Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat was inderdaad gewoon de facelift. Denk dat er voor de rest zelfs niet veel op aangepast is?
Nu, de post-facelift is hier héél weinig verkocht geweest, nog minder dan de pre.
Ik vind het een leuke motor. Bij mij ligt hij wel in een 300 kg meer wegende auto (Lybra) dus ik kan mij inbeelden dat hij in de Barchetta vrij pittig is. Bij mij komt het geheel eerder romig over. Klank is mooi als je doortrekt.
Ik vind het een leuke motor. Bij mij ligt hij wel in een 300 kg meer wegende auto (Lybra) dus ik kan mij inbeelden dat hij in de Barchetta vrij pittig is. Bij mij komt het geheel eerder romig over. Klank is mooi als je doortrekt.
Zoals gezegd, de facelift-versie is ongelooflijk weinig verkocht. Qua voorkant is de facelift een vooruitgang IMO, maar aan de achterkant liever een pré-fl
Qua interieur lijkt mij ook niet veel vernieuwd te zijn, alvast hetzelfde dashboard (afgaande op hoe ik mij de foto's herinner uit een test van de pré-fl in een oude Autogids).
Iig, heb hier nog een oude Autogids (pakweg '96) met een tweekamp van de Barchetta tegen de Mazda MX5 1.6 (toen met gedowntunede motor met 90pk ipv de 115pk). Een rode Barchetta tegen een gele MX5
Qua interieur gaven ze de voorkeur aan de Fiat (moderner dash met geïntegreerde radio). Qua motor hetzelfde verhaal (then again, een gloednieuwe Fiat met 1.8 130pk tegen een Mazda uit '89 met 90 pk...niet echt een verrassing)
Qua rijdynamiek verkozen ze wel de MX, dankzij z'n RWD en het feit dat hij toch ook een pak lichter was dan de Fiat.
Eindconclusie: de Barchetta was een geslaagde wagen....maar de verkoopscijfers bleven achter (in tegenstelling tot het succes van de MX5)
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment