Weer bingo in de Vuelta, nu Van Genechten, nice! 3 van de 7 ritten al gewonnen, het is ooit anders geweest :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWeer bingo in de Vuelta, nu Van Genechten, nice! 3 van de 7 ritten al gewonnen, het is ooit anders geweest :-)2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenHet is al een mooi sport jaar geweest voor België (als we het EK voetbal even vergeten). De Tour was geslaagd, in Rio hebben ze top prestaties geleverd en dan nu al 3 ritten in de Vuelta, ze zijn goed bezig.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWe gaan een spannend cyclocross seizoen tegemoet!
http://sporza.be/cm/sporza/matchcent...1617/1.2761199Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenFenomeen Sagan doet het weer!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat was me dat idd een dom koersverloop van de Belgen seg
Maar ik vermoed dat Gilbert dan toch wel moet aangegeven hebben dat hij zich super voelde !
Tegen Sagan is gewoon geen kruid gewassen momenteel. Of het moet Van Avermaet zijn op een goede dag.
Die laatste versnelling die hij daar nog even plaatste.... wow!
Maar zijn mooiste moment vond ik nog zo op een km of 10 in die laatste bocht van de afdaling.
Iedereen moest gewoon alle zeilen bij zetten om het gat dicht te rijden na zijn turbo bocht ;-)
Wie kan nu niet fan zijn van die gast ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWat was me dat idd een dom koersverloop van de Belgen seg
Maar ik vermoed dat Gilbert dan toch wel moet aangegeven hebben dat hij zich super voelde !
Gilbert heeft iedereen op het verkeerde been gezet blijkbaar, niet voor herhaling vatbaarEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat doet hij nu al 3 jaar.
Ik ben niet contra Gilbert, maar dit was duidelijk te hoog gegrepen voor hem.
Hermans had idd veel betere papieren.
Ben trouwens benieuwd wat Gilbert bij EQS gaat kunnen verwezenlijken.
Ik gun hem zeker nog wel een mooie fin de carrière.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenEurométropole Tour : Dylan Groenewegen wint nadat hij Oliver Naesen in de kant gereden heeft...
Schande !
Maar die spurt van Groenewegen was inderdaad wel niet helemaal zuiver.
Comment
Comment