Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show your helmet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
    2kinderen en een vrouw die sinds gisteren op tram 3 zit dan mag er wat zwarte humor bij.
    2 kids? Did I miss something?

Comment

2kinderen en een vrouw die sinds gisteren op tram 3 zit dan mag er wat zwarte humor bij.
      Proficiat, mijn vrouw zit al een jaartje op tram 3...
      Het went

Comment

wat is het ontwerp?
        allez ik bedoel, heb je zelf wat strepen gezet of zit er meer achter.
        Want meestal zit er een history achter de kleuren en de lay-out, maar hier zie ik het niet.
        Dit was het ontwerp.
        Er zit geen betekenis achter..
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          2 kids? Did I miss something?
          kijk in het aw nakomelingentopic. ah neen ik kan daar niet posten.
          (het is er nog niet hoor. 't is voor december.)

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
          Proficiat, mijn vrouw zit al een jaartje op tram 3...
          Het went
          ik vond het niet erg in tegendeel. eindelijk die 2 weg bij mij. maar het vrouwtje vind het wat erger dat de 2 nu voor altijd weg is.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
          Dit was het ontwerp.
          Er zit geen betekenis achter..
          achzo. wel knap hoor.
          wimoptiek.be op

Comment

(het is er nog niet hoor. 't is voor december.)
            Proficiat !

Comment

• Katje had imo wat groter gemogen, ma ge ziet mij niet klagen van het resultaat. Tis ne unieke helm die niemand anders heeft, dus nu kan iedereen mij onderscheiden

HAPPY

Comment

• katje is idd heel goed gelukt.
                enkel spijtig van het nogal ééntonig roos.
                wimoptiek.be op

Comment

• Fak, da's sjiek

Comment

• Damn heel mooi!

Comment

• ik wil ook zo een zus
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Shoei 1000

Comment

• Zalige helmpje! Vandaag mee gereden, en tis alsof ge niets op uw hoofd hebt. Tis echt een licht dingske, en nie zo een lomp geval

Enkel wat last van die pinlock omdat da een streep is bovenaan, ma da verleren we wel.

Tis goedgekeurd, en tvalt alleszins op want iedereen kijkt er naar

Comment

• Ik ga misschien nog wat wachten om de Cutlass XR 1000 te kopen
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• man man man, die wil ik zo snel mogelijk testen !
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• ik sprak vandaag nog met een (de?) verkoopster van Shoei belgie.. de XR1100 zou in september in de winkels moeten liggen.. ma ze ging wel al ns langs kome met een demo.. ben benieuwd

k heb onlangs mn astro R late valle (vanop kniehoogte) en zou toch wel ne nieuwe moete kope vrees ik, ik twijfel nu enorm ofda'k zou wachte op den XR1100 of mij een overjaarse RX7 corsair zou kope (KR replica)

edit: zoals dus blijkbaar staat op binnenmuis zn afbeelding ==> september
                                Last edited by ; 07/07/2009, 22:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
                                  k heb onlangs mn astro R late valle (vanop kniehoogte) en zou toch wel ne nieuwe moete kope vrees ik
                                  Is een helm daarvoor in feite al onveilig ? De mijne is ook al 2-3 maal gevallen van op zo'n hoogte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    Is een helm daarvoor in feite al onveilig ? De mijne is ook al 2-3 maal gevallen van op zo'n hoogte.
                                    in principe kan het zijn dat de "isomo" van den helm daardoor los komt van de schelp, wa eigelijk een zwakke plek is in uwen helm.. ma of ge daarvoor echt nen nieuwe helm moet kope..

t is zo dat die astro r al redelijk oud is en al verschillende kappe heeft vanachter (van de mense die meerijde he..) en die dus ook gewoon toe is aan vervanging..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      hangt er vanaf waar de impact van de val is geweest volgens mij de mijne was valvrij tot een paar maand geleden knapt dat touwtje van die helmhoes toch wel af zeker en klets op de grond
                                      1978 BMW E21 323i
                                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
                                        in principe kan het zijn dat de "isomo" van den helm daardoor los komt van de schelp, wa eigelijk een zwakke plek is in uwen helm.. ma of ge daarvoor echt nen nieuwe helm moet kope..

t is zo dat die astro r al redelijk oud is en al verschillende kappe heeft vanachter (van de mense die meerijde he..) en die dus ook gewoon toe is aan vervanging..
                                        Ik dacht dat idd ook al ergens gehoord te hebben, dat de buitenkant daarvoor niet beschadigd is, maar dat binnenin de helm de structuur kan verzwakt zijn.

Die Arai is wel knap , kopen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                          hangt er vanaf waar de impact van de val is geweest volgens mij de mijne was valvrij tot een paar maand geleden knapt dat touwtje van die helmhoes toch wel af zeker en klets op de grond
                                          Het is soms snel gebeurd, mijn dochter bekeek mijn helm op een dag eens als een bowlingbal

Comment

Working...
                                          X