Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb vooral goeie herinneringen aan die vrijdagtrainingen van F1 van 2 jaar geleden (met die gratis tickets)
Ik had nog nooit een F1 gehoord en ik stond daar aan La source.
Man, da is het zotste da ik ooit al gehoord heb. V10 power
Gewoon ook al die bonk da ge hoort wanneer een F1 van vitesse
verandert (vooral de BAR toen) was al zot.
Ik was vroeger sceptisch tov live F1 zien omdat ge het nooit live
zo goed kon zien als op tv, maar man ge mist toch de helft van de ervaring
door de sound da die maken.
/me wilt terug F1 zien
same here... zalig gewoon. Op TV is het zo'n monotoon, saai geluid bijna. In het echt is het, zoals ik het nog steeds omschrijf:
"een muzikaal orgasme op 4 wielen"
*dat is trouwens in andere raceklassen net hetzelfde, maar minder als F1*
Ik heb vooral goeie herinneringen aan die vrijdagtrainingen van F1 van 2 jaar geleden (met die gratis tickets)
Ik had nog nooit een F1 gehoord en ik stond daar aan La source.
Man, da is het zotste da ik ooit al gehoord heb. V10 power
Gewoon ook al die bonk da ge hoort wanneer een F1 van vitesse
verandert (vooral de BAR toen) was al zot.
Ik was vroeger sceptisch tov live F1 zien omdat ge het nooit live
zo goed kon zien als op tv, maar man ge mist toch de helft van de ervaring
door de sound da die maken.
/me wilt terug F1 zien
Ik heb het hier staan hoor op mijn PC. Je moet er niet te veel van verwachten hoor. 't Is gewoon met mijn digi cam genomen. Je hoort het niet heel duidelijk want voor hem rijdt een nogal luidruchtige Ferrari 575... maar toch.
Vitaphone Maserati heeft de dubbel gepakt in de FIA GT-race in Oschersleben. Bartels/Bertolini haalden het van teamgenoten Biagi/Davies met de Phoenix Aston Martin van Piccini/Deletraz in derde positie. De Corvette van GLPK viel uit na een elektrische panne.
De volledige uitslag
1
GT1 Bartels/Bertolini Maserati MC12 GT1 3:01:11.822 125 151.72
2
GT1 Davies/Biagi Maserati MC12 GT1 3:01:26.185 125 14.363 151.52
3
GT1 Deletraz/Piccini Aston Martin DBR9 3:01:31.602 125 19.780 151.45
4
GT1 Bert/Janis Saleen S7R 3:01:39.649 125 27.827 151.34
5
GT1 Gollin/Babini Aston Martin DBR9 3:02:13.336 125 1:01.514 150.87
6
GT1 Pescatori/Ramos Aston Martin DBR9 3:01:47.805 124 1 LAP 150.01
7
GT1 Wendlinger/Peter Aston Martin DBR9 3:02:17.179 124 1 LAP 149.61
8
GT1 Balfe/Derbyshire Saleen S7R 3:02:14.391 122 3 LAPS 147.23
9
GT2 Kinch/Kirkaldy Ferrari 430 GT2 3:02:33.068 121 4 LAPS 145.78
10
GT2 Salo/Aguas Ferrari 430 GT2 3:01:41.413 120 5 LAPS 145.26
11
GT2 Niarchos/Mullen Ferrari 430 GT2 3:01:22.736 119 6 LAPS 144.29
12
GT2 Sugden/Alexander Ferrari 430 GT2 3:01:47.477 119 6 LAPS 143.97
13
GT2 Collard/Riccitelli Porsche 996 GT3 RSR 3:02:23.352 119 6 LAPS 143.50
14
GT2 Bobbi/Melo Ferrari 430 GT2 3:01:46.404 118 7 LAPS 142.77
15
GT2 Ried/Felbermayr Jr Porsche 996 GT3 RSR 3:02:27.185 118 7 LAPS 142.24
16
GT2 Moccia/Busnelli Porsche 996 GT3 RSR 3:01:55.498 116 9 LAPS 140.23
17
GT2 Felbermayr/Ried Porsche 996 GT3 RSR 3:01:35.442 113 12 LAPS 136.86
18
GT2 Gosse/***emann Ferrari 430 GT2 3:02:23.902 111 14 LAPS 133.84
19
GT1 Bouchut/Bartyan Lamborghini Murcielago GTR 2:12:32.028 88 37 LAPS 146.01
tja, en heeft vooral wat pech gehad dit weekend
op zaterdag ochtend heeft Hezemans hem letterlijk de lucht ingestuurd en met de landing een gat in de bodem geslagen
Mike vertelde achteraf dat die landing heel hard voor zijn rug is geweest
en dan vandaag met de race lagen ze met de start sterk achter de Saleen en na ongeveer een uurtje ongeveer viel die simpelweg midden op de baan stil, hij heeft hem zelfs niet meer in het gras kunnen parkeren
Die elektronische problemen van de C6R heeft waarschijnlijk zijn oorzaak in de lancering van Hezemans. Ze hebben de C6R wel opgelapt, maar blijkbaar had de jump meer gevolgen dan ze konden zien.
Ik denk dat GLPK zich nu moet gaan concentreren op de 24u. Dat ze daar een mooi resultaat (waarom niet overwinning) neerzetten en later op het seizoen nog een race kunnen winnen.
In dat seizoen is de race op het stratencircuit van Boekarest trouwens vervangen door een race op de Hungaroring in Budapest.
De PSI Corvette C6-R heeft op het circuit Paul Ricard in Frankrijk de pole gerealiseerd. Het is nog maar de tweede deelname van PSI aan de FIA-GT met de C6-R.
Opvallend: de barslechte tijd van de Phoenix Racing DBR9 (tweede in Spa) en ook de Gillet Vertigo van Leinders en Kuppens kon zich niet kwalificeren (al is dit niet echt een verrassing).
Zijn de Ferrari's 550 en 575 eigenlijk voor goed afgeschreven? Jammer want ik vond dat een mooie auto...
In de (A)LMS rijden er nog wel enkele denk ik maar ze worden er natuurlijk niet jonger op Vooral de 550 is toch niet meer van de generatie DBR9, MC12,...
In de (A)LMS rijden er nog wel enkele denk ik maar ze worden er natuurlijk niet jonger op Vooral de 550 is toch niet meer van de generatie DBR9, MC12,...
Hoe komt het eigenlijk dat we zo weinig MC12's zien? 't Zijn bijna allemaal Aston Martins tegenwoordig. Vorig jaar stonden 4 Maserati's aan de start, dit jaar slechts 2. Zo'n MC12 is toch ook recent en snel?
Hoe komt het eigenlijk dat we zo weinig MC12's zien? 't Zijn bijna allemaal Aston Martins tegenwoordig. Vorig jaar stonden 4 Maserati's aan de start, dit jaar slechts 2. Zo'n MC12 is toch ook recent en snel?
Geen idee eigenlijk. Mss omdat de Maserati's duurder zijn in aanschaf en onderhoud?
Omdat ze teveel weg hebben van LMP's, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de MC12 wel aan lemans mocht meedoen maar dan enkel als LMP niet in de LMGT.
Comment