Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

da lijkt traag , of ben ik da

sweet

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      Maxime-style

ik ben hier nu al heeltijd naar aan het kijken .. hoe doe je in godsnaam zo'n spoor ???
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        ik ben hier nu al heeltijd naar aan het kijken .. hoe doe je in godsnaam zo'n spoor ???
        Handremtrekken en draaien aan uw stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Sporen vlnr: linkerachterwiel, linkervoorwiel, rechterachterwiel, rechtervoorwiel.

Hij reed dus van de fotograaf weg en heeft toen naar rechts gedraaid en een fringske geforceerd
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
            Uit de prijslijst geldig vanaf Januari '08

JCW 18" R105 zwart double spoke 1925€ op de Cooper, 1606€ op de S en 2066€ op de One

JCW 18" R105 brillant double spoke 2060€ op de Cooper, 1700€ op de S en 2768€ op de One
            Waar heb je die prijs gevonden? In mijn Works-prijslijst staan de zwarte voor 2289€ en de glanzende voor 2424€!

Comment

• In de prijslijst waar ook alle opties enz instaan.. vorige week gaan halen bij de dealer

Comment

+ YouTube Video

da lijkt traag , of ben ik da
                lees de naam van 't filmke: steptronic

Comment

Maxime-style

Zalige foto!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    lees de naam van 't filmke: steptronic
                    Da wist ik maar ik wist niet dat het zo traag ging met de automaat

Comment

• automaat: lijkt vooral trager, in 't echt is automaat rijden een heel andere beleving,
                      'k was echt zot van mijn Range met automaat,
                      nu heb ik MINI manueel en 'k kan mij niet inbeelden dat ik hier een automaat in zou hebben

Comment

• Comment

• Knappe Clubman !! Ik heb door het venster moeten trekken.. Je ziet zelfs mijn sleutelhanger blinken

Comment

• he die heeft dezelfde velgen als mij!

staat nog knap onder een chili red.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                              Knappe Clubman !! Ik heb door het venster moeten trekken.. Je ziet zelfs mijn sleutelhanger blinken

Idd, knappe kleur al is de foto zeer slecht.
                              Is dezelfde combo dan Hein ( Mixed Mini Club NL ) => AF

Comment

• welke veren heeft Hein, staat mooi laag zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  welke veren heeft Hein, staat mooi laag zo
                                  KONI FSD ( of zoiets ) en 18" velgen

Comment

KONI FSD ( of zoiets ) en 18" velgen
                                    da's een demper toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      da's een demper toch?
                                      Jep
                                      *5 tekens

Comment

• Deze in de garage heeft ook 2 zwarte strepen vooraan, dicht bij elkaar..

Comment

• Ter info voor alle MY2008 eigenaars:

Opgepast met het Auto Stop/Start systeem, ik heb op mini2.com al verschillende berichten gelezen van mensen die na het starten van de functie de motor niet meer kunnen starten ( dus aan rood licht valt motor uit maar bij induwen koppeling slaat deze niet meer aan en je kan de motor niet meer starten ).

Maar ook BMW's zijn vatbaar voor dit fenomeen.

Hopelijk kan MINI / BMW dit snel herstellen

Cfr: http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-f...-starting.html

Ik heb ook soortgelijks al meegemaakt ( motor valt in auto stop/start systeem terwijl koppeling is ingedrukt en ik in 1ste versnelling zat ). Wel nog maar 1 maal meegemaakt en gewoon kunnen voortrijden.

Comment

Working...