Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dikke plaat !

Comment

• Comment

• Ik zie niet wat er speciaal is?

Comment

• Is niets speciaals hoor. Vind het gewoon nog een vette combinatie, lijkt wat op 1-A00018.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
            Eentje voor bij te voegen in de lijst van AAA-nummerplaten : 1-AAA-062 / nissan x-trail.

Zonet gespot te Kessel-Lo, Diestsesteenweg.

Comment

• Even een vraagje: de duplicaat van een Europese nummerplaat, moet daar ook een 'B' in een blauw vakje voorstaan? Ik heb er namelijk net eentje gezien die dat niet had en dat vind ik wel mooi. Dus als dat mag, weet iemand waar dat te bestellen valt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
                Even een vraagje: de duplicaat van een Europese nummerplaat, moet daar ook een 'B' in een blauw vakje voorstaan? Ik heb er namelijk net eentje gezien die dat niet had en dat vind ik wel mooi. Dus als dat mag, weet iemand waar dat te bestellen valt?
                in principe moet die identiek zijn aan de achterste.

Comment

• Dus niet zoals deze flitswagen uit de politietopic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Dus niet zoals deze flitswagen uit de politietopic?

De politie met een illegaal duplicaat, en dan verwonderd zijn dat heel europa met de belgen lacht

Waarom in godsnaam geven ze niet gewoon twee platen in belgie net zoals in alle andere landen? Die nonchalante politiek hier in belgie wordt echt met de dag erger
                    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
                      De politie met een illegaal duplicaat, en dan verwonderd zijn dat heel europa met de belgen lacht

Waarom in godsnaam geven ze niet gewoon twee platen in belgie net zoals in alle andere landen?
                      Da's gesproken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten

Waarom in godsnaam geven ze niet gewoon twee platen in belgie net zoals in alle andere landen? Die nonchalante politiek hier in belgie wordt echt met de dag erger
                        Omdat de schoenmakers het niet leuk vonden: ze hebben hun stem laten horen en Adolf Schouppe heeft aanvaard om geen officiële voorplaat toe te geven… (En naar het protest van de honderden eigenaren van persoplaten heeft ie niet geluisterd… )
                        Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                        Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                          Omdat de schoenmakers het niet leuk vonden: ze hebben hun stem laten horen en Adolf Schouppe heeft aanvaard om geen officiële voorplaat toe te geven… (En naar het protest van de honderden eigenaren van persoplaten heeft ie niet geluisterd… )
                          Schoenmaker blijf bij uw leest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Schoenmaker blijf bij uw leest.
                            Belgie, het land waar de minister van mobiliteit naar schoenmakers luistert.

Lachwekkend en zielig tegelijk
                            "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                              Dus niet zoals deze flitswagen uit de politietopic?

Zo eentje bedoelde ik, ja. En eigenlijk als een flitsauto het mag, waarom zou ik het dan niet mogen?
                              Ik denk dat als ik vind waar het kan worden gemaakt, ik er in de toekomst één laat maken voor een oldtimer.

Comment

• Onleesbare nummerplaten voorlopig niet beboet

Het is momenteel niet mogelijk automobilisten te beboeten die rondrijden met een onleesbare nieuwe nummerplaat. Dat schrijft la Dernière Heure zaterdag.

De oorzaak is een lacune in de wetgeving. In het kb over de nieuwe nummerplaten is een alinea over die onleesbaarheid weggevallen.

Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe is, na interpellatie van Kamerlid Anthony Dufrane, een spoedprocedure gestart om het kb aan te passen. De gewijzigde tekst zou niet voor 15 juli gepubliceerd worden.

Bron: De Standaard

Ale tis de moment om er nog van te profiteren om rond te rijden

Portfolio
                                | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Het zou toch al erg moeten zijn moest een nieuwe plaat nu al onleesbaar zijn
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Het zou toch al erg moeten zijn moest een nieuwe plaat nu al onleesbaar zijn
                                    van die stickers ofzo? hangt er vanaf wat ze zien onder onleesbaar (niet reflecterend 's nachts etc)

Portfolio
                                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• 1-AAA-938 Peugeot 406 (break, als ik het mij goed herinner)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                        van die stickers ofzo? hangt er vanaf wat ze zien onder onleesbaar (niet reflecterend 's nachts etc)
                                        Tegenwoordig zijn toch alle platen retro-reflecterend? (Of zou toch zo moeten zijn)
                                        Stickers mogen niet meer dacht ik met de nieuwe platen nu, leesbaar of niet leesbaar heeft daar niks mee te maken.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dat geldt dan toch ook voor de oude platen? Dus als ik mijn plaat binnenstebuiten hang met een zwarte sticker op, kunnen ze niets?

Comment

Working...
                                          X