Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn vriendin heeft net eens uitgerekend wat hare Subaru vivio van 1995 verbruikt, ze kwam op 5.5 liter, gerekend over 300 km. 50/50 autostrade en gewone wegen.
Karretje is 11 jaar oud en heeft nog maar een goeie 20 000 km. Altijd oma stijl gereden door haar oma.
Wij hebben een X-type 2.5 Automaat (ook AWD) en die verbuikt ongeveer 12,5l. Maar papa heeft bewezen met gewone banen : dorpskernen en zo af en toe 70 en 90 dat je hem toch tot 9,8l/100km krijgt.
Het zou me dus sterk verwonderen dat je echt 16,8l verbruikt...
Welk soort parcour leg je af?
of anders willen jullie jullie te veel bewijzen tegen 318 d's
Bij sommige diesels stijgt het verbruik nauwelijks indien je de power nuttig gebruikt (lees : koppel ... lage toeren, accelereren tot 3000 toeren enzo, weet je wel).
Vrijdag deftig doorgereden (niet zo snel, want de flikken zagen me voorbijrijden, en reden niet achter me, ofwel kon hun Volvo geen 160), bon : verbruik : 6.1
En dat is dus zonder het verbruik in het oog te houden ...
Bij sommige diesels stijgt het verbruik nauwelijks indien je de power nuttig gebruikt (lees : koppel ... lage toeren, accelereren tot 3000 toeren enzo, weet je wel).
die x is een benzien
in aantal liter lijkt het nauwelijks...als je het procentueel beschouwt is dat toch wel wat
als je met een tdi met een ei onder je voet net onder de 5 geraakt...en bij volle charge aan 7.5 zit, blijft dat een verschil ven 50%
Updateje
Heenweg Italië, 1040km, afgewisseld met pappie en ik, veel autostrade, in Duitsland en Italië doorsjassen en de occassionele file, gemiddeld verbruik: 6.2
Terugweg Italië, 1040km, enkel ik, iets meer file, iets harder doorsjassen in Italië en in Duitsland flor onvriendelijke snelheden gedurende langere periodes: 6.8
Comment