Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb een verzameling Opeltjes ZOT!

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Beste

Mijn naam is Lisa en ik werk voor een reclamebureau in Antwerpen.

Voor een campagne van Opel zijn wij op zoek naar personen die hun auto verkopen en die daar hun verhaal willen over doen.

Heb je er dus ooit al van gedroomd om een radiospotje in te spreken? Heb je misschien een leuke anekdote of verhaal over je auto en sta je op het punt om de auto van je dromen te verkopen?

Contacteer mij gerust indien u meer informatie wenst of interesse heeft:
      lisa.de.roeck@ldv.be

Groetjes Lisa

Extra info:

Comment

• Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Iemand hier een idee hoe het nu exact zit met de personeelskorting?
            2 à 3 jaar terug was het een percentage per model, maar de werkwijze is nu anders.
            Wij zijn rechthebbende (familielid werkte op GM).
            Heb nml interesse in een Insignia Tourer
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
              Iemand hier een idee hoe het nu exact zit met de personeelskorting?
              2 à 3 jaar terug was het een percentage per model, maar de werkwijze is nu anders.
              Je krijgt de gangbare kortingen die een particulier ook krijgt + een extra vast bedrag als korting.
              Ik dacht voor een Insignia 1250 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                Iemand hier een idee hoe het nu exact zit met de personeelskorting?
                Je krijgt zoiezo inruilpremie, of je nu een auto inlevert of niet.
                Dan nog een korting als particulier.

Vroeger was er meer korting, dan waren er vaste percenten.

Comment

• Nog ene ferme Omega opt eerste zicht

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Hallo,
                          Mijn naam is Marco en ik ben nieuw hier. Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij kunnen helpen: Ik ben op zoek naar een tweedehands opel en dacht aan een corsa. Ik heb niet zoveel ervaring met het kopen van auto's, dus ik hoop op de volgende vragen een paar antwoorden te krijgen:

-Na hoeveel gereden kilometers zouden jullie een tweedehands auto nog kopen? Ik had een vrij voordelige gezien maar die had er wel bijna 250.000 km opzitten, zijn ze dan nog wat waard? Of iets het beter om iets meer uit te geven en dan minder kilometers erop te hebben zitten?
                          -Uit welk jaar zouden jullie een auto kopen?
                          -Que type vond ik tot nu toe de essentia wel mooi. Heeft iemand daar ervaring mee?

Bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whoop Bekijk Berichten
                            Hallo,
                            Mijn naam is Marco en ik ben nieuw hier. Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij kunnen helpen: Ik ben op zoek naar een tweedehands opel en dacht aan een corsa. Ik heb niet zoveel ervaring met het kopen van auto's, dus ik hoop op de volgende vragen een paar antwoorden te krijgen:

-Na hoeveel gereden kilometers zouden jullie een tweedehands auto nog kopen? Ik had een vrij voordelige gezien maar die had er wel bijna 250.000 km opzitten, zijn ze dan nog wat waard? Of iets het beter om iets meer uit te geven en dan minder kilometers erop te hebben zitten?
                            -Uit welk jaar zouden jullie een auto kopen?
                            -Que type vond ik tot nu toe de essentia wel mooi. Heeft iemand daar ervaring mee?

Bedankt!
                            Mijne astra kopen !

Comment

• De mijne staat volgende week ook te koop, 32000km en net geen jaar oud.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Mijne astra kopen !
                                Hoi Polleke en Namaz,

Wat een snelle reacties! Hebben jullie ergens op dit forum wat meer info's over jullie auto staan, of een advertentie op internet? Dan kan ik er even naar kijken

Comment

• Dankjewel Polleke voor de snelle PM met details! Ik wil denk ik toch ook nog even om me heen kijken. Ben dus blij met verdere reacties!

Comment

• Moet mijn nog online zetten. Maar hier wat foto's van gisteren.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• + 1 jaar garantie!

@ Whoop;
                                      Wat is je budget feitelijk?

Want als een Corsa met 250k op de teller je zoekresultaat is, dan veronderstel ik dat het aan de lage kant is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        + 1 jaar garantie!

@ Whoop;
                                        Wat is je budget feitelijk?

Want als een Corsa met 250k op de teller je zoekresultaat is, dan veronderstel ik dat het aan de lage kant is?
                                        Daar heb je helemaal gelijk in Bimmer. Het zou mooi zijn als ik voor 2-3 duizend euro klaar was. Maarja, ik denk natuurlijk wel: Liever iets meer uitgeven voor een auto van goede kwaliteit dan minder voor eentje waar ik vervolgens hoge garagekosten aan heb. Even ter orientatie Namaz, hoeveel zou jij ongeveer voor je auto vragen? (mag ook in een pn).

Op wat voor websites adverteren jullie normaal gesproken met je auto's, en waar zouden jullie zoeken?

bedankt,

Marco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whoop Bekijk Berichten
                                          Daar heb je helemaal gelijk in Bimmer. Het zou mooi zijn als ik voor 2-3 duizend euro klaar was. Maarja, ik denk natuurlijk wel: Liever iets meer uitgeven voor een auto van goede kwaliteit dan minder voor eentje waar ik vervolgens hoge garagekosten aan heb. Even ter orientatie Namaz, hoeveel zou jij ongeveer voor je auto vragen? (mag ook in een pn).

Op wat voor websites adverteren jullie normaal gesproken met je auto's, en waar zouden jullie zoeken?

bedankt,

Marco
                                          Mijn moeder verkoopt haar astra G. Is niet in perfecte staat en heeft 120.000 km. Voor 1000 euro is die de jouwe.
                                          Een zilveren 5-deurs elegance, ik dacht een 1400 benzine.

Comment

Working...