Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
http://www.kapaza.be/Autos/Mazda/148...RSI_Tuned.html Een getjoend opvolgertje van jouw huidige.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
---> lijkt me een zeer mooie tweedehands.
Iets ouder, maar toch
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Comment
-
Deze:
had ik ook al zien staan. Heb een mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.
Xedos 9 is een prachtige auto maar nogal duur qua inschrijving en verzekering.
Xedos 6 zou ook een optie zijn, maar koop persoonlijk liever via de garagist zelf dan particulier.
'T gaat dan ook waarschijnlijk een 626 GF HB worden, 1.8 donkergroen.
Van 1998 met ca. 140.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenAl een update?
Ga mijn 323F waarschijnlijk vervangen door een tweedehands Mazda Premacy.
1.8 Benzine.
Slechts 100PK en niet echt sportief
( http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37672 )
maar al bij al veel binnenruimte en veel wagen voor niet al te veel geld.Last edited by severijns; 22/03/2009, 17:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenJa
Ga mijn 323F waarschijnlijk vervangen door een tweedehands Mazda Premacy.
1.8 Benzine.
Slechts 100PK en niet echt sportief
( http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37672 )
maar al bij al veel binnenruimte en veel wagen voor niet al te veel geld.
5-zitter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenEen i of Si?
5-zitter?
ABS, tractiecontrole, Airco, meerdere airbags, 4 electrische ruiten, electrische spiegels, mistlichten, centrale vergrendeling met afstandsbediening, ...
't is modeljaar 2001. Dacht dat hij toen sowieso enkel als 5 zitter te verkrijgen was?Last edited by severijns; 22/03/2009, 18:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenDacht eigenlijk TSi.
ABS, tractiecontrole, Airco, meerdere airbags, 4 electrische ruiten, electrische spiegels, mistlichten, centrale vergrendeling met afstandsbediening, ...
't is modeljaar 2001. Dacht dat hij toen sowieso enkel als 5 zitter te verkrijgen was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDus de 'waarschijnlijk' is weggevallen?
Proficiat met de aankoop, hopelijk kan je er van genieten!
Goh, ik ga zeker en vast genieten van de ruimte.
't is niet het ingenieuze systeem van de 5 maar biedt toch wat mogelijkheden.
5 Effectieve zetels waarvan de 3 achterste vlot tegen de voorzetels te kantelen zijn.
't zal natuurlijk niet het rijplezier van mijn F geven...
Comment
-
Pfff over temptation gesproken.... Ik rij momenteel eigenlijk te weinig km om te dieselen, maar ik rij graag diesel dus geen probleem. Maar toch kijk ik zo af en toe rond voor een andere daily, een benzine dan maar met turbo. Wat kom ik nu tegen? Een nieuwe 3 MPS voor 13.436€ ex BTW. Er staat een zwarte en een zilveren. Ik heb verzekering even nagekeken en dat valt precies nog mee. Hoeveel is verkeerstax? BIV nog altijd 2500€?
Iemand een Focus kopen?
Comment
-
In Duitsland: http://www.auto-wilde.de/index.php?i...&dbid=91884146
5000€? he bah... dat wordt het weer plotseling belachelijk duur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKunt ge mij zeggen waar die staan, en zijt ge absoluut zeker van de prijs? Dat is nl. SPOTGOEDKOOP.:voor een 3 MPS. Natuurlijk komt de 5000€ biv daar nog bij (wegens 260pk).
1-12 mnd: 4957€
12-24 mnd: 4461€
24-36 mnd: 3965€
etc etc1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
En in dit geval is het een nieuwe wagen met 10km op de klok, dus 5000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenEn in dit geval is het een nieuwe wagen met 10km op de klok, dus 5000€1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Het is een NIEUWE wagen ! Dus eerste inschrijving dus 5000€.
Comment
Comment