Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    als je je minder dik maakt leef je langer
    Het zit in m'n karakter vrees ik, want ik erger me vooral omdat de andere mensen me ophouden.
    Bij mij moet het vooruit gaan!

Comment

• ik hou je ni tegen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
        Zonet even naar de winkel geweest en ik ben 3 ergernissen tegen gekomen op een rit van 5 minuten:

1: Oude mensen achter het stuur die de situatie ni meer helemaal snappen en daardoor maar op een kruispunt blijven staan gapen.
        2: Nen Bulgaar ofzo die al de hele tijd schuin voor mij hing op de snelweg, voegt ineens voor mij in en rijdt ineens trager. Wil ik hem voorbij steken, zie ik in mijne zijspiegel nen Hollander afkomen die van het derde naar het tweede gaat zonder te pinken.
        3: Dit is meer iets van mij alleen, want uiteindelijk doet diene mens ni direct iets verkeerd. Maar op de één of andere manier slagen de mensen er altijd in om mijnen oprit te blokkeren als ik terug thuis kom of just moet vertrekken. Ze komen dan bij de overburen (ik denk ook altijd dezelfde) was halen of brengen, mensen oppikken of afzetten, etc, dus gewoonlijk moet ik ni lang wachten eer ik op of van mijnen oprit raak, maar er zijn zoveel opritten bij mij in het straat, en blijkbaar is die van mij speciaal!
        Man toch , als je je voor zo'n futiliteiten al druk maakt..... Onbegrijpelijk.

Comment

• Als er iemand mijn oprit keer op keer zou blokkeren, zou ik dat ook weinig amusant vinden.

Comment

Zonet even naar de winkel geweest en ik ben 3 ergernissen tegen gekomen op een rit van 5 minuten:

1: Oude mensen achter het stuur die de situatie ni meer helemaal snappen en daardoor maar op een kruispunt blijven staan gapen.
            2: Nen Bulgaar ofzo die al de hele tijd schuin voor mij hing op de snelweg, voegt ineens voor mij in en rijdt ineens trager. Wil ik hem voorbij steken, zie ik in mijne zijspiegel nen Hollander afkomen die van het derde naar het tweede gaat zonder te pinken.
            3: Dit is meer iets van mij alleen, want uiteindelijk doet diene mens ni direct iets verkeerd. Maar op de één of andere manier slagen de mensen er altijd in om mijnen oprit te blokkeren als ik terug thuis kom of just moet vertrekken. Ze komen dan bij de overburen (ik denk ook altijd dezelfde) was halen of brengen, mensen oppikken of afzetten, etc, dus gewoonlijk moet ik ni lang wachten eer ik op of van mijnen oprit raak, maar er zijn zoveel opritten bij mij in het straat, en blijkbaar is die van mij speciaal!
            Heb zo overburen (die ik heel graag heb) die allemaal telkens in mijn oprit komen keren. Ze hebben 4 auto's en ze doen 't alle vier, vooral omdat ze het in hun eigen oprit niet echt kunnen omdat ze kasseien rond hun oprit leggen zodat niemand er kan parkeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
              Man toch , als je je voor zo'n futiliteiten al druk maakt..... Onbegrijpelijk.
              Nou, een oma die het verkeer ophoudt is ni direct een futiliteit, dienen Bulgaar, tsjah, als ik even gas had gelost dan had ik er veel eerder voorbij gekunnen waarschijnlijk, das waar, die hele situatie was gewoon iets dat me opviel en dat van mijn oprit, het kan me feitelijk ni echt schelen als ze m'n oprit blokkeren op eender welk moment van de dag, het valt me gewoon op dat dit telkens gebeurd wanneer ik er toch eens op of af moet. En dan zette die man met z'n Cayenne hem toch wat vooruit zodat ik op m'n oprit kon, stond hij natuurlijk nog wel voor het stuk met m'n garage en ik zet de wagen nu steeds binnen, dus dat was wel gefoefel om in m'n garage te raken, en dat zou niet moeten. Dan heb ik liever dat ze hun gewoon even parkeren op het andere stuk van m'n oprit, dan kan ik nog in en uit m'n garage want op mijnen oprit kunnen 2 auto's naast elkaar staan.

Comment

• Een mens die zich niet ergert, daar scheelt volgens mij iets aan.

Comment

• Ik ben vandaag nie buiten geweest en heb me dus aan niks kunnen ergeren... Weer ne verloren dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ik wil al de fietsers die in het donker zonder licht rijden anders ook geen eten geven.
                    vandaag eens op gelet
                    -ik: nog altijd mij fel geel truitje en voor + achterlicht branden
                    -oudere man (schat 40jaar) die ook mijn richting uit reed, keurig zijn lichten aan
                    -in één van die kleine straatjes in leuven, gepensioneerde op zijnen even oude fiets: keurig fietslicht aan, zwaarlopende dynamo
                    -en op de grote baan als tegenligger, ne koersfiets, jong ventje erop met koerskledij, klikpedalen, NIKS reflectoren, (dus niet in de pedalen, niet in de wielen, niet voor of achteraan.) NIKS verlichting en dit VOOR 6h00 smorgens in leuven
                    en dan verwonderd zijn als dat omver gereden wordt door ne camion (waarvan er genoeg op dat uur op de baan zijn om te leveren bij bakkers, krantenzaken en winkels). en dan zijn het de camions weeral die het gedaan hebben omdat ze ne spiegel te kort hebben tussen die 20 andere aan hun deur.

ne gewone fiets MOET overal lichten en reflectoren hebben, en die koersfietskes hoeven dat niet te hebben als ze maar niet in het donker rijden. das gewoon onzin. kunt ge evengoed zeggen dat ge geen banden met profiel op uwe auto moet leggen als ge maar niet in de regen rijd... of dat ge geen gordel moet dragen als ge maar geen ongeluk veroorzaakt
                    Last edited by ; 19/08/2014, 08:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      vandaag eens op gelet
                      -ik: nog altijd mij fel geel truitje en voor + achterlicht branden
                      -oudere man (schat 40jaar) die ook mijn richting uit reed, keurig zijn lichten aan
                      -in één van die kleine straatjes in leuven, gepensioneerde op zijnen even oude fiets: keuring fietslicht aan, zwaarlopende dynamo
                      -en op de grote baan als tegenligger, ne koersfiets, jong ventje erop met koerskledij, klikpedalen, NIKS reflectoren, (dus niet in de pedalen, niet in de wielen, niet voor of achteraan.) NIKS verlichting en dit VOOR 6h00 smorgens in leuven
                      en dan verwonderd zijn als dat omver gereden wordt door ne camion (waarvan er genoeg op dat uur op de baan zijn om te leveren bij bakkers, krantenzaken en winkels). en dan zijn het de camions weeral die het gedaan hebben omdat ze ne spiegel te kort hebben tussen die 20 andere aan hun deur.

ne gewone fiets MOET overal lichten en reflectoren hebben, en die koersfietskes hoeven dat niet te hebben als ze maar niet in het donker rijden. das gewoon onzin. kunt ge evengoed zeggen dat ge geen banden met profiel op uwe auto moet leggen als ge maar niet in de regen rijd... of dat ge geen gordel moet dragen als ge maar geen ongeluk veroorzaakt
                      Veel jeugdige fietsers rijden vaak ook zonder werkende verlichting. Combineer dat aan de slecht afgestelde lichten bij sommige auto's en we zijn blij dat het 's morgens weer donker is op weg naar het werk.

Comment

dus dat was wel gefoefel om in m'n garage te raken, en dat zou niet moeten.
                        Ik foefel graag eens om in de garage te komen

Comment

• Een perenboer, waarschijnlijk?

Bijgevoegde Bestanden
                          Mijn Skoda

Comment

• het toppunt van abnormaal rijgedrag.
                            vandaag reed ik achter een nieuwe volkswagen, een witte met zwart dak, en die bleek zo schokkerig draaien, op ronde punten wist ik soms niet of die nu afdraaide of probeerde rond te geraken, geen pinkers gebruiken, van links naar rechts gaan op de baan. bedrijfsnaam was iets met ****cube.eu maar ben het eerste deel vergeten (coolcube of zoiets, maar die site bestaat niet). onnodig afremmen of traag rijden aan zijstraten (wij zaten op voorrangsbaan maar dat besefte die precies niet)

en toen zag ik het. in zijn rechtse hand zijn gsm tegen zijn oor, in zijn linkse hand een sigaret waarvan hij regelmatig de as door zijn raam buiten tikte. volgens mij stuurde die met zijn knieen en ging het behoorlijk moeilijk op ronde punten.

Comment

• Onder de noemer "haal iets positief uit een negatieve ervaring":

Mijn voorstel tot een nieuw bord:

Comment

• die borden bestaan al...
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Ik erger mij aan het feit dat mijn vrouw altijd zo snel onze oprit komt opgereden... Zitten 2 bochten in die ze afsnijdt. Ze gaat mij nog eens doodrijden als ik me mijn fietske wegrijdt. Of mijn kat, die moet ook altijd spurten dat arme beest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Ik erger mij aan het feit dat mijn vrouw altijd zo snel onze oprit komt opgereden... Zitten 2 bochten in die ze afsnijdt. Ze gaat mij nog eens doodrijden als ik me mijn fietske wegrijdt. Of mijn kat, die moet ook altijd spurten dat arme beest.
                                    Ze haast zich om je eten klaar te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Ik erger mij aan het feit dat mijn vrouw altijd zo snel onze oprit komt opgereden... Zitten 2 bochten in die ze afsnijdt. Ze gaat mij nog eens doodrijden als ik me mijn fietske wegrijdt. Of mijn kat, die moet ook altijd spurten dat arme beest.
                                      snelheidsdrempel plaatsen?

Comment

• beter: een etalagepop op de grond leggen. Wedden dat ze de volgende keer wel uitziet?
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          beter: een etalagepop op de grond leggen. Wedden dat ze de volgende keer wel uitziet?
                                          Slechte mens

Comment

Working...
                                          X