Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Even een vraagje:
Mijn schoonbroer is op zoek naar een eerste auto. Zijn oog is nu gevallen op een Opel Astra 1.7 dti van bouwjaar 01/2001. Net geen 100.000 km op de teller en een vraagprijs van 5.300 euro.
Is dit een eerlijke prijs (wagen is in vrij goede staat, enkele krassen in rechter achterdeur en bumper, comfort uitvoering dus vrij basisuitrusting)?
Wat zijn de zwakkere punten van deze Astra's? Waar zeker op letten bij aankoop?
Merci alvast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk BerichtenEven een vraagje:
Mijn schoonbroer is op zoek naar een eerste auto. Zijn oog is nu gevallen op een Opel Astra 1.7 dti van bouwjaar 01/2001. Net geen 100.000 km op de teller en een vraagprijs van 5.300 euro.
Is dit een eerlijke prijs (wagen is in vrij goede staat, enkele krassen in rechter achterdeur en bumper, comfort uitvoering dus vrij basisuitrusting)?
Wat zijn de zwakkere punten van deze Astra's? Waar zeker op letten bij aankoop?
Merci alvast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenStevige prijs voor een auto van bijna 10 jaar oud...
Ik sta versteld trouwens hoe veel er nog gevraagd wordt voor zo'n Astra's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk BerichtenTja, maar vraagprijs is niet gelijk aan verkoopprijs!
Maar dan is het nog veel vind ik.
Een vriend van mij heeft een 1400 van 1994 5 deurs gekocht met 68.000 km in het zilver.
Nette staat en perfect onderhouden geweest.
Heeft hem 3500 euro betaald.
Is wel een benzine maar voor dat verschil in prijs kan je veel benzine tanken i.p.v. diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk BerichtenTja, maar vraagprijs is niet gelijk aan verkoopprijs!
Ter vergelijking: wij hebben vorige week de onze (2002 5-deurs, 1.7DTI elegance met 140.000 km) met een pak meer opties (oa. automatische airco en navigatie) verkocht voor 4500 euro, en die was in perfecte staat (lak gedetailed, bijna geen gebruikssporen, juist groot onderhoud met nieuwe remmen,...).
Voor die prijs kan je zeker een goed uitgeruste elegance (DTI) of enjoy (CDTI) vinden
Een voorbeeldje: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=182102577
Met de komst van de astra J, zijn de G's enorm gedaald in waarde, als je een 2000 à 3000 euro bij die prijs doet heb je zelfs al een vrij mooie H.
Comment
-
-
Een vriendin van mijn moet dagelijks Gent-Oostende-Gent doen en ze zoekt een eerste goedkope auto. Wat denken jullie dan van deze Corsa?
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showthread.php?t=48498
Een vriendin van mijn moet dagelijks Gent-Oostende-Gent doen en ze zoekt een eerste goedkope auto. Wat denken jullie dan van deze Corsa?
Thx!
Als het voor verder rond de kerktoren mee te rijden was -> ideaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showthread.php?t=48498
Thx!
Zeker een dieselke zoeken met zo'n afstanden. En liefst iets groter dan een corsa met zoveel autostradeverkeer.
Los daarvan zal ik beroepshalve deze thread met extra aandacht volgen.
Comment
-
Een 1200, zoveel zal dat niet verbruiken hoor op de autostrade.
Goede keus lijkt mij;Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Best eens even naar een dealer bellen, hier kan ik ook niet op antwoorden.
Comment
Comment