Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze middag dacht ik de kans te hebben om mij te parkeren achter de overbuurvrouw met de Saab. Tegen dat ik terug was geen plaats meer. Zou nog een leuke foto opgeleverd hebben. Een 900 SE FPT cabrio en daarachter een 900 SE FPT coupe, allebei zwart en identieke velgen... Zal voor een andere keer zijn.
Deze middag dacht ik de kans te hebben om mij te parkeren achter de overbuurvrouw met de Saab. Tegen dat ik terug was geen plaats meer. Zou nog een leuke foto opgeleverd hebben. Een 900 SE FPT cabrio en daarachter een 900 SE FPT coupe, allebei zwart en identieke velgen... Zal voor een andere keer zijn.
laatst de nieuwe turbo black x gezien, prachtige auto en niet op Z-platen
Denk dat er vandaag eentje geleverd was bij Crivaco in Lovendegem. Er stond vanavond een sedan buiten met die typische velgen (zoals deze op het salon).
Gisteren een E46 M3 cabrio gezien voor 1000 euro minder met 57.000km. Geen hond die dan dit gaat kopen, toch?
Dat interesseert mij dus niets, deze combo staat mij tenminste aan en deze heeft maar 12 000 km. Liefst van al heb de echte limited edition die in deze kleur kwam (of gelijkaardig).
Comment