Straffe Belgen in Parijs-Nice & Tirreno Adriatico. Benoot zit in bloedvorm blijkbaar!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2018: wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn die tuimeling van Cavendish, een gymnast is er niets tegen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
*geeuw*
Er gebeurt werkelijk geen zak in die race tot 25 km voorhet einde. Dan beginnen vlammen als ene zot naar de voet van de Cipressa.
Om vervolgens in groep naar boven te rijden.
Dik verdiend van Nibali. Geen enkel team dat achter hem wilde rijden.
Ga dan ook niet naar Italië met een gele ploeg van 30 man om vervolgens als een geslagen hond over de finish te rijden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Sinds het invoeren van die "plugstreets" een zeer mooie koers geworden, "Gent-Wevelgem". Absoluut een meerwaarde, vind ik zelf.
En als kempenaar toch weer een thumbs up voor Wout van Aert.
Je kan hem toch al rustig in het rijtje Naessens, Stuyven plaatsen, als je't mij vraagt.
Jammer dat hij geen sprint à la Boonen in de benen heeft, maar toch een mooie puncher.
Comment
-
Van mij mag Wout de Ronde gerust winnen zondag, 't zou wat zijn!Hij is een echte aanwinst in de wegkoers. Toppie!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het is natuurlijk leuk om een Belgische ploeg zo succesvol te zien, zeker in de wedstrijden die voor hen zo belangrijk zijn. Maar bestaat anderzijds het gevaar niet dat veel ploegen veredelde B-ploegen gaan afvaardigen naar Vlaanderen omdat er toch niets te rapen valt?
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Peter de grote, schitterend gewoon, doet alles zelf!
En de Belgen, tja, die lijken al lang blij zolang er maar geen ander Belg wint. Slap voorjaar!Het zal van onze Ardennen mannen moeten komen de volgende weken.
Comment
-
Hopelijk komt alles goed met Michael Goolaerts. Wat is dat toch met die hartstilstanden bij sporters tegenwoordigEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenEn knappe overwinning van Sagan de sleper aldus de kenners in extra time koers.Heb ik ook gehoord, en trouwens moest het soms nog zo zijn heeft hij gelijk want hij zit meestal alleen in de finale. De Belgen rijden zichzelf in de vernieling. Ze halen elkaar terug en een andere laten ze rijden. Ploegenspel heet dat eigenlijk hoewel ik dat toch alleen maar bij ons mannen zien
Comment
Comment