Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMaxime-style
ik ben hier nu al heeltijd naar aan het kijken .. hoe doe je in godsnaam zo'n spoor ???1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenik ben hier nu al heeltijd naar aan het kijken .. hoe doe je in godsnaam zo'n spoor ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenik ben hier nu al heeltijd naar aan het kijken .. hoe doe je in godsnaam zo'n spoor ???
Hij reed dus van de fotograaf weg en heeft toen naar rechts gedraaid en een fringske geforceerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenUit de prijslijst geldig vanaf Januari '08
JCW 18" R105 zwart double spoke 1925€ op de Cooper, 1606€ op de S en 2066€ op de One
JCW 18" R105 brillant double spoke 2060€ op de Cooper, 1700€ op de S en 2768€ op de One
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMaxime-style
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenlees de naam van 't filmke: steptronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenKnappe Clubman !! Ik heb door het venster moeten trekken.. Je ziet zelfs mijn sleutelhanger blinken
Is dezelfde combo dan Hein ( Mixed Mini Club NL ) => AF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwelke veren heeft Hein, staat mooi laag zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenKONI FSD ( of zoiets ) en 18" velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenda's een demper toch?
*5 tekens
Comment
-
Ter info voor alle MY2008 eigenaars:
Opgepast met het Auto Stop/Start systeem, ik heb op mini2.com al verschillende berichten gelezen van mensen die na het starten van de functie de motor niet meer kunnen starten ( dus aan rood licht valt motor uit maar bij induwen koppeling slaat deze niet meer aan en je kan de motor niet meer starten ).
Maar ook BMW's zijn vatbaar voor dit fenomeen.
Hopelijk kan MINI / BMW dit snel herstellen
Cfr: http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-f...-starting.html
Ik heb ook soortgelijks al meegemaakt ( motor valt in auto stop/start systeem terwijl koppeling is ingedrukt en ik in 1ste versnelling zat ). Wel nog maar 1 maal meegemaakt en gewoon kunnen voortrijden.
Comment
Comment