Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zou voor de 1e gaan, mijn oma heeft er nog zo eentje gehad, is echt een kart op de weg... en dat was dan nog niet eens de sporting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door autoweek.nl
      Fiat komt binnenkort met een nieuwe turbodiesel, die flink krachtiger is dan de huidige 1.9 JTD’s. Dankzij de Twin Stage Turbo-technologie (TST) heeft de topversie een specifiek vermogen van 100 pk per liter.

De nieuwe zestienkleps diesel heeft een cilinderinhoud van 1,9 liter. Het maximum koppel komt te liggen op 400 Nm. De JTD TST komt beschikbaar in twee varianten met respectievelijk 180 en 190 pk.
      Het is nog niet bekend in welke auto’s de nieuwe diesel komt te liggen. Het is logisch dat de motor zijn weg naar de Fiat Croma vindt, maar ook de Bravo is een optie. En natuurlijk kunnen concerngenoten eveneens gebruikmaken van de nieuwe motor, met name de Alfa Romeo 159 is een belangrijke kandidaat.
      De 180 pk versie is vanaf juli leverbaar, wie 10 pk meer wil moet wachten tot juni 2008.
      bron: autoweek

De pk wedloop blijft doorgaan. Benieuwd wat ze met 2.4 jtd gaan uitsteken.

Comment

• amai

Comment

• De 2.4 heeft nu al 210 pk en ne fermen bak koppel!!!

Comment

• Zalige Grande Punto vandaag in Knokke!

Comment

• Droppen die handel!

Comment

• Mijn absolute droombak; auto's worden gewoon niet magnifieker dan dit:

Comment

• lekker

maar ooo zo zeldzaam.

Comment

• Hoeveel stuks zijn gemaakt van deze Stradale? Een 500-tal dacht ik?
                    Hier een kort filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=2YB6x...elated&search=

Comment

• Wow ééntje te koop met 5000km
                      Had ik nu maar 50000euro over...

Comment

• zotte prijs, eigenlijk.

Comment

• Eigenlijk wel hé... voor dat geld koop ik me eigenlijk liever een facel vega

Comment

• Aangezien mijn pa even out of order is heb ik zijn auto maar in beslag genomen. Ineens gewassen want na enkele maanden ongewassen langs een zeer drukke weg te staan was hij enorm, maar dan ook enorm vuil. Kheb hem gewoon 2 keer moeten wassen .

10 jaar oude Fiat Brava 1.4 met 89000km op de teller.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Comment

• mooi... maar leeft die Seat Marbella nog?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      mooi... maar leeft die Seat Marbella nog?
                                      Die marbella leeft nog ja. Maar die kar was van de familie van mijn ex, dus ik zie hem niet meer. Ik had een hekel aan dat autoke, maar nu mis ik dat rood geval wel.(Marbella )

Comment

• rood of roos?

Comment

Working...
                                        X