Dikke plaat !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenUpdate van de 1-AAA-lijst: http://belgianlicenceplates.blogspot...aa-plates.html
Zonet gespot te Kessel-Lo, Diestsesteenweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk BerichtenEven een vraagje: de duplicaat van een Europese nummerplaat, moet daar ook een 'B' in een blauw vakje voorstaan? Ik heb er namelijk net eentje gezien die dat niet had en dat vind ik wel mooi. Dus als dat mag, weet iemand waar dat te bestellen valt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDus niet zoals deze flitswagen uit de politietopic?
Waarom in godsnaam geven ze niet gewoon twee platen in belgie net zoals in alle andere landen? Die nonchalante politiek hier in belgie wordt echt met de dag erger"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenDe politie met een illegaal duplicaat, en dan verwonderd zijn dat heel europa met de belgen lacht
Waarom in godsnaam geven ze niet gewoon twee platen in belgie net zoals in alle andere landen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenDe politie met een illegaal duplicaat, en dan verwonderd zijn dat heel europa met de belgen lacht
Waarom in godsnaam geven ze niet gewoon twee platen in belgie net zoals in alle andere landen? Die nonchalante politiek hier in belgie wordt echt met de dag ergerRecentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html
Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk BerichtenOmdat de schoenmakers het niet leuk vonden: ze hebben hun stem laten horen en Adolf Schouppe heeft aanvaard om geen officiële voorplaat toe te geven… (En naar het protest van de honderden eigenaren van persoplaten heeft ie niet geluisterd… )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSchoenmaker blijf bij uw leest.
Lachwekkend en zielig tegelijk"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDus niet zoals deze flitswagen uit de politietopic?
Ik denk dat als ik vind waar het kan worden gemaakt, ik er in de toekomst één laat maken voor een oldtimer.
Comment
-
Onleesbare nummerplaten voorlopig niet beboet
Het is momenteel niet mogelijk automobilisten te beboeten die rondrijden met een onleesbare nieuwe nummerplaat. Dat schrijft la Dernière Heure zaterdag.
De oorzaak is een lacune in de wetgeving. In het kb over de nieuwe nummerplaten is een alinea over die onleesbaarheid weggevallen.
Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe is, na interpellatie van Kamerlid Anthony Dufrane, een spoedprocedure gestart om het kb aan te passen. De gewijzigde tekst zou niet voor 15 juli gepubliceerd worden.
Bron: De Standaard
Ale tis de moment om er nog van te profiteren om rond te rijden
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Het zou toch al erg moeten zijn moest een nieuwe plaat nu al onleesbaar zijnOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHet zou toch al erg moeten zijn moest een nieuwe plaat nu al onleesbaar zijn
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtenvan die stickers ofzo? hangt er vanaf wat ze zien onder onleesbaar (niet reflecterend 's nachts etc)
Stickers mogen niet meer dacht ik met de nieuwe platen nu, leesbaar of niet leesbaar heeft daar niks mee te maken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment