Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
    idem dito dat zoek ik ook maar ze vinden ....
    Zoeken jullie dit?

Ik verwacht ieder moment zo'n lading binnen te krijgen...
    Last edited by Blue Darkness; 14/12/2010, 20:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Het zal alleszins zeer zeldzaam worden zo'n plaat want niet zelf aan te vragen.

Dus dan moet je nu op grootvaders naam personaliseren en later overnemen.

Het gaat over europese platen he.
      Zeg dat dan

Ps: als ik met niet vergis kunnen gepersonaliseerde platen NIET worden overgedragen.
      Ga mij daar nog eens voor informeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
        Zoeken jullie dit?

Ik verwacht ieder moment zo'n lading binnen te krijgen...
        Jaaaaaaaaaaa ze dat is het. Die zijn het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
          Jaaaaaaaaaaa ze dat is het. Die zijn het.

neeeeeeeeee dat zijn ze niet ik wil een chroom kader en bevestiging met 4 schroeven in de hoeken, geen lipjes om ze achter te schuiven dat geeft kans op afbreken en verhoogt de snelheid waarmee je nr-plaat kan gestolen worden.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gisteren tijdens het werk een niet-alledaagse gepersonaliseerde nummerplaat gezien, op de N19 Geel-Turnhout.

Volgens mij twee mogelijkheden. Ofwel heeft deze man ooit, jaren terug, betaald voor de combinatie 8025 - Y en kreeg hij nu bij aankoop van deze nieuwe wagen een nieuw duplicaat Europees model. Ofwel heeft hij nu gewoon 1000 euro betaald om zijn oude plaat te mogen houden.
            Het eerste lijkt me het meest aannemelijk.

Wat mijn nummerplaat betreft, roze formulier is ondertussen al 12 dagen de deur uit (sinds 2/12). Webdiv zegt het volgende:
            WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 09.12.2010 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING.

Ben eens benieuwd hoe lang het nog duren gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix2560 Bekijk Berichten
              Gisteren tijdens het werk een niet-alledaagse gepersonaliseerde nummerplaat gezien, op de N19 Geel-Turnhout.

Volgens mij twee mogelijkheden. Ofwel heeft deze man ooit, jaren terug, betaald voor de combinatie 8025 - Y en kreeg hij nu bij aankoop van deze nieuwe wagen een nieuw duplicaat Europees model. Ofwel heeft hij nu gewoon 1000 euro betaald om zijn oude plaat te mogen houden.
              Het eerste lijkt me het meest aannemelijk.

Wat mijn nummerplaat betreft, roze formulier is ondertussen al 12 dagen de deur uit (sinds 2/12). Webdiv zegt het volgende:
              WIJ HEBBEN DE AANVRAAG ONTVANGEN OP 09.12.2010 - ZIJ IS NOG STEEDS IN BEHANDELING.

Ben eens benieuwd hoe lang het nog duren gaat...
              1) das de eerste perso 9 plaat dak zie ! Zelfs in het echt nog niet gezien!
              2) is uw aanvraag ook een perso 9 plaat ?

Comment

• Mijne zal een gewone worden, index 1
                Ik heb toch al enkele gepersonaliseerde platen gezien, maar dit was de eerste met eigenaardige combinatie. Het hoeft dus niet altijd een 9, gevolgd door eerst 3 lettters en dan 3 cijfers te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
                  neeeeeeeeee dat zijn ze niet ik wil een chroom kader en bevestiging met 4 schroeven in de hoeken, geen lipjes om ze achter te schuiven dat geeft kans op afbreken en verhoogt de snelheid waarmee je nr-plaat kan gestolen worden.
                  degene die blue darkness post zijn er met vijsjes. bekijk de foto maar eens goed. en de middelste is chroom
                  dus.....
                  wimoptiek.be op

Comment

• die perso-plaat is echt vet

Comment

• Hoe zit dat dan met
                      - de nummerplaat voor de motor? Welk indexcijfer en welke vorm?
                      - de 'oude' nummerplaten à la 001-AAA? Maken ze die nog verder? Ik heb nl. zo'n nummerplaat Het zou me idioot lijken als ze nu plotseling stoppen ergens aan de C of D of zo...

Comment

• Vier werkdagen verder en nog steeds geen platen pffff, dank u Etienne Schouppe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten
                          Hier een overzicht van een ingevoerde wagen en de data:

29 Nov: douane, roos formulier gekregen 'aanvraag tot inschrijving'.
                          8 Dec: ontvangst wagen van verkoper.
                          9 Dec: verzekering afgesloten maar omdat de wagen geimporteerd is kon de verzekeraar niet automatisch via webdiv de inschrijvingsaanvraag doen omdat buitenlandse nummerplaten (vorige plaat eigenaar) niet in het systeem kunnen ingegeven worden omdat deze een ander letter-cijfer formaat hebben dus moest de aanvraag manueel per post gebeuren.
                          10 Dec: ontvangst aanvraag tot inschrijving per post bij DIV Brussel.

Tot op vandaag op de DIV status website de melding 'in behandeling'. Omdat de aanvraag via post gebeurt duurt het zoiezo langer maar ik hoop dat ze er zijn voor het weekend want ik moet zaterdag naar het buitenland! Fingers crossed!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Stocker Bekijk Berichten
                          Vier werkdagen verder en nog steeds geen platen pffff, dank u Etienne Schouppe!
                          Wat zegt de website van bpost? (http://www.bpost.be/nummerplaat#)

Ik bracht deze morgen documenten binnen bij de DIV (10u30), en er staat nu al dat de plaat verstuurd is om 16u58. Zou hier dan morgen reeds moeten zijn.. Gaat ook over een ingevoerd voertuig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OAW Bekijk Berichten
                            Hoe zit dat dan met
                            - de nummerplaat voor de motor? Welk indexcijfer en welke vorm?
                            - de 'oude' nummerplaten à la 001-AAA? Maken ze die nog verder? Ik heb nl. zo'n nummerplaat Het zou me idioot lijken als ze nu plotseling stoppen ergens aan de C of D of zo...

CFQ-999 is de laatste van die reeks

Comment

• Wij zitten hier met een klein probleem...

Hebben vandaag onze nieuwe nummerplaat ontvangen (US-formaat) en we moeten dus ook nog een nummerplaat voor vooraan laten maken, maar waar maken ze die in US-formaat?
                              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                Wij zitten hier met een klein probleem...

Hebben vandaag onze nieuwe nummerplaat ontvangen (US-formaat) en we moeten dus ook nog een nummerplaat voor vooraan laten maken, maar waar maken ze die in US-formaat?
                                Je mag voor vooraan een gewone lange hangen ook hoor als hier plaats voor is.
                                anders (US-formaat) Is te bestellen bij www.autoplaten.be of bij OTM.

Comment

Je mag voor vooraan een gewone lange hangen ook hoor als hier plaats voor is.
                                  anders (US-formaat) Is te bestellen bij www.autoplaten.be of bij OTM.
                                  Bedankt !

Vanvoor zouden we graag ook een US-style hangen, zou het mooiste zijn, en plaats voor een grote is er ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                    Bedankt !

Vanvoor zouden we graag ook een US-style hangen, zou het mooiste zijn, en plaats voor een grote is er ook niet
                                    Ik zie nu net dat je deze maar kan bestellen vanaf 1 januari 2011 maar ga eens naar www.otm-shop.be die maken de officiele platen ook en stuur hen eens een mailtje met de vraag om u zo een te maken,om zo een te bestellen. via hun de website gaat het ook nog niet. maar heb wel via mail de mijne zo aangevraagd.

Comment

• tis idd een klucht!

vrijdag 3/12 papieren in de bus gestoken met de aanvraag tot inschrijving en nog steeds niets gehoord

verder nieuws gehad van mijne raadsman..Die gaat eens onderzoeken of die '9' al in de wet staat of nog maar in een KB staat..in het laatste geval is het nog niet geldig

Comment

• mag je zo'n us- of vierkant formaat vooraan hangen als je plaat achteraan het normale formaat is?

Comment

Ik zie nu net dat je deze maar kan bestellen vanaf 1 januari 2011 maar ga eens naar www.otm-shop.be die maken de officiele platen ook en stuur hen eens een mailtje met de vraag om u zo een te maken,om zo een te bestellen. via hun de website gaat het ook nog niet. maar heb wel via mail de mijne zo aangevraagd.
                                          T was mij ondertussen ook al opgevallen merci weer

Comment

Working...
                                          X