en dan nu al 3 ritten in de Vuelta, ze zijn goed bezig.
        Idd! Waar er echt iets verwacht werd viel het tegen, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door anderen, leuk toch! ;-)
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Het kan niet op! Nu Jens Keukeleire, proficiat! 4X raak al

Comment

• We gaan een spannend cyclocross seizoen tegemoet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              We gaan een spannend cyclocross seizoen tegemoet!

http://sporza.be/cm/sporza/matchcent...1617/1.2761199
              Zeg da wel

Comment

• Pffff, gouden Greg weer beresterk in Montreal. Klasse!

Comment

• Fenomeen Sagan doet het weer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Fenomeen Sagan doet het weer!
                    Belgen wel zeer dom gereden

Comment

• Wat was me dat idd een dom koersverloop van de Belgen seg

Maar ik vermoed dat Gilbert dan toch wel moet aangegeven hebben dat hij zich super voelde !

Tegen Sagan is gewoon geen kruid gewassen momenteel. Of het moet Van Avermaet zijn op een goede dag.
                      Die laatste versnelling die hij daar nog even plaatste.... wow!
                      Maar zijn mooiste moment vond ik nog zo op een km of 10 in die laatste bocht van de afdaling.
                      Iedereen moest gewoon alle zeilen bij zetten om het gat dicht te rijden na zijn turbo bocht ;-)

Wie kan nu niet fan zijn van die gast ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Wat was me dat idd een dom koersverloop van de Belgen seg

Maar ik vermoed dat Gilbert dan toch wel moet aangegeven hebben dat hij zich super voelde !
                        Idd, ik had mijn geld gisteren toch op Ben Hermans gezet, waar die na al dat werk op 't eind nog vandaan kwam

Gilbert heeft iedereen op het verkeerde been gezet blijkbaar, niet voor herhaling vatbaar

Comment

• Dat doet hij nu al 3 jaar.
                          Ik ben niet contra Gilbert, maar dit was duidelijk te hoog gegrepen voor hem.
                          Hermans had idd veel betere papieren.

Ben trouwens benieuwd wat Gilbert bij EQS gaat kunnen verwezenlijken.
                          Ik gun hem zeker nog wel een mooie fin de carrière.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                            Dat doet hij nu al 3 jaar.
                            Ik ben niet contra Gilbert, maar dit was duidelijk te hoog gegrepen voor hem.
                            Hermans had idd veel betere papieren.

Ben trouwens benieuwd wat Gilbert bij EQS gaat kunnen verwezenlijken.
                            Ik gun hem zeker nog wel een mooie fin de carrière.
                            Ben altijd grote fan van hem geweest maar dit moet hij toch niet meer vaak doen. Het lijkt wel of hij het moeilijk heeft met de grote doorbraak van Greg in zijn ploeg. De kaarten zijn er herverdeeld. Misschien dat die ploegwissel hem goed doet, benieuwd!

Comment

• Man, man, Mozes weer niet te stoppen

Comment

• Ja als je Greipel er al kan opleggen in een massasprint !!!

Gisteren was nog indrukwekkender vond ik... zo laveren om dan nog als een duiveltje uit een doosje te komen.
                                Wat een explosiviteit.

Comment

• Sagan is een übermensch!

Comment

• Samson mag zijn manen wel eens afrijden

En het bloemenmeisje maar staan blinken

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Eurométropole Tour : Dylan Groenewegen wint nadat hij Oliver Naesen in de kant gereden heeft...
                                      Schande !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                        Eurométropole Tour : Dylan Groenewegen wint nadat hij Oliver Naesen in de kant gereden heeft...
                                        Schande !
                                        En die commentaar van Naesen: "Ik vond Groenewegen al achterlijk, nu is het helemaal een deb"

Maar die spurt van Groenewegen was inderdaad wel niet helemaal zuiver.

Comment

• Schitterend.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X