Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is nataal?
    anaal kan ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
      Ik heb een gevoel dat jij dit argument met plezier meermaals zal gebruiken.
      Zoals ik schreef was het niet bedoeld om te provoceren, maar indien nodig zal ik het niet laten je te wijzen op fouten, waarom zou ik ook.

Tenander ben jij het terug die ons van de kern van de zaak afleidt, en dus offtopic gaat. indien FL zich liever niet bij jou informeert is dat z'n goed recht. Taalfouten in z'n posts betekenen daar niets in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
        Wat is nataal?
        anaal kan ik
        Zou hetzelfde moeten betekenen als 'moedertaal'. Vuilaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          Wat is nataal?
          anaal kan ik
          Hier in de context van moedertaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
            Zoals ik schreef was het niet bedoeld om te provoceren, maar indien nodig zal ik het niet laten je te wijzen op fouten, waarom zou ik ook.

Tenander ben jij het terug die ons van de kern van de zaak afleidt, en dus offtopic gaat. indien FL zich liever niet bij jou informeert is dat z'n goed recht. Taalfouten in z'n posts betekenen daar niets in.
            ik hou nu eenmaal niet van antwoorden die minstens even wazig zijn als het weer.

Comment

Ik heb het antwoord al gegeven en jij hebt er kennis van genomen dus wrm verschaf jij ons het antwoord niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                ik hou nu eenmaal niet van antwoorden die minstens even wazig zijn als het weer.
                Ik hoop dat je weet -vooral als men onmiddellijk kwaliteit wil afleveren- dat een datum geven met een dag of zelfs een maand onmogelijk is. Een voorbeeld mag hier de Eos of in extremis de "golf Suv" wezen. Trouwens jullie (2 personen) zullen de eerste zijn om moord en brand te schreeuwen mocht ik er naast zitten.

Trouwens waar blijft de rest, ik wil ook weldegelijk van de andere eens dingen weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                  Ik heb het antwoord al gegeven en jij hebt er kennis van genomen dus wrm verschaf jij ons het antwoord niet?
                  Omdat jij je voordoet als dé grote VW-kenner?

Comment

• Jullie blijven maar bezig hé

Comment

Indien je geen constructieve aanvulling hebt in deze discussie, wegwezen.

Comment

• MOD-EDIT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                          Geldt ook voor jou, als je niet kan nalaten van de provoceren, de deur is snel gewezen.

Comment

• MOD-EDIT

Comment

• MOD-EDIT

Comment

• vanavond zal ik wat materiaal posten dat hier thuishoort.
                                Last edited by ; 02/02/2006, 00:44.

Comment

• Ja lap, kom vanmorgen aan de wagen en zie dat mn deur opstaan (knopje naarboven) nogthans had ik hem vast gedaan! Kstap in en zie dat de radio weg is Het rare van al is, je ziet nix van sporen !!

Eerst dacht ik dat ze met een latje langs het raam geweest waren en zo het slot opengedaan hebben, maar je ziet nix van strepen op de rubber. Dus volgens mij hebben ze iets met het sleutelgat gedaan, want als ik mijn sleutel erin steek kan ik hem niet meer omdraaien :s k*t dieven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                                    als ik mijn sleutel erin steek kan ik hem niet meer omdraaien
                                    heb je de auto die ervoor staat, en toevallig hetzelfde model is met dezelfde kleur, al eens geprobeerd?

Comment

Ja lap, kom vanmorgen aan de wagen en zie dat mn deur opstaan (knopje naarboven) nogthans had ik hem vast gedaan! Kstap in en zie dat de radio weg is Het rare van al is, je ziet nix van sporen !!

Eerst dacht ik dat ze met een latje langs het raam geweest waren en zo het slot opengedaan hebben, maar je ziet nix van strepen op de rubber. Dus volgens mij hebben ze iets met het sleutelgat gedaan, want als ik mijn sleutel erin steek kan ik hem niet meer omdraaien :s k*t dieven
                                      oh crap... zoiets is echt hatelijk!

Maar vermijdbaar (frontje afnemen en mee binnen nemen of OEM inbouw-radio)... Maar het blijft niet leuk en er moet van andersmans materiaal afgebleven worden!
                                      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Ja lap, kom vanmorgen aan de wagen en zie dat mn deur opstaan (knopje naarboven) nogthans had ik hem vast gedaan! Kstap in en zie dat de radio weg is Het rare van al is, je ziet nix van sporen !!

Heb vorige zomer exact hetzelfde voorgehad. Geen enkel spoor terug te vinden op de wagen maar m'n sleutel ging niet meer in het slot...Bij mij ook hetzelfde resultaat: nieuwe radio en nieuw slot moeten laten steken.

Sterkte
                                        '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                                        '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• kan je een golfje nog steeds opendoen met een halve tennisbal?

Comment

Working...
                                          X