Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mensen die aan een stopstreep blijven staan tot het groen is.
    Klein detail, verkeerslicht staat enkel aan hun linkerkant.

Comment

• buitenlanders hebben dat vaak, vooral duitsers, die kennen het links herhalingslicht aan de overkant van het kruispunt niet

Comment

• Oh nee...

Nederlandse supermarktketen in Sint-Lambrechts-Herk

Albert Heijn komt ook naar Hasselt
        BRON

Een catastrofe...ik woon op 1 kilometer van deze plaats...

Vroeger had je er dus de Hubo en de Lidl. Dat was een ramp. Langs de N80, een heel drukke baan. Parking véél te klein (super kleine vakken ook), en als daar iemand wilt inrijden en die kan niet door moet iedereen stoppen (vroeger kon je vlot met een auto iemand dubbelen in zijn vak, nu sinds de heraanleg zit je tussen 2 hoge borduren. Dus iemand die stopt = iedereen die stopt.

Als het druk was in de Lidl, dan was het daar altijd koekebak. Iemand die staat om uit te rijden (uit de veel te smalle in/uitrit), keek naar 1 kant, reed uit, oeps, ik kan niet doorrijden, dan maar stoppen met mijn snuit op het ene vak...

De Hubo heeft daar nooit goed gegaan, al de drukte was dankzij de Lidl.

En nu een Albert Heijn erbij, samen met de Lidl...dat gaat een totale ramp zijn, en na een half jaartje krijgen we er de Ikea bij vlak bij de afrit Hasselt-Zuid, op nog geen kilometer van deze plaats. En dat allemaal in ons dorp van een scheet groot, 5000 inwoners...een Lidl, een Delhaize, een Albert Heijn en 80% van het verkeer is doorgaand van Hasselt...

Dat gaat dus een andere Lidl zoeken worden, en een kilometer of 10 omrijden om thuis te geraken...

Last edited by TooTall; 20/08/2014, 11:23.
        Mijn Skoda

Comment

• In formatie zijn er plannen de accijnzen op diesel te verhogen. Zelfs tot op dezelfde hoogte als benzine.

"Er komen geen nieuwe belastingen"

Zogenaamde milieumaatregelen die gewoon verdoken belastingen zijn. Dat irriteert me enorm.

Comment

• Toch slim gezien? 4jaar geleden gaven ze die eco premie van 15%, 3/4 van de autos die daarvoor in aanmerking kwamen waren diesels. Dus genoeg dieselrijders om uit te melken nu.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
              Mensen die aan een stopstreep blijven staan tot het groen is.
              Afrit E313 Diepenbeek richting Kortessem? ;-)

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                Mensen die aan een stopstreep blijven staan tot het groen is.
                Diepenbeek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Zogenaamde milieumaatregelen die gewoon verdoken belastingen zijn. Dat irriteert me enorm.
                  Temeer irritant omdat: http://www.vmx.be/meer-fijn-stof-bij...an-bij-diesels
                  Al sinds 2004 geweten, doch, diesels blijven kop van jut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Zo, dat is een interessant artikel! Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                      Afrit E313 Diepenbeek richting Kortessem? ;-)

Mvg,
                      Wie weet gaat het beteren na de werken;

Renovatie en herinrichting op- en afrittencomplex 30 “Diepenbeek”
                      BRON
                      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Ja voort milieu zijn oude benzine-auto's het best...

Weet er iemand als je een moderne dir.inj. benzinemotor op lpg of cng legt of je dan nog altijd zo'n fijn stof uitstoot hebt als op benzine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

BRON
                          In de tekst staan datums van dit weekend, maar gisteren waren ze daar al aan het werken.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            In formatie zijn er plannen de accijnzen op diesel te verhogen. Zelfs tot op dezelfde hoogte als benzine.

"Er komen geen nieuwe belastingen"

Op deze manier helpen ze de mensen wel een beetje in de keuze voor een nieuwe wagen he.

De kans dat mijn volgende een diesel zal zijn word toch stilletjes aan kleiner.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                              Weet er iemand als je een moderne dir.inj. benzinemotor op lpg of cng legt of je dan nog altijd zo'n fijn stof uitstoot hebt als op benzine?
                              directe injecties stoten alleen fijn stof uit als ze in hun arm mengsel cyclus draaien, ik weet niet...en vind het ook niet terug...of cng wagens op arm mengsel draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                directe injecties stoten alleen fijn stof uit als ze in hun arm mengsel cyclus draaien, ik weet niet...en vind het ook niet terug...of cng wagens op arm mengsel draaien
                                En wanneer draait een dir.inj. motor op arm mengsel cyclus?

Comment

• bij deellast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

BRON
                                    Tja erger kan nie meer, de laatste tijd is het echt erg hoeveel mensen naar Kortessem afdraaien om toch eigenlijk naar Genk te moeten, en dan de hele boel blokkeren als ge naar Vliermaalroot moet afdraaien. Of gewoon op de grote baan op t fietspad rijden om zonder achter zich te kijken gewoon om te draaien. Ge haalt ze er zo uit op de afrit al.

Comment

bij deellast
                                      Niet echt verhelderend voor mij

Klees
                                      arm mengsel (dus meer lucht/ zuurstof in verhouding met de brandstof)

Ivm lpg zal volgende maand s vragen aan Van Meenen

Comment

• hoe het ondertussen zit weet ik niet maar de meeste di's draaien alleen arm bij constante snelheid + onder de 120-130km/u

bij accelereren en boven die snelheid wordt de arme cyclus uitgeschakeld en is ook de verbruikswinst kwasi nihil

Comment

hoe het ondertussen zit weet ik niet maar de meeste di's draaien alleen arm bij constante snelheid + onder de 120-130km/u

bij accelereren en boven die snelheid wordt de arme cyclus uitgeschakeld en is ook de verbruikswinst kwasi nihil
                                          kan je wel mee uitpakken als je snelheidsboete krijgt: "ik wil mijn fijn stof uitstoot beperken!"

Comment

Working...
                                          X