Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Dat was maar een mopje van MRJ!
    hij maakt er zo veel de laatste tijd dat het de spuigaten uitloopt.

Comment

• Even een vraagje:

Mijn schoonbroer is op zoek naar een eerste auto. Zijn oog is nu gevallen op een Opel Astra 1.7 dti van bouwjaar 01/2001. Net geen 100.000 km op de teller en een vraagprijs van 5.300 euro.

Is dit een eerlijke prijs (wagen is in vrij goede staat, enkele krassen in rechter achterdeur en bumper, comfort uitvoering dus vrij basisuitrusting)?

Wat zijn de zwakkere punten van deze Astra's? Waar zeker op letten bij aankoop?

Merci alvast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
        Even een vraagje:

Mijn schoonbroer is op zoek naar een eerste auto. Zijn oog is nu gevallen op een Opel Astra 1.7 dti van bouwjaar 01/2001. Net geen 100.000 km op de teller en een vraagprijs van 5.300 euro.

Is dit een eerlijke prijs (wagen is in vrij goede staat, enkele krassen in rechter achterdeur en bumper, comfort uitvoering dus vrij basisuitrusting)?

Wat zijn de zwakkere punten van deze Astra's? Waar zeker op letten bij aankoop?

Merci alvast
        Stevige prijs voor een auto van bijna 10 jaar oud...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
          Stevige prijs voor een auto van bijna 10 jaar oud...
          Tja, maar vraagprijs is niet gelijk aan verkoopprijs!
          Ik sta versteld trouwens hoe veel er nog gevraagd wordt voor zo'n Astra's.

Comment

Ik verwacht wel dat die maar tot 5000 euro wil zakken.
            Maar dan is het nog veel vind ik.
            Een vriend van mij heeft een 1400 van 1994 5 deurs gekocht met 68.000 km in het zilver.
            Nette staat en perfect onderhouden geweest.
            Heeft hem 3500 euro betaald.
            Is wel een benzine maar voor dat verschil in prijs kan je veel benzine tanken i.p.v. diesel.

Comment

Das veel geld voor zo een Astra, zeker voor een comfort.

Ter vergelijking: wij hebben vorige week de onze (2002 5-deurs, 1.7DTI elegance met 140.000 km) met een pak meer opties (oa. automatische airco en navigatie) verkocht voor 4500 euro, en die was in perfecte staat (lak gedetailed, bijna geen gebruikssporen, juist groot onderhoud met nieuwe remmen,...).
              Voor die prijs kan je zeker een goed uitgeruste elegance (DTI) of enjoy (CDTI) vinden
              Een voorbeeldje: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=182102577

Met de komst van de astra J, zijn de G's enorm gedaald in waarde, als je een 2000 à 3000 euro bij die prijs doet heb je zelfs al een vrij mooie H.
              Last edited by ; 08/09/2010, 13:51.

Comment

• Proberen om een cdti'ke te vinden.
                Onze zwarte Astra break komt eind November te koop als mijn nieuwe leasewagen wordt geleverd.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Comment

• vet !
                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• ik ben van plan om zaterdag te gaan kijken naar een opel kadett ls coupe.
                          kan iemand mij tips geven waar ik moet op letten?
                          en meet info over die wagens of ze er nog veel zijn of niet

Comment

• Een vriendin van mijn moet dagelijks Gent-Oostende-Gent doen en ze zoekt een eerste goedkope auto. Wat denken jullie dan van deze Corsa?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=48498

Een vriendin van mijn moet dagelijks Gent-Oostende-Gent doen en ze zoekt een eerste goedkope auto. Wat denken jullie dan van deze Corsa?

Thx!
                              Dat is een wagentje dat heel z'n leven door een oud peetje gereden is. Enorm proper waarschijnlijk maar ik zeg altijd dat je zo'n soort auto in z'n natuurlijke habitat moet laten, en hem nu twaalf jaar later niet opeens de autostrade moet laten zien

Als het voor verder rond de kerktoren mee te rijden was -> ideaal!

Comment

• Da's 140km per dag.
                                à 200 werkdagen is dat al 28000km enkel woon-werk of school.
                                Dieselke zoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=48498

Een vriendin van mijn moet dagelijks Gent-Oostende-Gent doen en ze zoekt een eerste goedkope auto. Wat denken jullie dan van deze Corsa?

Thx!

Zeker een dieselke zoeken met zo'n afstanden. En liefst iets groter dan een corsa met zoveel autostradeverkeer.

Los daarvan zal ik beroepshalve deze thread met extra aandacht volgen.

Comment

• Een 1200, zoveel zal dat niet verbruiken hoor op de autostrade.
                                    Goede keus lijkt mij;
                                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• wie kan mij de et-waarde en steek van een astra h 1.7cdti eco 81kw geven?

ik vind zowel 115 als 110?
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Google is je vriend, zegt men maar het is blijkbaar toch vrij moeilijk om je vraag te zoeken.... sry, ik heb het opgegeven.
                                        Eneuh...loopt hier behoorlijk dood wat betreft de opel liefhebbers...
                                        Naja, zo erg is het niet maar het valt gewoon op t.o.v. andere merken.

Comment

• Best eens even naar een dealer bellen, hier kan ik ook niet op antwoorden.
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X