Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2017: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
    Binnen een drietal weken begint de Tour en ineens doomt de naam Froome weer op...
    Dat is dan ook het jaarlijkse doel van Froome.

Comment

• Hahaha! De wegrenners bijten momenteel hun tanden stuk op die 2 modderduivels, moet frustrerend zijn. Prachtig toch!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Hoewel ik fan ben van beide "nieuwelingen" toch nog maar efkes wachten hoe ze zich in het échte profpeleton handhaven hé? Ik wil nu niet denigrerend doen over de koersen die ze gewonnen hebben, maar de tegenstand is daar wel niet echt wereldtop natuurlijk.
        Ik hoop in ieder geval dat ze ons allebei nog heel veel koersplezier gaan bezorgen in de toekomst.
        Voor mij mogen ze morgen al full time naar de weg gaan.

Comment

• Jullie top 3 voor de Tour ?
          En de Belgen ?

Chris Froome zal wellicht weer winnen...
          Maar eigenlijk hoop ik op Nairo Quintana & Alberto Contador.
          Of Richie Porte.

Belgen waarvan ik wat verwacht :
          Oliver Naesen
          Greg Van Avermaet
          Tiesj Benoot
          Thomas De Gendt
          Jürgen Roelandts

Mark Cavendish zal wel een ritje winnen, Peter Sagan ook, Kittel,...

Comment

Jullie top 3 voor de Tour ?
            En de Belgen ?

Chris Froome zal wellicht weer winnen...
            Maar eigenlijk hoop ik op Nairo Quintana & Alberto Contador.
            Of Richie Porte.

Belgen waarvan ik wat verwacht :
            Oliver Naesen
            Greg Van Avermaet
            Tiesj Benoot
            Thomas De Gendt
            Jürgen Roelandts

Mark Cavendish zal wel een ritje winnen, Peter Sagan ook, Kittel,...

Akkoord met jouw verwachtingen, alleen vergeet je wel Philippe Gilbert en onze medeforummer Tim Wellens zou ik ook durven toevoegen
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nice! Dadelijk bingo voor QS. Magistrale sprint van Kittel.

Comment

• Alberto Contador gaat niet winnen hoor. Die zijn hoogtepunt ligt al een tijdje achter de rug.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Porte heeft ook meestal een slechte dag, en die zijn piek lag mss al in de dauphiné. De rest mag mij verbazen.
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Zit Guillaume Van Keirsbulck hier nog?
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Akkoord met jouw verwachtingen, alleen vergeet je wel Philippe Gilbert en onze medeforummer Tim Wellens zou ik ook durven toevoegen
                      Oeps... Inderdaad... Hoe heb ik die kunnen over het hoofd zien ?

Comment

• Beresterke Peter, was te verwachten

Comment

• Precies de print van stervende zwanen.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Tim staat op 9 in het algemeen klassement.
                            Interview op VTM, interview op één,...

Comment

Tim staat op 9 in het algemeen klassement.
                              Interview op VTM, interview op één,...
                              Allemaal gezien hoor, ben al langer supporter. Hij is een streekgenoot en ik was vroeger ook fan van zijn nonkel Paul Wellens die eind 70's nog ooit 2 ritten in de Tour en de Ronde van Zwitserland gewonnen heeft. Paul is net als ik en Tims vader afkomstig van Beringen.

Comment

• Pffff, ijskoud krijg ik het van die vallende renners. Maar wat doet Sagan daar? Die beelden wil ik wel eens uit een paar hoeken bekijken.

Mooie prestatie van Guillaume VKB!

Comment

• Hij ligt eruit, terechte straf imo, zoiets doe je niet, Cav had dood kunnen zijn

Comment

Hij ligt eruit, terechte straf imo, zoiets doe je niet, Cav had dood kunnen zijn
                                    Enkele maanden terug op training eens gebabbeld met Cofidis renner Van Staeyen. Die wist me al te zeggen dat Sagan zich als een gek door het peloton wringt. Maar dat haast niemand iets durft te zeggen. Die regenboogtrui straalt een vorm van gezag uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Enkele maanden terug op training eens gebabbeld met Cofidis renner Van Staeyen. Die wist me al te zeggen dat Sagan zich als een gek door het peloton wringt. Maar dat haast niemand iets durft te zeggen. Die regenboogtrui straalt een vorm van gezag uit.
                                      Idd! Het grote respect en sympathie die ik voor hem had begint te tanen, dan mag hij nog vaak de beste zijn

Comment

• Denk terecht. Ben noch een Cav noch een Sagan fan. Cav z'n verleden is ook niet onbesproken, maar dat doet er niet toe. Sagan z'n move was not done, zelfs op het randje van **** (vul zelf maar aan).

Dit zou wel eens iets teweeg kunnen brengen. Iedereen beseft dat Sagan veel uitstraling geeft aan het wielrennen, maar teveel is trop.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• De straf komt in 2 stappen... Waarom ? D'er moet dus iemand extra druk uitgeoefend hebben.

Volgens mij was het ellebooggedoe nergens voor nodig. Cav kon wellicht toch niet door dat gat...

Waarom doet Sagan dat dan ? Hij gaf zelf toch ook toe dat hij fout zat, anders was hij zich niet gaan excuseren bij Cav.

Is Sagan er niet uit gegooid omdat hij op enkele vlakken een voorbeeldfunctie heeft ? En omdat men wil voorkomen dat er nog meer renners zo'n stoten uithalen ?

Bedenking bij zo'n voorval : "slachtoffer" Cav uit de ronde wegens te fel gewond en "dader" Sagan blijft nog enkele ritzeges verzamelen.... Dat zou toch ook vreemd overkomen...

Nochtans, een sprintje met Sagan, Cav, Kittel,... open en bloot, man tegen man, op een faire manier,... het zou zo mooi kunnen zijn...

Comment

Working...
                                          X