Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ha, ik doe momenteel eens een kleine inspanning om eens te zien wat de auto zou verbruiken als je steeds legale snelheden rijdt. Soms wel nog eens goed optrekken en toch eens voorbij steken. Ongelooflijk, kwam gisteren thuis en heb op 600 KM gemiddeld 6,9L verbruikt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Ha, ik doe momenteel eens een kleine inspanning om eens te zien wat de auto zou verbruiken als je steeds legale snelheden rijdt. Soms wel nog eens goed optrekken en toch eens voorbij steken. Ongelooflijk, kwam gisteren thuis en heb op 600 KM gemiddeld 6,9L verbruikt...
      Ik zit aan 6,5 nu.

Cruising like a bawz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Als ik naar de les Indisch koken voor beginners ga dan moet ik langs een drukke weg met veel winkels. De Vmax is er 70, maar doorgaans mag ik blij zijn als ik gemiddeld 50 haal. Ik kan als een woeste iedereen voorbij steken, maar ik zucht eens diep en tuf op m'n gemakje verder.

Compenseren doe ik door op weg naar huis na een nachtje stappen als een predator de A12 te doen of de turnhoutsebaan op en af te rijden op zoek naar een slachtoffer.
        Koop uzelf een 312d ( zou een topper zijn voor BMW. Een 1.2 liter diesel, 3 cil, met 90pk, en 90 co2) en uw frustraties verdwijnen als sneeuw voor de zon
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Een vogel die gekakt heeft aan de BINNENKANT van de klink.

Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ha, ik doe momenteel eens een kleine inspanning om eens te zien wat de auto zou verbruiken als je steeds legale snelheden rijdt. Soms wel nog eens goed optrekken en toch eens voorbij steken. Ongelooflijk, kwam gisteren thuis en heb op 600 KM gemiddeld 6,9L verbruikt...
            auto begint pas goed te zakken in verbruik als je een paar tanken kan volhouden economisch te rijden. en dan elke 1000km toch eens 500meter goed doortrekken en in het rood blijven rijden om alle roet er eens uit te blazen.

t is toch zo plezant met een 'trage' auto. ik mag aan elke lichten gewoon volgas vertrekken, de kans dat ik mijn rijbewijs verlies voor de volgende lichten is nihil. ik mag in bochten ook volgas gaan, ik geraak niet snel genoeg om weg te schuiven, en heb niet genoeg pk's om wielspin te krijgen.
            ik mag dan ook heel laat remmen en met piepende banden een bocht nemen. iedereen bekijk mij alsof ik zot ben, sommigen doen teken dat ik trager moet rijden... en ik rijd 45km/h in zone 50 (oude banden en hoge bandendruk, banden piepen veel, maar schuiven niet. wel zuinig).

ik ben nu met de ijking bezig van men brandstofmeter... verdomme dat duurt toch lang voor diene tank leeg geraakt

Comment

• Mensen die het merk Renault niet als "Renoo" maar als "Renolt" uitspreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                Mensen die het merk Renault niet als "Renoo" maar als "Renolt" uitspreken.
                Hahaha, dat is juist zalig. Ik heb zo een collega jarenlang op zijn zenuwen gewerkt, door steeds"Opèl" te zeggen. Steevast zei die "Neenee, het is Ooopel"
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                  Hahaha, dat is juist zalig. Ik heb zo een collega jarenlang op zijn zenuwen gewerkt, door steeds"Opèl" te zeggen. Steevast zei die "Neenee, het is Ooopel"
                  Ik heb het altijd als "Opèl" gekend. Pas heel laat te weten gekomen dat "Opul" de correcte uitspraak is. Franstalige invloed in Gent misschien.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• hier zeggen ze wel een citroene tegen een citroen en een mèrre tegen een benz
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                      Koop uzelf een 312d ( zou een topper zijn voor BMW. Een 1.2 liter diesel, 3 cil, met 90pk, en 90 co2) en uw frustraties verdwijnen als sneeuw voor de zon
                      Dat zeg ik hier al jaren.

En de tijd in vlaanderenland zal weldra komen dat we nergens nog meer dan 90 Pk zullen kunnen gebruiken. Let op m'n woorden!

Comment

• Misschien wel nog het typeplaatje eraf halen en dubbele uitlaat steken en een M pakketje eronder )
                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                        current : BMW 330D F30

Comment

• Daarstraks elektrisch gereden met een Fluence. Leuk en niet leuk. Heeft de indruk van snel te zijn omdat het koppel altijd ter beschikking is, maar als je begint in te halen zie je pas dat hij traag is. En verdorie, rijbereik zakt sneller dan opgegeven zulle. Was volgeladen en stond 89 km bereik op. Heb er 50 km mee gereden en da spel was bijna leeg. Frustrerend rijden vind ik het nog op die manier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                            Misschien wel nog het typeplaatje eraf halen en dubbele uitlaat steken en een M pakketje eronder )
                            Liever een M pakket erop.

Comment

• De wegenwerken op de E40 Leuven => Brussel...

-Niet zozeer de wegenwerken op zich (als het moet dan moet het, en liever nu in het verlof dan als het gewone spits is)
                              -Niet zozeer de andere automobilisten (een trechter is nu eenmaal een trechter, niemand die zenuwachtig zat te schuiven of te duwen)
                              -Niet zozeer de motorrijders (kwamen er langzaam tussendoor met 4pinkers aan, overal een handje of een voetje als iemand braaf aan de kant ging)
                              -Niet zozeer de vrachtwagenbestuurders (maakt mij niet uit als je daar in de 3 rijstroken niet meteen naar het rechtervak kan omdat het gewoon overal vol staat, en de VMAX is 70, dus vrachtwagens konden goed volgen)

WEL die 1 enkele Hongaarse vrachtwagenchauffeur die het nodig vond om absoluut 90 te rijden. Dat ging dus niet (en mag niet); dus die begon daar op het linkervak andere vrachtwagens in te halen, couperen, dan in het gat rijden van auto's op het middenvak die niet rechts tussen de vrachtwagens wilden (of konden) dus dan ging haar daar weer links voorbij, of hij duwde op de middenstrook zijn neus langs iemand die links reed (treintje, geen linkshanger) om dan te pinken naar links en zich daarvoor te wringen. Die langs hem zat kon dan niet anders dan vol in de remmen gaan, en hopla, iedereen noodstop.

Wat die klojo daar op enkele kilometers aan gestresst verkeer heeft achtergelaten, abnormaal. Zeker 10 mensen gezien die aan het toeteren of het faren waren op hem, telkens hij met zijn 4 pinkers terugseinen als hij weer iemand coupeerde.

Onmiddellijk langs de kant, rijbewijs afpakken, levenslang rijverbod in BE, en laat hem maar terug liften naar Boedapest. Lul.
                              Last edited by TooTall; 14/04/2015, 07:51.
                              Mijn Skoda

Comment

• Voor de lul met zijn blauwe vrachtwagen gisteren tegen Aalst met daarachter zijne maat in een kraanwagen... chance dat er mijn vrouw bij zat of 'k was ne keer naast u in de cabine komen zitten. Benieuwd of ge dan nog zo ne grote smoel hebt als van in uwen camion naar dat kleine autooke. Verdorie, ken de firma niet meer, of ik zette ze hier in drukletters. Is grote firma, je ziet geregeld die kraanwagens van hen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
                                  Hier krijg ik het dus van.

Mooie lentedag, oldtimer uit de garage, wassen, in de wax zetten, etc. Dan naar de Carrefour in Tielt.

Parking leeg. Ik parkeer.

Ik kom terug en zie een mevrouw in haar Mercedez (model 230 CE, 10 jaar oud) NIET normaal dicht langs mijn auto parkeren, terwijl
                                  ik bezig ben met de boodschappen in mijn koffer te doen. Echt, deur open, en KLAK tegen mijn auto.

Ik zeg dus tegen dat vuil wijf "moet je nu echt zo dicht op mijn auto parkeren ?" Er is toch plaats genoeg.

"oh", zegt ze, "maak je toch niet zo druk om een krasje....."

Het heeft gewoon geen zin tegen dat soort mensen.

Maar het blijft gewoon frapant, eender waar ik me parkeer, er zal altijd wel een andere auto komen (meestal oud wrak) die zich vlak

naast de mijne zal parkeren. Vraag me soms gewoon af wat dat soort mensen bezielt.

En ja : jij trutte, ik had je banden willen platzetten voor dit. (maar heb het niet gedaan)

Cheers.

B
                                  Ik had dit toch niet zo gelaten hoor
                                  Foto's, voorstel voor aanrijdingsformulier en indien niet akkoord aangifte vluchtmisdrijf.
                                  Zo'n mensen moeten een lesje leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                    Ik had dit toch niet zo gelaten hoor
                                    x2 Amai nog nie...en ik had er mijn tijd voor genomen ook...
                                    Mijn Skoda

Comment

• DHL, sarens?
                                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ja verdorie dat was het.... Kom ik afgereden en staan langs de overkant op het voorsorteringsvak twee mastodonten van die firma. Kerel ziet me duidelijk afkomen, hij kijkt bij wijze van spreken recht in mijn ogen en rijdt gewoon door. Met hard te remmen had ik gedaan. Kraanman die erachter reed vond het dan nog eens nodig om tot vlak tegen mijn auto te rijden. Had echt wel eens een woordje willen spreken met die gasten. Ze reden een smalle weg in waar ik hen net voorbij kon. Ben hen overgegaan en bedoeling was om gewoon te stoppen tot die kerel uitstapte. Maar ja, vrouwmens zat er bij. Zou wel geen andere weggebruikers gehinderd hebben..

Comment

• Afspraak bij Auto5 om 17u.
                                          Ga om 16u55 binnen.
                                          "Dat is voor de lichten zeker? Mag ik uw sleutel dan meneer"
                                          *ik geef men sleutel*
                                          "Dat zal dan rond kwart voor zes zijn hè, volgende"

Voor gewoon eens met nen bak voor men lichten te passeren en wat aan te passen... man man man.
                                          Dus 3 kwartier wachten. Wat betekent dan een afspraak om 17u........
                                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X