Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah neen, we gaan geen veel te geile E39 tourings posten. Ik slaap er nu al niet van dat ik zo'n ding niet wil kopen omdat ik denk dat ik dan nooit meer een E39 M5 koop .
Ah neen, we gaan geen veel te geile E39 tourings posten. Ik slaap er nu al niet van dat ik zo'n ding niet wil kopen omdat ik denk dat ik dan nooit meer een E39 M5 koop .
luister eens naar een M3 die optrekt, ene handbak en andere automaat/DSG
het enigste wat min of meer in de buurt komt is een SMG, op de snelste stand.. maar dan nog.. luister naar een E60 M5, die schakelpauzes zijn zo lelijk om te horen
enige voordeel dat ik kan bedenken is de auto-blipper bij het terugschakelen wat je nu veel ziet, maar een goede piloot doet dat zelf
Imo é
Porsche GT3 klinkt prachtig bij het opschakelen, hoe die motor 'herpakt' na elke verzet
luister eens naar een M3 die optrekt, ene handbak en andere automaat/DSG
het enigste wat min of meer in de buurt komt is een SMG, op de snelste stand.. maar dan nog.. luister naar een E60 M5, die schakelpauzes zijn zo lelijk om te horen
enige voordeel dat ik kan bedenken is de auto-blipper bij het terugschakelen wat je nu veel ziet, maar een goede piloot doet dat zelf
Imo é
Porsche GT3 klinkt prachtig bij het opschakelen, hoe die motor 'herpakt' na elke verzet
Nu ben ik mee, maar dat is niet echt het (motor)geluid zelf wat anders is, maar de symfonie van de schakeldynamiek.
Natuurlijk rijd mijn automaat anders weg dan een manuele bak, maar de sound à bv 3000rpm is toch precies dezelfde.
Comment