Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met mijn Ibiza TDI (90 pk) valt het altijd tussen 5 en 6. In die paar maanden dat ik hem heb al een paar keer berekend, het meeste was net geen 6, minste 5.1, zuinig dus, zelfs al duw je eens een keertje door... Kortom zeker niet te klagen op dat vlak.

Comment

• net mijn eerste tankbeurt achter de rug
      5,64 l/100km over 621 km en 35 l getankt

Ik vul dit ook in op deze website
      Use Spritmonitor.de, the online gas mileage calculator and database, to determine the fuel consumption of your vehicle and compare it with others.

Wel handiger ivgl met een Excel werkblad

Comment

• ik gok dat de Freelander 1.8i ongeveer 10l LPG verbruik. wat ik veel vind want er wordt nooit boven 4000rpm gegaan, als mama rijd zelf niet boven 3000rpm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
          net mijn eerste tankbeurt achter de rug
          5,64 l/100km over 621 km en 35 l getankt

Ik vul dit ook in op deze website
          Use Spritmonitor.de, the online gas mileage calculator and database, to determine the fuel consumption of your vehicle and compare it with others.

Wel handiger ivgl met een Excel werkblad

Ziet er interessante site uit , ga het aantal getankte liter bij volgende tankbeurt ook daar ingeven

Comment

• 220 km en 14 ltr verbruik

6,3

Comment

• 1. volvo v50 1.6d
              2. gemiddeld verbruik volgens fabrikant: 5l/100km
              3. gemiddeld verbruik volgens mijn rijstijl: 6.2l/100km

Comment

• 1. bmw 520d
                2. gemiddeld verbruik volgens fabrikant: 5.9l/100km
                3. gemiddeld verbruik volgens mijn rijstijl: 6.5l/100km

5.9 is haalbaar op autostrades.

4.7 zou haalbaar zijn buiten de bebouwde kom, euh NAH!

Comment

• Ik verbruik voort moment wa meer dan anders. 5.7 voort moment. Komt door het koudere weer en de 17" wintersloefkes die een wa hogere rolweerstand hebbe

Vandaag al bij al goed gereden. De boordcomputer op 4.9 kunnen houden

Comment

• Kga hier ook eens komen stoefen sie:

Gemiddeld verbruik de laatste tijd met normale tot sportieve rijstijl: 10.5l/100km. Persoonlijk vind ik dat heel schappelijk voor een auto met 200pk en +1400kg...
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Vreemd... Het geld dat ik nu op overschot heb sinds ik voetganger ben, ongelooflijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Vreemd... Het geld dat ik nu op overschot heb sinds ik voetganger ben, ongelooflijk
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• In deze barre wintertijden geraak ik niet eens aan 500km / 50l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                            In deze barre wintertijden geraak ik niet eens aan 500km / 50l
                            Ik ook niet , verbruik was gisteren 7,3l volgens de boordcomputer , normaal is het kleine 6l.

Comment

• Laatste tijd verbruiken we niet minder dan 19L(Qp), met de bmw zitte we aan 9L en met alfa zitte we aan 11L (ongelooflijk maar waar).

Comment

• Jaguar: 15L
                                Mercedes: 7.5L
                                Range Rover Sport: 12L

Comment

• Voorlopig:
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Ik blijf steken op een 7.8

Comment

• Minste tot nu toe met de E: 5.9, meestal gemiddeld rond de 7-7,5

Comment

• Aanvaardbaar

Comment

• Gisteren over iets van een 20-25km een verbruik van 13.1l met de A3

Het gemiddelde over langere periode is 7.1l, doordat ik heel veel in tstad moet rijden en in de file sta enzo...

Comment

Working...