Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 2.0 130 pk was precies een leeg vat.
    Als je bij het oversteken van een kruispunt in 2de op het gas ging gebeurde er enkele seconden niks. Ronduit gevaarlijk zelf.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Natte dromen komen er aan.

Verken de charme van oldtimers met iconische modellen en de passie achter hun restauratie. Zie waarom deze voertuigen zo geliefd zijn.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Comment

• alsof ie elke morgen op deze manier de bocht neemt om naar het werk te gaan

opel ascona sprint irmscher

Comment

• Opel Manta GT Mattig ; doet me aan die lycra joggingpakken denken ..

Comment

• Mijn opa had een (toen al) oude rostbruine Opel Kadett. Heb daar toch altijd wel een zwak voor gehouden..!

Comment

• Iemand die weet of de beruchte m32 versnellingsbak in een Opel Astra h 1.3 cdti uit 2009 zit? Op internet vind ik niet echt een antwoord op deze vraag op sommige sites staat van wel op andere van niet. Ik merk nog niets van een raar geluid ofzo maar er zit wel redelijk wat speling op de pook als hij in versnelling staat. Moet ik mij zorgen beginnen maken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Ik denk dat als jij een 6bak hebt dat inderdaad een m32 is.

Comment

• Yup M32
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Als dat de 6boite is 9op10 idd de m32.
                        Edit: oeps ewa traag precies me mijn antwoord
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Bedankt voor de reacties! Nu weet ik het tenminste zeker

Comment

• M32 sucks! Tenzij ge wat aanpassingen laat maken.

Comment

• Je kan er preventief een additief in doen, heb ik ook gedaan bij de mijne. Heeft nu 120k en ik merk niets van geluid (ook geen speling op de pook).
                              Echter is het een gekend probleem en is de kans natuurlijk groot dat je u boite ooit zal moeten reviseren, voor mij is dat niet zo'n grote kost maar snap wel voor een gewone mens dat dat zuur geld is. Dit is eigenlijk echt een probleem die ze bij Opel zouden moeten erkennen en je dus uit de garantieperiode de kost terugbetaald krijgt. Maarja...
                              Hoeveel km's heeft 'm nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                M32 sucks! Tenzij ge wat aanpassingen laat maken.
                                Welke aanpassingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                  Je kan er preventief een additief in doen, heb ik ook gedaan bij de mijne. Heeft nu 120k en ik merk niets van geluid (ook geen speling op de pook).
                                  Echter is het een gekend probleem en is de kans natuurlijk groot dat je u boite ooit zal moeten reviseren, voor mij is dat niet zo'n grote kost maar snap wel voor een gewone mens dat dat zuur geld is. Dit is eigenlijk echt een probleem die ze bij Opel zouden moeten erkennen en je dus uit de garantieperiode de kost terugbetaald krijgt. Maarja...
                                  Hoeveel km's heeft 'm nu?
                                  Heef nu een dikke 128.000km. Wat kost dat ong. Om te reviseren? Want ik vrees een beetje voor de EGR klep ook dus die twee opgeteld zal een dure affaire worden vrees ik.

Comment

• Egr klep hangt vooral af van uw rijstijl he (en persoonlijk denk ik ook dat kwalitatieve diesel de kans ook verminderd) :p
                                    Bij een officiële dealer zal dit snel rond de €1000 draaien, weet daar ook geen exacte prijzen van.
                                    Kan u wel aan een veel goedkoper adres helpen maar dan moet je het zien zitten om tot in West Vlaanderen te rijden.

Comment

• Comment

• Opel Manta.

Comment

Working...
                                        X