Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Weet er iemand ergens een Sintra op de sloop staan?

Onze binnenste koffergreep is afgebroken

Nieuw bestellen Kan niet zo duur zijn
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Weet er iemand ergens een Sintra op de sloop staan?

Onze binnenste koffergreep is afgebroken
      ik zou eerst eens informeren of de handgreep van de zafira eventueel niet hetzelfde is

Comment

• staat er in "de wei" geen Sintra?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          ik zou eerst eens informeren of de handgreep van de zafira eventueel niet hetzelfde is
          Maar nee, de Sintra is eigenlijk meer Chevrolet dan Opel he
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Toffe bak

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Zalige velgen !
              Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Opel Signum
              Zelfde velgen en interieur als op de (toekomstige) mijne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• BREED

Comment

• Witte velgen op zo'n karretje zijn de max

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Toffe bak

www.autoweek.nl
                      Wat een auto Je zag destijds trouwens veel Omega's, met een look-a-like 3000i kit erop. En als die dan startten kon je meestal het lekkere geluid van een 2.3D horen
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Wij hebben vroeger een Omega 1.8i gehad, eigenlijk spijtig dat je bijna geen deftige meer ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                          Wij hebben vroeger een Omega 1.8i gehad, eigenlijk spijtig dat je bijna geen deftige meer ziet.

Idd! Ook is het moeilijk een mooi exemplaar te vinden op kapaza ofzo de meeste Omega's A die je vindt zijn van de laatste exemplaren ('93) en meestal opgereden Een mooie '87-er is een echte zeldzaamheid aan het worden.
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Ook een prachtige wagen:

Zou geweldig zijn om hier te concureren met al dat w124, E28 en 100 geweld
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Omega bijna oldtimer... man wat worden we oud

ik herinner mij de voorstelling van het model nog! en het was een groot succes - iedereen had er eentje - maar ze zijn inderdaad bijna allemaal verdwenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Omega bijna oldtimer... man wat worden we oud

ik herinner mij de voorstelling van het model nog! en het was een groot succes - iedereen had er eentje - maar ze zijn inderdaad bijna allemaal verdwenen.
                                de vectra wordt er al 20 Ik zie da ng steeds als ne jonge auto
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SDP Bekijk Berichten
                                  Zelfde velgen en interieur als op de (toekomstige) mijne.
                                  u velgen zijn zo geil hé ... alleen ik heb gisteren een zqwarte gezien met beige interieur en dat sloeg enorm tegen... ik was echt blij dat ik uiteindelijk voor het zwarte interieur ben gegaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Ook een prachtige wagen:

Zou geweldig zijn om hier te concureren met al dat w124, E28 en 100 geweld
                                    Indertijd was er ook nog een coupé model van die Senator. Dat waren beide prima wagens die slechts één grote fout hadden, hun badge. Die waren, zoniet beter, toch evenwaardig aan de toenmalige Mercedessen e.d., doch ze hadden spijtig genoeg hun badge niet mee, dat deed direct afbreuk aan hun status/waarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Idd! Ook is het moeilijk een mooi exemplaar te vinden op kapaza ofzo de meeste Omega's A die je vindt zijn van de laatste exemplaren ('93) en meestal opgereden Een mooie '87-er is een echte zeldzaamheid aan het worden.
                                      De onze was van '90

Comment

• Calibra kost tegenwoordig geen geld meer.

Enkel spijtig dat er nog maar heel weinig V6's in goeie staat te vinden zijn.

I mean: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=24

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Indertijd was er ook nog een coupé model van die Senator. Dat waren beide prima wagens die slechts één grote fout hadden, hun badge. Die waren, zoniet beter, toch evenwaardig aan de toenmalige Mercedessen e.d., doch ze hadden spijtig genoeg hun badge niet mee, dat deed direct afbreuk aan hun status/waarde.

Idd, de Monza
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X