Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIAT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Efkes op zaterdagavond om 19.30u beslissen om een toertje van 424 km te gaan doen met andermans auto. Schitterend.
    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Ik heb vandaag ontdekt dat er van de Fiat Barchetta een 2 de model is gemaakt en ik vindt hem show

wie weet ooit mss

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• 2de model? Ik noem dat gewoon de facelift

Dat derde stoplicht dat erbij hoort vind ik wel minder mooi. Hadden de eerste modellekes nog niet.

Maar inderdaad, Barchetta

Comment

• Dat was inderdaad gewoon de facelift. Denk dat er voor de rest zelfs niet veel op aangepast is?
          Nu, de post-facelift is hier héél weinig verkocht geweest, nog minder dan de pre.
          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Ja inderdaad een facelift ...

Heb deze nog nooit gezien ... en is heel mooi int rood

Het interieur is precies ook niet hetzelfde ?

Comment

• Iemand ervaring met deze wagen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                Iemand ervaring met deze wagen ?
                ik wel met de krachtbron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  ik wel met de krachtbron
                  Ah en ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                    Ah en ?
                    Ik vind het een leuke motor. Bij mij ligt hij wel in een 300 kg meer wegende auto (Lybra) dus ik kan mij inbeelden dat hij in de Barchetta vrij pittig is. Bij mij komt het geheel eerder romig over. Klank is mooi als je doortrekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Ik vind het een leuke motor. Bij mij ligt hij wel in een 300 kg meer wegende auto (Lybra) dus ik kan mij inbeelden dat hij in de Barchetta vrij pittig is. Bij mij komt het geheel eerder romig over. Klank is mooi als je doortrekt.
                      Ja ...

Comment

• Zoals gezegd, de facelift-versie is ongelooflijk weinig verkocht. Qua voorkant is de facelift een vooruitgang IMO, maar aan de achterkant liever een pré-fl

Qua interieur lijkt mij ook niet veel vernieuwd te zijn, alvast hetzelfde dashboard (afgaande op hoe ik mij de foto's herinner uit een test van de pré-fl in een oude Autogids).

Iig, heb hier nog een oude Autogids (pakweg '96) met een tweekamp van de Barchetta tegen de Mazda MX5 1.6 (toen met gedowntunede motor met 90pk ipv de 115pk). Een rode Barchetta tegen een gele MX5
                        Qua interieur gaven ze de voorkeur aan de Fiat (moderner dash met geïntegreerde radio). Qua motor hetzelfde verhaal (then again, een gloednieuwe Fiat met 1.8 130pk tegen een Mazda uit '89 met 90 pk...niet echt een verrassing)
                        Qua rijdynamiek verkozen ze wel de MX, dankzij z'n RWD en het feit dat hij toch ook een pak lichter was dan de Fiat.

Eindconclusie: de Barchetta was een geslaagde wagen....maar de verkoopscijfers bleven achter (in tegenstelling tot het succes van de MX5)
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• [quote=quadrifoglio;4159416]Zoals gezegd, de facelift-versie is ongelooflijk weinig verkocht.

Had deze en heb deze ook nog nooit gezien, spijtig genoeg

Comment

• 2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Comment

• Deze mag van mij uitkomen

Comment

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                      Zalig !

Comment

• Weet er iemand in welk jaar de 4-pot Brembo klauwen voor het eerst gebruikt werden op de Coupe?

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Eerste minuten, dat geluid

Comment

Working...
                                          X