Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2018: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Met "de wout" (is je tobo stuk of zo ? ...) bedoel je dan waarschijnlijk de man die amper wat presteerde in het veld maar wel het WK won.

Comment

Als je 9 overwinningen, dubbel zoveel tweede plaatsen en nog een rits derde plaatsen "amper wat" noemt, dan wel ja
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

In vergelijking met 30 overwinningen is dat inderdaad "amper wat", ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hier ook! Benieuwd wat Wout in de klassiekers gaat kunnen.
          Ik ben ook wel benieuwd. Hij heeft al bewezen dat hij ook goed op de weg is. Maar tegen de grote kanonnen in 't voorjaar, dat gaat toch nog iets anders zijn denk ik.

Comment

't Is naar de kl...

"Wie zaterdag bij de podiumceremonie van de Omloop Het Nieuwsblad naar bloemenmeisjes speurt, is eraan voor de moeite. In navolging van de Tour Down Under en de Vuelta opteert organisator Flanders Classics voor een huldiging met het accent op de laureaten zelf. Bloemenmeisje Maja Leye verdwijnt – na het vertrek van haar collega Lien Crapoen – niet van het podium, maar zal wel een andere rol opnemen. "0

Wie zaterdag bij de podiumceremonie van de Omloop Het Nieuwsblad naar bloemenmeisjes speurt, is eraan voor de moeite. In navolging van de Tour Down Under en de Vuelta opteert organisator Flanders Classics voor een huldiging met het accent op de laureaten zelf. Bloemenmeisje Maja Leye verdwijnt – na het vertrek van haar collega Lien Crapoen – niet van het podium, maar zal wel een andere rol opnemen. De organisatoren van Kuurne-Brussel-Kuurne, de tweede koers uit het openingsweekend, houden de bloemenmeisjes wél. ‘’We zien geen reden om hen af te voeren", klinkt het daar.

"Er worden geen kussen meer gegeven en ook de bloemen verdwijnen", verduidelijkte Leye op Radio 2. "Verder verandert er eigenlijk niet zoveel: er is nog altijd champagne en uiteraard blijft de trofee er ook."

Waar is de tijd van

Maar alle gekheid op een stokje, wie wint de Omloop Het Nieuwsblad of Kuurne-Brussel-Kuurne ?

Ik denk dat een redelijk groot aantal prof zich al zullen willen tonen, enerzijds om duidelijk te maken dat ze een klassieker willen winnen, anderzijds omdat als ze hier winnen, die zegen al niet meer kan afgepakt worden en ze die al hebben.

Als Wout van Aert wint, dan heb ik toch mijn bedenkingen bij de andere deelnemers.

Stille hoop richting Sep & Olivier, maar Tim mag ook op het hoogste schavotje !

Comment

Pffff, liever een Noor van Astana dan een andere Belg leek het moto wel Teleurstellend!

Mooie prestatie van Wout.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Geen Noor, een Deen blijkbaar

Benieuwd morgen.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Saaie koers. Kan ik nog begrijpen door het weer en de wind.
                  Maar ik snap het niet en zal het nooit snappen... Liever sprinten voor een tweede plaats dan het risico nemen en zelf springen met de kans te verliezen.
                  Sterke Van Aert, Stybar en Naesen.

Comment

Flauw openingsweekend, kan alleen maar beter worden

Comment

En het gaat al beter verdorie Prachtige overwinning van Tiesj! Wout er ook weer bij vooraan. Toppie!

Comment

Van Aert, kanp gekoerst, die had ik daar echt nog niet zo ver vooraan verwacht. Kwam wel echt stikkapot over de meet. Die steile beklimmingen zijn z'n ding niet helemaal. Maar ja, die Bardet en Benoot wegen dan ook een fractie van Van Aert.

Comment

Comment

Comment

Die zagen we nog niet ... smooi !

Comment

Je kan het hier niet horen maar hij zou gevraagd hebben: "Ben ik nog derde?" aan z'n vriendin... Helemaal leeg... Benen en kopke.

Comment

Dit is inderdaad écht kapot zitten.

Comment

Wonderbaarlijk noem ik dat dat een cyclocrosser dat kan presteren. Lange hellingen is toch geen evidentie voor zo’n mensen.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                      Wonderbaarlijk noem ik dat dat een cyclocrosser dat kan presteren. Lange hellingen is toch geen evidentie voor zo’n mensen.

Voor een Van der Poel is dat geen probleem, maar voor een kerel met de bouw als die van een Van Aert is dat minder evident.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Dit is inderdaad écht kapot zitten.
                                        Ook die zagen we nog niet ... smooi !

Comment

Straffe dinges van de Limburgers in Parijs-Nice

Comment

Working...
                                          X