Met mijn Ibiza TDI (90 pk) valt het altijd tussen 5 en 6. In die paar maanden dat ik hem heb al een paar keer berekend, het meeste was net geen 6, minste 5.1, zuinig dus, zelfs al duw je eens een keertje door... Kortom zeker niet te klagen op dat vlak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote verbruikstopic
Collapse
X
-
net mijn eerste tankbeurt achter de rug
5,64 l/100km over 621 km en 35 l getankt
Ik vul dit ook in op deze website
Use Spritmonitor.de, the online gas mileage calculator and database, to determine the fuel consumption of your vehicle and compare it with others.
Wel handiger ivgl met een Excel werkblad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichtennet mijn eerste tankbeurt achter de rug
5,64 l/100km over 621 km en 35 l getankt
Ik vul dit ook in op deze website
Use Spritmonitor.de, the online gas mileage calculator and database, to determine the fuel consumption of your vehicle and compare it with others.
Wel handiger ivgl met een Excel werkblad
Ziet er interessante site uit , ga het aantal getankte liter bij volgende tankbeurt ook daar ingeven
Comment
-
Kga hier ook eens komen stoefen sie:
Gemiddeld verbruik de laatste tijd met normale tot sportieve rijstijl: 10.5l/100km. Persoonlijk vind ik dat heel schappelijk voor een auto met 200pk en +1400kg...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVreemd... Het geld dat ik nu op overschot heb sinds ik voetganger ben, ongelooflijk2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenIn deze barre wintertijden geraak ik niet eens aan 500km / 50l, verbruik was gisteren 7,3l volgens de boordcomputer
, normaal is het kleine 6l.
Comment
Comment