Ik koop nooit 2x hetzelfde merk achter elkaar , ook al ben ik er super content van , hierna zal dus geen Z4 komen , wel shop ik steeds in dezelfde (Duitse) categorie .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenHeb altijd al een Mercedes willen hebben. Nu het zover is (C estate), zou ik daar niet zo snel van afwijken.
Hij heeft nu bijna 45K km's waardoor ik wel rondkijk voor hetzelfde model met minder km's zodat ik niet teveel geld op deze verlies. (bj 2017). Tips voor plan of action welkom....
Een GLC, E sedan of C estate behoren dan tot de opties. E break vind ik niet zo mooi maar wel een dijk van een wagen natuurlijk.
Vind het ook altijd knap als je 'wagenpark' van hetzelfde merk is. Gezien de firmawagen van de vrouw hebben we daar weinig hand in. Anders zou een C estate en een E sedan een mooie combinatie zijn.
De enige andere wagen die mij nu zou interesseren is een A6 estate, die ik in tegenstelling tot de E estate wel heel knap vind.
Desondanks ik altijd al ne benz wou hebben, is er her per toeval gewoon nog nooit van gekomen. Wie weet volgend jaar mss de GLB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk ben helemaal niet merktrouw: Subaru, Opel, VW, Fiat, Lancia, Seat, Renault, Ford, Volvo, BMW, Dacia... wat het volgende wordt kan niemand zeggen .
Een mens moet alles eens proberen hè.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik ben ook niet merkentrouw, al zit er een reeks van 3 bmw’s na elkaar bij. Nu staan hier twee Hyundais en een Smartje. Allemaal nog benzine en als de drang tot vernieuwing niet te hard de kop op steekt, gaan die nog lang dienst doen. Bij vervanging worden het terug Koreanen,wss elektrisch (woon/werk) of hybride (om toch langere afstanden te kunnen doen).
Comment
-
ik heb al veel merken gehad: begonnen met Peugeot 305, daarna Talbot Solara(2x), Mazda 626 (rwd nog) daarna Renault 5.19(2x) 21(2x) maar na een zeer zwaar ongeval overgeschakeld op Volvo(850, v70classic,s60, v70IIR) ondertussen moeten overschakelen op firmasletten(BMW 3 serie) en nu terug Volvo(2x v60) om mijn vraag(en verkregen) volvo is misschien saaier en minder verfijnd dan de duitse 3 maar bevalt me toch meermijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Hier ook niet merkgebonden. Maar wel veel seats gereden.
Dan een bmw gehad. Onbetrouwbaar maar wel de leukste.
Nu volvo. De styling spreekt mij aan van de nieuwe generaties plus ik kreeg meer auto in mijn relatief beperkt budget tegenover bij de concurrentie.
De volgend kan weer iets anders worden. De nieuwe 508 is knap. Of iets amerikaans a la suburban.
De styling van de oosterse merken spreekt mij wel minder aan.BMW X5 45e
Comment
-
Hangt er vanaf ik heb oudi's vw ssangyong (musso 3.2 naft) gerede, moest ik nu om een of andere reden veel verplaatsingen voor het werk moeten doen zou ik een dacia logan op lpg aankopen en mijn km laten uitbetalen kassa kassa.
Langs de andere kant een nieuwe pick up voor aanhangers te trekken spreekt me ook wel aan, hoewel ik liever zo een amerikaans busje op lpg zou hebben dan heb je dat diesel gezeik niet.
Liefst een audi maar hangt er vanaf voor wat het moet dienen en of ik er veel voordeel aan doe.
Comment
-
Ik ben begonnen in
1990 met een 2de hands ford escort benzine
1986 een 2de hand opel kadett benzine
2002 een mini one nieuw benzine
2013 Citroën DS3 Thp benzine
2019 Tesla model 3 LR AWD
Wat ik nu weet is dat ik nooit meer terugwil naar een auto op brandstof
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichten
Wat ik nu weet is dat ik nooit meer terug wil naar een auto op brandstof
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
merken trouw niet echt,alleen wat ik leuk ,snel of mooi vond...manta 16 ,manta gte,bmw 320,cherokee4.0,chrysler neon,lancia fulvia,pt cruiser,jaguar x type,chrysler 300c,mercedes slk,vw beetle,audi a3,nissan x trail, en nu hyundai i30 N...en 2 fiat 500 voor de dochters...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk BerichtenIk ben begonnen in
1990 met een 2de hands ford escort benzine
1986 een 2de hand opel kadett benzine
2002 een mini one nieuw benzine
2013 Citroën DS3 Thp benzine
2019 Tesla model 3 LR AWD
Wat ik nu weet is dat ik nooit meer terugwil naar een auto op brandstof
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Comment
-
Ik kijk elke keer vrij breed qua merken en modellen, maar de laatste 3 zijn toch elke keer Audi geworden. Wel niet elke keer hetzelfde model.
De volgende zal vermoedelijk elektrisch worden, of een hybride als dat binnen enkele jaren nog populair is (wegens lagere aankoopprijs dan full elektrisch voor een gelijkaardig model). Dat was nu geen optie omdat er geen laadmogelijkheden op het werk zijn, maar misschien dat dat binnen 4 jaar anders is...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Ik ben totaal niet merkentrouw. Als ik mijn totale autolijstje bekijk is dat wel héél variabel eigenlijk.
Toyota, Opel, Ford, VW, Mazda, VW, BMW, VW, Volvo, Renault, BMW, Peugeot, Volvo, en binnenkort Audi.
Als ik het zo neer schrijf ook een heel rijtje.
Ik kijk altijd op dat moment wat voor mij het mooiste aanbod is, zonder vooroordelen voor een merk.
De Franse en Japanse auto's die ik gehad heb, schat ik ook niets lager in dan de Duitsers en Zweden.
Ze hebben allemaal hun kwaliteiten en gebreken.
Leukste auto, uit dit rijtje was ongetwijfeld de 320d E46.
Comfortabelste, de Volvo V70Crosscountry, samen met de Peugeot 508. Peugeot had zeker op één gestaan, moest hij niet die slechte automaat gehad hebben.
Handigste, de Renault Espace. Droom van een reisauto met kleine kinderen.
Waar ik niet graag mee reed, was de 318d E91 touring. Echt niet comfortabel met RFT's en bagger standaard zetels.
Die heeft mij zo'n beetje doen afhaken bij BMW ook sindsdien.
Mazda 626 had achteraf gezien een véél te zachte ophanging, maar was mijn eerste nieuwe auto, dus ik vond hem toen het einde ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk ben totaal niet merkentrouw. Als ik mijn totale autolijstje bekijk is dat wel héél variabel eigenlijk.
Toyota, Opel, Ford, VW, Mazda, VW, BMW, VW, Volvo, Renault, BMW, Peugeot, Volvo, en binnenkort Audi.
Als ik het zo neer schrijf ook een heel rijtje.
Ik kijk altijd op dat moment wat voor mij het mooiste aanbod is, zonder vooroordelen voor een merk.
De Franse en Japanse auto's die ik gehad heb, schat ik ook niets lager in dan de Duitsers en Zweden.
Ze hebben allemaal hun kwaliteiten en gebreken.
Leukste auto, uit dit rijtje was ongetwijfeld de 320d E46.
Comfortabelste, de Volvo V70Crosscountry, samen met de Peugeot 508. Peugeot had zeker op één gestaan, moest hij niet die slechte automaat gehad hebben.
Handigste, de Renault Espace. Droom van een reisauto met kleine kinderen.
Waar ik niet graag mee reed, was de 318d E91 touring. Echt niet comfortabel met RFT's en bagger standaard zetels.
Die heeft mij zo'n beetje doen afhaken bij BMW ook sindsdien.
Mazda 626 had achteraf gezien een véél te zachte ophanging, maar was mijn eerste nieuwe auto, dus ik vond hem toen het einde ;-)
Comment
-
Neen, elke keer ander merk en ook ander type. Er zijn gewoon veel dingen die ik eens wil gehad hebben. En sommige bevielen zo goed, zoals een Volvo met vijfcilinder, dat dat ooit misschien terug komt.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenIk kijk elke keer vrij breed qua merken en modellen, maar de laatste 3 zijn toch elke keer Audi geworden. Wel niet elke keer hetzelfde model.
De volgende zal vermoedelijk elektrisch worden, of een hybride als dat binnen enkele jaren nog populair is (wegens lagere aankoopprijs dan full elektrisch voor een gelijkaardig model). Dat was nu geen optie omdat er geen laadmogelijkheden op het werk zijn, maar misschien dat dat binnen 4 jaar anders is...
De nieuwe 545e zou mij wel goed afgaan met een 6 cilinder naftje
Volledig elektrisch zou niets voor mij zijn, puur voor de range.BMW X5 45e
Comment
Comment