Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb die ook maar ik voel geen verschil.
Dus ofwel is die bij mij stuk, ofwel weet ik niet waar mijn lenden zitten
(onderkant van de zijkant van je rug toch hé )
Da's gewoon het onderste vlak van uw rugleuning. Als je aan die betreffende knop draait, voel je dat toch duidelijk opspannen. Indien niet, dan is er idd iets mis.
dan zult gij da ni hebben... ik heb in ieder geval aan de linkerkant van mijne rugleuning in het midden (ongelukkig geplaatst trouwens) een hendel waarmee je zo'n bult te voorschijn kan toveren in je rugleuning
Ik heb een draaiknop aan de rechterkant van mijne zetel... Ik heb deze auto niet samengesteld, heb deze overgenomen van iemand die de firma had verlaten. Kon maar dat zijn dacht ik...
Ik heb een draaiknop aan de rechterkant van mijne zetel... Ik heb deze auto niet samengesteld, heb deze overgenomen van iemand die de firma had verlaten. Kon maar dat zijn dacht ik...
Nu is het mysterie nog groter.
Die draaiknop aan de zijkant is idd bestemd voor de lendensteun. Maar dat wil niet zeggen dat de lendensteun voor de Zafira hetzelfde is als bij de Signum.
Die draaiknop aan de zijkant is idd bestemd voor de lendensteun. Maar dat wil niet zeggen dat de lendensteun voor de Zafira hetzelfde is als bij de Signum.
Comment