Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
    Gepersonaliseerde nummerplaten beginnend met 9 - XXX - xxx zullen 1.000,00 Euro kosten vanaf 15 november 2010.
    hoe zit het met jouw plaat, smurf, hoe zal die er gaan uitzien bij eventuele herinschrijving?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
      Ze gaan nu ook niet gewone (niet gepersonaliseerde) platen verkopen met verlies he ... stel u voor.
      De staat staat in dienst van de burger, niet omgekeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
        Ik weet het niet, naar het schijnt zouden ze deze keer zelfs 2 platen afleveren ... voor 10 euro lijkt mij dat wel nipt

Ze gaan nu ook niet gewone (niet gepersonaliseerde) platen verkopen met verlies he ... stel u voor.
        En ze moeten nog tot aan je deur verstuurd worden hé, daar kruipt ook wat geld in
        Imo is 20euro correct, al vind ik het spijtig, want ik heb al een plaat, die perfect leesbaar is

Comment

• hoe zit dat nu exact? Ik heb vandaag een nummerplaat van de 'nieuwe' generatie (123-xyz) die anderhalf jaar in dienst is. Wordt deze vervangen door een nieuwe binnenkort of blijft deze behouden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
            En ze moeten nog tot aan je deur verstuurd worden hé, daar kruipt ook wat geld in
            Imo is 20euro correct, al vind ik het spijtig, want ik heb al een plaat, die perfect leesbaar is
            Die €20 is helemaal niet correct. Met alle belastingen die we al betalen is dit een dienst die gratis moet blijven. Als ze je toch willen laten betalen ervoor, moeten ze de BIV verlagen.

Comment

• Nog een vraag: vanaf wanneer worden deze helemaal verplicht? Ik koop binnenkort een auto en het lijkt me een beetje onzin als ik bijvoorbeeld nog twee weken met een 111-AAA plaat moet rondrijden om dan een nieuwe te moeten kopen?
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
                Nog een vraag: vanaf wanneer worden deze helemaal verplicht? Ik koop binnenkort een auto en het lijkt me een beetje onzin als ik bijvoorbeeld nog twee weken met een 111-AAA plaat moet rondrijden om dan een nieuwe te moeten kopen?
                Je mag met die gekregen 111-AAA plaat blijven rondrijden totdat je opnieuw een andere auto op die platen wilt inschrijven. Of als je die plaat bent verloren, dan krijg je ook een nieuwe.

Het doel is gewoon op lange termijn alle huidige 5- en 6-tekens nummerplaten uit roulatie te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                  Gepersonaliseerde nummerplaten beginnend met 9 - XXX - xxx zullen 1.000,00 Euro kosten vanaf 15 november 2010.
                  allez, quasi niemand zal dan nog een perso plaat willen.
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• vergeet het maar, ik denk dat voor sommigen die 9 een verschrikkelijk m'as-tu-vu-gehalte zal hebben.
                    Jammer genoeg.
                    Wat de combinatie erachter ook moge zijn, die 9 zal voldoende zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      vergeet het maar, ik denk dat voor sommigen die 9 een verschrikkelijk m'as-tu-vu-gehalte zal hebben.
                      Jammer genoeg.
                      Gewoon als statement van "ik heb geld teveel"

9 - VMQ - 487

ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Gewoon als statement van "ik heb geld teveel"

9 - VMQ - 487

ofzo
                        Waarschijnlijk te spotten op foorkramen met petjes in.

Comment

• voila, ik zie het zo gebeuren....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ma lol. betalen voor een leuke perso plaat begrijp ik nog, maar 1000 euro leggen voor een ander eerste nummer?
                            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

vergeet het maar, ik denk dat voor sommigen die 9 een verschrikkelijk m'as-tu-vu-gehalte zal hebben.
                              Jammer genoeg.
                              Daar kan ik je wel gelijk in geven vrees ik
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Jammer genoeg.
                                Akkoord indien het een 0 of een 1 geweest was. Maar een 9 is niet echt het meest exotische getal en is daarom heel slecht gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                  Akkoord indien het een 0 of een 1 geweest was. Maar een 9 is niet echt het meest exotische getal en is daarom heel slecht gekozen.

Voor mensen met een 911 biedt het wel heel wat mogelijkheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    hoe zit dat nu exact? Ik heb vandaag een nummerplaat van de 'nieuwe' generatie (123-xyz) die anderhalf jaar in dienst is. Wordt deze vervangen door een nieuwe binnenkort of blijft deze behouden?
                                    Zolang je met je huidige wagen rijdt, blijf je met je huidige plaat rijden. Van zodra je een nieuwe wagen inschrijft, krijg je sowieso een plaat van het nieuwe type.

Of je moet €1.000 betalen om je huidige plaat over te dragen naar het nieuwe type.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                      Voor mensen met een 911 biedt het wel heel wat mogelijkheden
                                      Aja?

9 - 110 - XXX ?

9 - 911 - XXX ?

9 - 011 - XXX ?

kweeni ze ....

Comment

• Mischien dat er ooit een Peugeot 9007 komt?
                                        Vind die 9 echt afschuwelijk
                                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                          ik bedoel dat voor sommigen het esthetische niks van tel zal zijn, maar wel "kijk, ik heb 1000 euro betaald voor mijn nummerplaat, en jij maar 20; uit de weg, plebs"
                                          Ten nadele van de echte liefhebbers van persoplaten...
                                          Soit, ik trek het mij niet echt aan.
                                          Ik had graag mijn nummerplaat uit 1993 behouden, met als eerste letter de letter van m'n voornaam en als tweede en derde letters de laatste twee letters van m'n achternaam, maar ik ga daar nu niet echt 1000 euro voor neerleggen om die te behouden met een 9 ervoor.... Wie weet is de volgende een nog leukere combinatie

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X