Oorspronkelijk geplaatst door xxx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenThx !
Zie ik dat goed, zijn die velgen wit?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Maar ik denk dat LM's nog mooier zijn, of de 19 inchers van het M-pakket van de E92. Chromé of zwart glanzende niertjes zouden hem helemaal afmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenIk vind precies die alpina prefacalift E30 knapper1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenThx !
Zie ik dat goed, zijn die velgen wit?
Comment
-
En het is ook nog 'n 335d met een terra interieurtje1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendit is de LSE van dat meisje die nog bij ons gewerkt heeft
Als het dan toch geen zwart zou zijn, zou dit wel second best zijn ... alhoewel, niet helemaal overtuigd. Die lelijke stukken plastiek opzij en achter op de zetels vallen dubbel zo hard op. Storen mij mateloos, net zoals stukken zwart plastiek achteraan in de bumper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenWeet er iemand of dat de injectiepomp van een e34 525td op een 524td past?
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenOf die van een 324(t)d, het is al eentje met elektronische regeling die ik zoek.
Volgens mij zijn alle 24(t)d pompen 'elektronisch' geregeld.
twas de eerste ter wereld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWel stom dat de 6 geen echte Alpina is.
Anders had je een droomgarage op foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten...
Genoeg andere knappe velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vind het idioot om Alpina velgen te leggen op een niet-Alpina.
Genoeg andere knappe velgen.
Ik vind Alpina-velgen op een zwarte E91 ook fantastisch, zelfs al is het geen Alpina.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk vind dat niet idioot eigenlijk, waarom zou het niet mogen ? Het zijn toch prachtige velgen ?
Ik vind Alpina-velgen op een zwarte E91 ook fantastisch, zelfs al is het geen Alpina.
Je legt toch ook niet Ferrari velgen op een Lambo 'omdat je ze mooi vindt'.
Comment
Comment